- Katılım
- 5 Kas 2013
- Mesajlar
- 17
O zaman tum bu başlıkları toplayalim.
st motor kullanıcıları bilgi ve paylasim diye en azindan yagmasakta gurleriz
iyi akşamlar kardeş.yalnız burda öyle direkt cevap verecek kimse bulamazsınız.bende şansa düştüm![]()
İyi günler arkadaşlar. Kara haydutumla mecburi yol ayrımına geldik. Buyurun bu da ilan numarası #191878582 .
Bujiyi değiştir kaç kere benimde başıma geldi.
Ama,diğer çalışan silindirlerdeki bujinin birisini takınca da sorun devam ediyor
Çalışmayan silindirin bujisini söktüğünde ...bujinin dibi islak mı-kuru mu?...Oradan ancak anlayabilirsiniz ateşleme gelip-gelmediğini..Ayriyetten-çoğu Japon sıralı dört silindirlide....silindir başına bir ateşleme bobini düşecek şekilde dizayn edilmiştir....ateşleme gelmiyorsa bujiye-bobin arızasına işarettir....
Mineral yağ kullan sentetik kullanma