Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
14
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
128
Orjinalini yamaha servisinden bulabilirsin ama fiyatı yüksek olur sanırım.
Eğer 100-150 lira veririm dersen Acerbis'in universal çamurluğunu alabilirsin, kullanan birini gördüm çok şık duruyordu. Google dan bir fotoğraflarına bak istersen.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
14
Orjinalini yamaha servisinden bulabilirsin ama fiyatı yüksek olur sanırım.
Eğer 100-150 lira veririm dersen Acerbis'in universal çamurluğunu alabilirsin, kullanan birini gördüm çok şık duruyordu. Google dan bir fotoğraflarına bak istersen.

aynen cok para ben xt 660 r x e cevirdim tek ön gaga kaldı onuda bulamıyorum dedigine bakacam eyvallah
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
14
selam arkadaşlar...
bana radyatör fanı lazım çıkma veya yeni var ise iletişime geçebiliriz.
teşekkkürler....
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
84
Bir sorum var arkadaşlar, Tenere ön çamurluğu 660R'a uyar mı? Asfalta uygun lastik takıp gaga yerine tenere çamurluğu takabilir miyiz?
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
32
Arkadaşlar merhaba
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-asansorlu-ruzgar-deflektoru-spoileri-saptirici-128519086/detay/

Şu ilandaki spoiler, tur camına montajlansa ne kadar faydasını görürüm ? 1.88 boyundayım :)

Hercul sanırım sen kullanmıştın.

Kurtulamadım tüzgardan :(
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
total yüksekliğe bağlı hocam ama bence faydasız olacaktir
zira kullandığım klv1000de yaklaşık 50cm tur camı vardı belki biraz daha yüksektir simdiye kadar tek rahat edebildiğim rüzgar yemediğim
motorum oydu(Boyumuz aynı sayılır bu arada) Onda bile tur camından seken rüzgar sırtımda birleşip tarifiz sırt ağrılarına sebep oluyordu bende.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
spoiler kesinlikle çözümdür derim ben takmıştım gerçekten rügarı saptırıyor
ve tokatlamayı kesiyor.yalnız malzemenin kaliteli ve vidalarının sağlam olması
gerekiyor.benim aldığım ürünün bağlantı ayakları çok inceydi rüzgarda hemen eğiliyordu.
vstrom.tr formunda bir vstromcu site içi üretim yapmış ve çok rağbet görmüştü.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Saptırıcının görevi ön camı daha da yükseltmek değil de ön camdan sekip arkaya düşen rüzgarın çok daha arkaya düşmesini sağlamak gibi bişey.

Hem saptırıcı hem ön cam; açısına, yüksekliğine, sizin boyunuza, selenin yüksekliğine ve sürüş hızınıza bağlı olarak işe yarayabiliyor yada hiç işe yaramıyor. Denemeden anlamanız neredeyse mümkün değil.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
128
Bende Metzeler Tourance EXP var ama ömrünü doldurdu, eğer sezonda satmazsam Heidenau K60 Scout almayı düşünüyorum.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
14
yenis var ama orjinal degil yarı or jinal :) başka motorun fanı aynısı ben oyle hallettim cok şükür düşünürsen yardımcı olurum

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------

selam arkadaşlar...
bana radyatör fanı lazım çıkma veya yeni var ise iletişime geçebiliriz.
teşekkkürler....

yenis var ama orjinal degil yarı or jinal :) başka motorun fanı aynısı ben oyle hallettim cok şükür düşünürsen yardımcı olurum
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
yenis var ama orjinal degil yarı or jinal :) başka motorun fanı aynısı ben oyle hallettim cok şükür düşünürsen yardımcı olurum

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------



yenis var ama orjinal degil yarı or jinal :) başka motorun fanı aynısı ben oyle hallettim cok şükür düşünürsen yardımcı olurum

Başka motorun adı var mı? Marka/model gibi..
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
128
6ZWEr3.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst