Altınlı Gecede Yamaha R25 inceleme videosu

Katılım
16 Eyl 2012
Mesajlar
556
Valla sonuç belli boşuna heveslenmeyin. Çünkü motoru övecek.
Sebebi mi yamahadan reklam alıyor. :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Hemende lastikler irc düştüm pist değil mi orası niye düşüyon..Desene açıkça pist kirliydi tozluydu benim suçum düştüm bunu demek zor İRC ye bok atmak kolay :farao:
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Ninja250sl yi daha bir zevkle anlattı sanki bence sl daha zevkli bir motor gerçi ikisinide kullanmadım ama barkının iki videosu arasında anlatım farkı var yaw o değilde kızın yorumu süperdi:)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Kaygan kurb un üstünden geçmiş,motor hem sekmiş hemde boyanın üstünde kaymış virajı kesmek der yarışcılar motor ondan lowside olmuş, lastikle ne alakası var olayın:)

orda bariz pilotaj hatası, geçmiş olsun...
 
Katılım
15 Ara 2013
Mesajlar
497
Ben fiyattan başka motorda kötü bisey göremedim ne diyelim hayırlısı pek rastlanmiyor barkin beyin herşeyini övdüğü motorlara en ufakta olsa giydiriyor bi yerlerine. Buna giydirmemis. Irc lastikler zaten klasik artik cogu motorda olan bisey 250ccde, fiyata bindirmeside motorla ilgili degil zaten. Ne diyelim alanlara hayirli olsun keyifli bi motor gibi gözüküyo
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Valla sonuç belli boşuna heveslenmeyin. Çünkü motoru övecek.
Sebebi mi yamahadan reklam alıyor. :)

Barkın adamın dibi bazen, ve çoğu zaman:cat:

Soruyor: bu motoru ne zaman beğenmeyebilirsiniz? 13.500 ün üzerine zam gelirse beğenmeyebilirsiniz:bounce:

eğri oturup doğru konuşmak adam olmak bu olsa gerek...
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
bencede düşüşte lastiklerde önemlide çok içten dalmış kaydırmış plotaj hatasıda var orda biraz kendine dokundurmamış pek :)
 
Katılım
29 Tem 2014
Mesajlar
131
kız iki bacağımın arasındaki gücü hissettim dedi ve o anda aklı dank etti hissettim :queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kaygan kurb un üstünden geçmiş,motor hem sekmiş hemde boyanın üstünde kaymış virajı kesmek der yarışcılar motor ondan lowside olmuş, lastikle ne alakası var olayın:)

orda bariz pilotaj hatası, geçmiş olsun...

GP 500 oynayan iyi bi bu olayı :)

Bu inceleme çok aceleye gelmiş gibiydi. Bi Ninja 250SL gibi detaylı değildi.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
55
100 km'de kaç litre yakıyor, aralardan nasıl kaçıyor, aynalar iyi gösteriyor mu, gören kızlar ne tepki veriyor falan bunları da belirtmek için sokakta da bir inceleme yapacaktır.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
GP 500 oynayan iyi bi bu olayı :)

Bu inceleme çok aceleye gelmiş gibiydi. Bi Ninja 250SL gibi detaylı değildi.

Gp500 çok sağlam bi similotördü, PC yi bırakın tüm konsol ve platformlarda daha iyisi yapılmadı. Rossi abi(o zaman 250cc şampiyonu yağız delikanlı:p) ve diğer pilotlar geliştirilmesine yardım edince doğal:cat:

yolda da bi sıkması lazım R25 le haklısın bu kısıtlı olmuş:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel bir R 25 reklamı olmuş.
O abla da motorcuyum diye geçiniyor sanırım. Ulan o kadar imkan içindesin geliştirsene kendini biraz. Sürmeye bak.. Bacaklarının arasındaki güç fıtı fıtı
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Barkın adamın dibi bazen, ve çoğu zaman:cat:

Soruyor: bu motoru ne zaman beğenmeyebilirsiniz? 13.500 ün üzerine zam gelirse beğenmeyebilirsiniz:bounce:

eğri oturup doğru konuşmak adam olmak bu olsa gerek...

Aynn dedigin gibi lansman fiyatindan motor bulamayinca hic begenmedim :)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Konumuz r25 incelemesi.

Konuşulan: Kızcağız.
Ne deyim ki, sizin gibi aklı uçkurundan başka bir şeye çalışmayan insanlarla aynı memlekette olmak?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst