Hayırlı olsun Allah kazadan beladan korusun...
Teşekkürler inşallah alana hayırlı olur şimdiden..herkese günaydınlar
hayırlı olsun yanakadam kazasız belasız motorunla ilk sürüşünü tamamlamana çok sevindim
vfr virajları hisseder dostum kendini kasmasaydın rahat olabilseydin keşke keyifli bi 400 km olurdu
birde belinde kollarında dirseklerinde olan tutulmanın sebebi yanlış oturma pozisyonu
ellerinde ve parmaklarındaki acıma ve kasılmanın sebebide gidonu çok fazla sıkmış olman...
ancak sana daha can kurtaran faydalı bir tavsiyede bulunmak isterim
ART moto akademinin ücretsiz teorik derslerine katılmanı tavsiye ederim.
doğru bildiğimiz çoğu yanlışı gösteriyorlar.
https://www.artmotoakademi.com/
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:37 ----------
gama şimdiden hayırlı satışlar
koltuğunda ön gösterge panelindeki ve gidon bağlantısındaki karbonlarda gözüm kaldı
nerden yaptırdın yada nasıl temin ettin?
Teşekkürler inşallah alana hayırlı olur şimdiden..
Koltuk BAGSTER özel yapım jel / silikon..
tank kapağı depo üstü http://www.davidsilverspares.co.uk/VFR800A2-ABS-VTEC-2002/part_63481/ burada 3 lü set pound üzerinden satılıyor ama ben motoru alırken sahibi takmıştı..
vizede egsoz artık sıkıntı değil. egsoza bakmıyorlar... bu arada egsoz demişken
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cift-arrow-performance-sok-fiyat-194650839/detay/
isteyen yok mu
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:02 ----------
gösterge çerçevesini diyorum yaaa![]()
O da üzerindeydi yabancı forumlarda bir kaç motordan başka bir yerde göremedim![]()
Merhaba Arkadaşlar ismim Cengiz,
1 yıldır ilk motorum olan burgman an 400 kullanıyorum ve yaklaşık 8.000 km yol yaptım. Daha önce arkadaşlarımın vitesli motorlarıyla tecrübe etmişliğim var ancak hiç 600cc ve üzeri kullanmadım. Motorumu değiştirmeyi düşünüyorum. Araştırma yaparkende efsane motor olan vfr dikkatimi çekti ve neredeyse forumun tamamına yakınını 2 günde okudumve motora aşık olmuş durumdayım.
Sizce scooterden sonra acele bir seçim mi olur? Boyum 1.82 kilom 88 ben idare edebileceğim düşünüyorum. Ayrıca çok hız meraklısı bir insanda değilim. Yaş 37 oldu. Motoru sadece hafta sonları gezi amacıyla kullanmak istiyorum. Sizce burgmandan sonra çok yorucu gelir mi? Benim için avantaj ve dezavantajları neler olabilir yardımlarınızı rica ediyorum.
nerden bulabilirim acaba yaa araştırdım ebay ve bir kaç sitede ama bulamadım :S
Merhaba Arkadaşlar ismim Cengiz,
1 yıldır ilk motorum olan burgman an 400 kullanıyorum ve yaklaşık 8.000 km yol yaptım. Daha önce arkadaşlarımın vitesli motorlarıyla tecrübe etmişliğim var ancak hiç 600cc ve üzeri kullanmadım. Motorumu değiştirmeyi düşünüyorum. Araştırma yaparkende efsane motor olan vfr dikkatimi çekti ve neredeyse forumun tamamına yakınını 2 günde okudumve motora aşık olmuş durumdayım.
Sizce scooterden sonra acele bir seçim mi olur? Boyum 1.82 kilom 88 ben idare edebileceğim düşünüyorum. Ayrıca çok hız meraklısı bir insanda değilim. Yaş 37 oldu. Motoru sadece hafta sonları gezi amacıyla kullanmak istiyorum. Sizce burgmandan sonra çok yorucu gelir mi? Benim için avantaj ve dezavantajları neler olabilir yardımlarınızı rica ediyorum.