Keşif gezilerim 4: Hendek Köyleri ve Tepeleri

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bugün Hendek'in birkaç köyüne ve tepesine doğaçlama bir gezi yaptım, aslında belli bir güzergah bi tavsiye üzerine vardı ama oralardan geçemedim, devamı fotoğraflarda :)



Hicriye köyüne gideceğim, ama yol bilmiyorum, planım biraz tepelere çıkıp bir daire çizip tekrar E-5 yoluna çıkmak, bu fotoğraf E5 in yukarısına doğru



Fırtınadan sonra çiçekler açmış, her sene böyle oluyor, geçen sene de gözlemlemiştim, kuvvetli lodostan sonra bahar mevsiminin ilk esintileri başlıyor, Allah böyle bir akış tasarlamış sanki




yol güzel, tam enduroluk






böyle çitler çok hoşuma gidiyo :)




Hicriye köyünü geçtim böyle devam edeceğim





Bu arada acayip susadım, mezarlık için yapılmış bir çeşme






Bahar mevsiminde ilk çıkan çiçeklerden bu da,takip edenler bilir, daha önce yüzlerce çekmişliğim vardık bu çiçekleri :)





Bu da yılın ilk papatyalarından




Şu karşıki tepe ne güzel gözüküyor, burada her tarafta otlar var





Geldiğim yol da bu






Bu ağacın rengi dikkatimi çekti ve hemen durdum






İşte ağacın yakın hali






Fındık ağaçları da bu lodostan sonra bu püsküllerden çıkarıp yavaş yavaş yeşermeye başlıyor







Bu arada yol ikiye ayrılıyor, sağ tarafı tercih ediyorum çünkü sol taraf aşağı iniyor gibi






Mnazara buradan bayağı güzelmiş ya






ahan da yol bitti




sağ taraf da tam krosluk, ama bu motorla olmaz tabi, çaresiz geri dönüyorum, aşağıda küçük bi yol sağa sapıyodu , o yolu deneyeceğim






Bu ne sizce :)












İşte bu çeşmenin suyunun ta kendisi, çeşme gürül gürül akıyor maşallah
bu arada saniyenin 4000de 1 i hızla çektim





Bu fotoğraf da saniyenin 20 de 1 i . perde hızı ne işe yarar öğrenmek isteyenler için bilgilendirici olmuştur umarım :)














Çocuklar yarış ediyolardı, biraz uzak olduklarından fotoğraf pek güzel çıkmadı ama idare edin :) kendi çocukluğum aklıma geldi onlara bakarken, ne koşardık ya, şimdi de motorla koşuyoruz gerçi :)








yukarıda bahsettiğim sağ yola girdim ve buraya geldim, buradaki sol yolu da denedim, o da çıkmaz sokak, şimdi sağdan devam edeceğim
sağ tarafta bir ağaç devrilmiş fırtınadan, ama ne fırtına olmuştu ya, gece çatımız uçacak sandım, her şey havada uçuşuyordu, her taraftan sesler geliyodu, gece 3 e kadar yatmamıştım birşey olur diye






bu arada o sağ yolda bu şekilde, yol güzel ama sonu hiç iyi olmayacak gibi geliyor bana, nitekim öyle oldu







ya gölgem ne kadar güzel çıktı :)







ahan da iyice çamur olmaya başladı, inip biraz yürümem lazım devam edip etmemek için







malesef burdan da devam edemeyeceğim, çok çamur var ve biraz bataklık, burda saplanırsam çıkamam, malesef burdan da geri döneceğim, başka da yol yok tabi devam etmek için, E 5 e inip yolun aşağı tarafındaki köylere gitmeye karar veriyorum






aslanım böyle yerlere çok yakışıyo maşallah






gider ayak şu ağaç da dikkatimi çekiyor







E5 e indim, biraz devam ettikten sonra sağ tarafa Yeşilvadi köyüne gidiyor, burdan devam edip evin yolunu bi şekilde bulacağım, gerçi bu köye başka yerlerden gitmişliğim var, zor olmayacak





Bu gölgeli fotoğraflara kafayı taktım, güzel de çıkıyo hani, değişik oluyo






Yolunu sevdim bu köyün






yolun kenarında bi ağaçlık, büyüleyici bir havası var, ya da mistik bir hava, büyüleyici ile mistik aynı şeyler mi oldu, her ne ise, öyle birşeyler işte :)






Bu da kuşun burnu :)) her tarafta var kuşburnudan , burda bunun marmelatı sanırım çok yapılıyodur, ben de çok severim, annemin kuşburnu marmelatını özledim bak şimdi :)













otoban göründü :) otobanın altından geçeceğim sanırım






sol tarafımdaki tarla dikkatimi çekti, bayağı büyük





Bu açı da güzel oldu sanki













Yeşilvadi köyüne girdim çıktım bile :) köy bana güle güle diyor, ben de güle güle gidiyorum, ne iğrenç bi espiri yaptım ya :)







şimdi de otobanın üstünden geçiyorum, otoban güzel gözüküyor, birkaç fotoğraf alıyorum




















Gün batmak üzere





dönüş yolunda bu atı da çekmek istedim, çekinceye kadar bana sürekli baktı nedense, ilk defa fotoğraflanıyor herhalde :)




Beni izlediğiniz için teşekkürler, bi sonraki gezide görüşmek üzere
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

Resimleri maalesef goremiyorum.. Linkler kırık..

Merakla bekliyoruz cikin gezinizi
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bende gözüküyo, üye olduğum için mi acaba, ya bu photobucket yine sınır mı koydu acaba
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
İnternetim yavaş hepsi yüklenmesede bende görünüyorlar:)
Birdaha uğraşılmaz bu kadar foto sakın elleme :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Aaah ah güzel sakaryam,memleketim diye söylemiyorum ama toprağı,yeşilinin rengi,kokusu,doğası ayrı bir güzel..bende akyazı'lıyım az gezmedim hendek köylerinde..

Tekerinize sağlık:) Size keremali dağı'nı öneririm en tepeden zirveden sapancaya kadar görmek mümkün.yaylaları söylemiyorum bile kle 500 ile çokta zevkli olur:cat:

Fii tarihteki kerem ali gezisinden,zirve resimleri vardı onları bulamadım:pr:







 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Resimler çok hoş anlatım tarzınızıda beğendim her gezinin fotoğrafını isterim artık :)
Bu arada fotoğraf makineniz ne ?
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Yusuf'çum, yine harika bir gezi raporuyla karşımızdasın.

Ellerine sağlık. :cat:

(Hepsi ayrı ayrı güzel ama gün batımı fotosuna bayıldım.)
 
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
720
Hocam Siz O Motorla O Çamura Batarım Diye Girmemişşiniz,Biz Bugün Daha Beter Çamura Apachelerle Girdik Çokda Zevkliydi:)
 
Katılım
8 Ağu 2014
Mesajlar
151
çok güzel yerler paylaştığınız için teşekkür ederiz........
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
herkese çok teşekkür ederim , beğenmenize sevindim



Aaah ah güzel sakaryam,memleketim diye söylemiyorum ama toprağı,yeşilinin rengi,kokusu,doğası ayrı bir güzel..bende akyazı'lıyım az gezmedim hendek köylerinde..

Tekerinize sağlık:) Size keremali dağı'nı öneririm en tepeden zirveden sapancaya kadar görmek mümkün.yaylaları söylemiyorum bile kle 500 ile çokta zevkli olur:cat:

Evet, ben de sevdim Sakarya yı, Keremali dağına yolları kuruyunca çıkacağım :) bi ara gittim ama çok çamurdu, zar zor çıkardım motoru oradan :)




Resimler çok hoş anlatım tarzınızıda beğendim her gezinin fotoğrafını isterim artık :)
Bu arada fotoğraf makineniz ne ?

makine canon 1100D

Hocam Siz O Motorla O Çamura Batarım Diye Girmemişşiniz,Biz Bugün Daha Beter Çamura Apachelerle Girdik Çokda Zevkliydi:)

işte sorun da burda zaten, ben bendim , sizin gibi biz değildim :queen: bi de motor ağır ve yüksek, bu motor sizde olsa ve tek kişi olsaydınız siz de girmezdiniz :)
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Güzel bir gezi,güzel anlatım,çok güzel resimler olmuş.Fotoğrafçılıkla ilgilide bilgiler vermişsin.
Suyun resmi hoş doğrusu.Oralara yaz gelmiş ne güzel.Sende benim gibi çamuru pek sevmiyorsun herhalde.
Paylaşım ve emek için teşekkürler.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Konuyu kimi açtığına bakmadan resimlerden tanıdım :)
Güzel resimler, güzel paylaşım eline sağlık.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Güzel bir gezi,güzel anlatım,çok güzel resimler olmuş.Fotoğrafçılıkla ilgilide bilgiler vermişsin.
Suyun resmi hoş doğrusu.Oralara yaz gelmiş ne güzel.Sende benim gibi çamuru pek sevmiyorsun herhalde.
Paylaşım ve emek için teşekkürler.


teşekkürler
ben çamuru sevmiyorum değil,bilakis, yanımda bir kişi daha olsa düşünmeden o çamurun içine girerdim :)

Konuyu kimi açtığına bakmadan resimlerden tanıdım :)
Güzel resimler, güzel paylaşım eline sağlık.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"

teşekkürler, demek ki fotoğraflarımla özdeşleşmişim :) sağolun
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Selam yusuf hocam, yahu sizin oralara yaz gelmiş ,vay anasına be! Ne gezmişsin be yusuf hocam, helal olsun, fotoğraflar harika olmuş 10 numara ,dağ Çeşmesi fotoğrafı harika olmuş ,emeğine sağlık yusuf hocam ALLAH kaza göstermesin,saygılar. ..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Selam yusuf hocam, yahu sizin oralara yaz gelmiş ,vay anasına be! Ne gezmişsin be yusuf hocam, helal olsun, fotoğraflar harika olmuş 10 numara ,dağ Çeşmesi fotoğrafı harika olmuş ,emeğine sağlık yusuf hocam ALLAH kaza göstermesin,saygılar. ..

aleykümselam hocam, evet bahar hızlı geliyor bu sene :)amin, Allah razı olsun , saygılar hocam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst