- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Bugün Hendek'in birkaç köyüne ve tepesine doğaçlama bir gezi yaptım, aslında belli bir güzergah bi tavsiye üzerine vardı ama oralardan geçemedim, devamı fotoğraflarda 
Hicriye köyüne gideceğim, ama yol bilmiyorum, planım biraz tepelere çıkıp bir daire çizip tekrar E-5 yoluna çıkmak, bu fotoğraf E5 in yukarısına doğru

Fırtınadan sonra çiçekler açmış, her sene böyle oluyor, geçen sene de gözlemlemiştim, kuvvetli lodostan sonra bahar mevsiminin ilk esintileri başlıyor, Allah böyle bir akış tasarlamış sanki

yol güzel, tam enduroluk

böyle çitler çok hoşuma gidiyo

Hicriye köyünü geçtim böyle devam edeceğim

Bu arada acayip susadım, mezarlık için yapılmış bir çeşme

Bahar mevsiminde ilk çıkan çiçeklerden bu da,takip edenler bilir, daha önce yüzlerce çekmişliğim vardık bu çiçekleri

Bu da yılın ilk papatyalarından

Şu karşıki tepe ne güzel gözüküyor, burada her tarafta otlar var

Geldiğim yol da bu

Bu ağacın rengi dikkatimi çekti ve hemen durdum

İşte ağacın yakın hali

Fındık ağaçları da bu lodostan sonra bu püsküllerden çıkarıp yavaş yavaş yeşermeye başlıyor

Bu arada yol ikiye ayrılıyor, sağ tarafı tercih ediyorum çünkü sol taraf aşağı iniyor gibi

Mnazara buradan bayağı güzelmiş ya

ahan da yol bitti

sağ taraf da tam krosluk, ama bu motorla olmaz tabi, çaresiz geri dönüyorum, aşağıda küçük bi yol sağa sapıyodu , o yolu deneyeceğim

Bu ne sizce

İşte bu çeşmenin suyunun ta kendisi, çeşme gürül gürül akıyor maşallah
bu arada saniyenin 4000de 1 i hızla çektim

Bu fotoğraf da saniyenin 20 de 1 i . perde hızı ne işe yarar öğrenmek isteyenler için bilgilendirici olmuştur umarım


Çocuklar yarış ediyolardı, biraz uzak olduklarından fotoğraf pek güzel çıkmadı ama idare edin
kendi çocukluğum aklıma geldi onlara bakarken, ne koşardık ya, şimdi de motorla koşuyoruz gerçi 

yukarıda bahsettiğim sağ yola girdim ve buraya geldim, buradaki sol yolu da denedim, o da çıkmaz sokak, şimdi sağdan devam edeceğim
sağ tarafta bir ağaç devrilmiş fırtınadan, ama ne fırtına olmuştu ya, gece çatımız uçacak sandım, her şey havada uçuşuyordu, her taraftan sesler geliyodu, gece 3 e kadar yatmamıştım birşey olur diye

bu arada o sağ yolda bu şekilde, yol güzel ama sonu hiç iyi olmayacak gibi geliyor bana, nitekim öyle oldu

ya gölgem ne kadar güzel çıktı

ahan da iyice çamur olmaya başladı, inip biraz yürümem lazım devam edip etmemek için

malesef burdan da devam edemeyeceğim, çok çamur var ve biraz bataklık, burda saplanırsam çıkamam, malesef burdan da geri döneceğim, başka da yol yok tabi devam etmek için, E 5 e inip yolun aşağı tarafındaki köylere gitmeye karar veriyorum

aslanım böyle yerlere çok yakışıyo maşallah

gider ayak şu ağaç da dikkatimi çekiyor

E5 e indim, biraz devam ettikten sonra sağ tarafa Yeşilvadi köyüne gidiyor, burdan devam edip evin yolunu bi şekilde bulacağım, gerçi bu köye başka yerlerden gitmişliğim var, zor olmayacak

Bu gölgeli fotoğraflara kafayı taktım, güzel de çıkıyo hani, değişik oluyo

Yolunu sevdim bu köyün

yolun kenarında bi ağaçlık, büyüleyici bir havası var, ya da mistik bir hava, büyüleyici ile mistik aynı şeyler mi oldu, her ne ise, öyle birşeyler işte

Bu da kuşun burnu
) her tarafta var kuşburnudan , burda bunun marmelatı sanırım çok yapılıyodur, ben de çok severim, annemin kuşburnu marmelatını özledim bak şimdi 


otoban göründü
otobanın altından geçeceğim sanırım

sol tarafımdaki tarla dikkatimi çekti, bayağı büyük

Bu açı da güzel oldu sanki


Yeşilvadi köyüne girdim çıktım bile
köy bana güle güle diyor, ben de güle güle gidiyorum, ne iğrenç bi espiri yaptım ya 

şimdi de otobanın üstünden geçiyorum, otoban güzel gözüküyor, birkaç fotoğraf alıyorum



Gün batmak üzere

dönüş yolunda bu atı da çekmek istedim, çekinceye kadar bana sürekli baktı nedense, ilk defa fotoğraflanıyor herhalde

Beni izlediğiniz için teşekkürler, bi sonraki gezide görüşmek üzere
Hicriye köyüne gideceğim, ama yol bilmiyorum, planım biraz tepelere çıkıp bir daire çizip tekrar E-5 yoluna çıkmak, bu fotoğraf E5 in yukarısına doğru

Fırtınadan sonra çiçekler açmış, her sene böyle oluyor, geçen sene de gözlemlemiştim, kuvvetli lodostan sonra bahar mevsiminin ilk esintileri başlıyor, Allah böyle bir akış tasarlamış sanki

yol güzel, tam enduroluk

böyle çitler çok hoşuma gidiyo

Hicriye köyünü geçtim böyle devam edeceğim

Bu arada acayip susadım, mezarlık için yapılmış bir çeşme

Bahar mevsiminde ilk çıkan çiçeklerden bu da,takip edenler bilir, daha önce yüzlerce çekmişliğim vardık bu çiçekleri

Bu da yılın ilk papatyalarından

Şu karşıki tepe ne güzel gözüküyor, burada her tarafta otlar var

Geldiğim yol da bu

Bu ağacın rengi dikkatimi çekti ve hemen durdum

İşte ağacın yakın hali

Fındık ağaçları da bu lodostan sonra bu püsküllerden çıkarıp yavaş yavaş yeşermeye başlıyor

Bu arada yol ikiye ayrılıyor, sağ tarafı tercih ediyorum çünkü sol taraf aşağı iniyor gibi

Mnazara buradan bayağı güzelmiş ya

ahan da yol bitti

sağ taraf da tam krosluk, ama bu motorla olmaz tabi, çaresiz geri dönüyorum, aşağıda küçük bi yol sağa sapıyodu , o yolu deneyeceğim

Bu ne sizce

İşte bu çeşmenin suyunun ta kendisi, çeşme gürül gürül akıyor maşallah
bu arada saniyenin 4000de 1 i hızla çektim

Bu fotoğraf da saniyenin 20 de 1 i . perde hızı ne işe yarar öğrenmek isteyenler için bilgilendirici olmuştur umarım


Çocuklar yarış ediyolardı, biraz uzak olduklarından fotoğraf pek güzel çıkmadı ama idare edin

yukarıda bahsettiğim sağ yola girdim ve buraya geldim, buradaki sol yolu da denedim, o da çıkmaz sokak, şimdi sağdan devam edeceğim
sağ tarafta bir ağaç devrilmiş fırtınadan, ama ne fırtına olmuştu ya, gece çatımız uçacak sandım, her şey havada uçuşuyordu, her taraftan sesler geliyodu, gece 3 e kadar yatmamıştım birşey olur diye

bu arada o sağ yolda bu şekilde, yol güzel ama sonu hiç iyi olmayacak gibi geliyor bana, nitekim öyle oldu

ya gölgem ne kadar güzel çıktı

ahan da iyice çamur olmaya başladı, inip biraz yürümem lazım devam edip etmemek için

malesef burdan da devam edemeyeceğim, çok çamur var ve biraz bataklık, burda saplanırsam çıkamam, malesef burdan da geri döneceğim, başka da yol yok tabi devam etmek için, E 5 e inip yolun aşağı tarafındaki köylere gitmeye karar veriyorum

aslanım böyle yerlere çok yakışıyo maşallah

gider ayak şu ağaç da dikkatimi çekiyor

E5 e indim, biraz devam ettikten sonra sağ tarafa Yeşilvadi köyüne gidiyor, burdan devam edip evin yolunu bi şekilde bulacağım, gerçi bu köye başka yerlerden gitmişliğim var, zor olmayacak

Bu gölgeli fotoğraflara kafayı taktım, güzel de çıkıyo hani, değişik oluyo

Yolunu sevdim bu köyün

yolun kenarında bi ağaçlık, büyüleyici bir havası var, ya da mistik bir hava, büyüleyici ile mistik aynı şeyler mi oldu, her ne ise, öyle birşeyler işte

Bu da kuşun burnu


otoban göründü

sol tarafımdaki tarla dikkatimi çekti, bayağı büyük

Bu açı da güzel oldu sanki


Yeşilvadi köyüne girdim çıktım bile

şimdi de otobanın üstünden geçiyorum, otoban güzel gözüküyor, birkaç fotoğraf alıyorum



Gün batmak üzere

dönüş yolunda bu atı da çekmek istedim, çekinceye kadar bana sürekli baktı nedense, ilk defa fotoğraflanıyor herhalde

Beni izlediğiniz için teşekkürler, bi sonraki gezide görüşmek üzere



