- Konu Yazar
- #1
S.a üstadlar bundan 1 ay önce söküp kurcaladığım için çok yaktığını düşündüğüm karbüratörümü söküp eski motosikletimden kalan daha önce hiç işlem görmemiş karbüratörümü taktım el marşı ve kickstart ile çalıştıramadığım motosikleti son çare olarak vurdurarak çalıştırmaya demedim motor çalıştı fakat gaz yemiyordu netice olarak kısa sürede stop etti bir yokuş iki yokuş üç yokuş derken evden baya bi uzaklaştım motoru hiçbiryere götüremiyorum yakınımda bir camii bahçesine sığındım karbüratörde benzin olmadığını düşünerek az benzin enjekte ettim sonuç değişmedi kurcalarken manifoldun üzerindeki küçük deliğin üzerinde hiçbirşeyin olmadığını farkettim normalde deliğin üzerinde ucu vida ile kapatılmış bir hortum olması gerekiyordu muhtemelen kırılır düşmüştür şimdi size sorum motosikletim neden gaz yemiyor olabilir o delikten olabilir mi? O deliğin üzerini vida ile kapatmam yeterli olur mu ? Vakit ayırıp Görüş fikir ve yorum yaparak abilerime kardeşlerime arkadaşlarıma şimdiden sonsuz teşekkürlerimi sunarım