Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Tem 2013
Mesajlar
70
Ayni motor blogunu kullanan gasgas markasinin bi modeli varmis ve motor baglantisinda titresim onleyici lastik baglantilar yokmus. Eger daha once bahsedilen megellide de durum boyleyse (motor sasisye direk baglandiysa), bu motorun incelemelerinde simdilik olmadigi soylenen titresimin megelli de olmasinin sebebi de bu baglanti olabilir. Megelli de baglantinin nasil yapildigini bilen var mi?
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
Anlaymadığım bu motoru herkes özellikle aklıevveller başka marka motorlarla kıyaslıyorlar,Türkiyede 250cc enduro motor varda benimmi haberim yok :) hele birde CRF20L ile kıyaslamıyorlarmı hayret ediyorum,hani deselerki CRF250 nin lastiklerini yol lastiği yapıcaksın arkayı biraz kalınlaştıracaksın,seleyi genişleteceksin veya migrostan bi sandalye minderi alıp 2 ye kıvırıp bağlayıp üzerine oturacaksın(bi ara ben öyle yapmıştım),artçısız bineceksin vs.vs.anlarımda yok arkadaşlar yok,bu motorun muadili piyasada yok onun için kıyas yapmayın bekleyin motor piyasaya çıksın ondan sonra eleştirin.Hele 100 km.de 6 litre yakar diyen tipler var..sadece gülüyorum..ne yahu benim 1000 lik bile zorlarsam yakıyor onu.. :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Anlaymadığım bu motoru herkes özellikle aklıevveller başka marka motorlarla kıyaslıyorlar,Türkiyede 250cc enduro motor varda benimmi haberim yok :) hele birde CRF20L ile kıyaslamıyorlarmı hayret ediyorum,hani deselerki CRF250 nin lastiklerini yol lastiği yapıcaksın arkayı biraz kalınlaştıracaksın,seleyi genişleteceksin veya migrostan bi sandalye minderi alıp 2 ye kıvırıp bağlayıp üzerine oturacaksın(bi ara ben öyle yapmıştım),artçısız bineceksin vs.vs.anlarımda yok arkadaşlar yok,bu motorun muadili piyasada yok onun için kıyas yapmayın bekleyin motor piyasaya çıksın ondan sonra eleştirin.Hele 100 km.de 6 litre yakar diyen tipler var..sadece gülüyorum..ne yahu benim 1000 lik bile zorlarsam yakıyor onu.. :)

Senin motorun 6 lt yakması- devir saatinin 2.nci üst dilimini hiç kullanmıyosun...CRF 250L enduro değil de ne ? Çok bilmiş beyefendi!!!...Sat o zaman 1000F ni gelince meşhur Mondi den alırsın kendine ''aklısonra''....:mrgreen:
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
Senin motorun 6 lt yakması- devir saatinin 2.nci üst dilimini hiç kullanmıyosun...CRF 250L enduro değil de ne ? Çok bilmiş beyefendi!!!...Sat o zaman 1000F ni gelince meşhur Mondi den alırsın kendine ''aklısonra''....:mrgreen:
Değerli forumdaşım sen dert etme,ben merak ettiğim her motoru alır denerim,benim kullanmadığım SS,enduro,scooter yok gibidir.o senin enduro dedğin CRF250L ile ben hafif arazi,şehiriçi,şehirdışı binlerce km.yaptım,o motoru enduro demek gülünç olur, benim mpotorlarımın Benzin harcamasına,çevirdiğim devirlere ise istersen hiç girme,ayrıca çok bilmişlik haddim değildir,şunu bilirim,öğrenmeninde yaşı yoktur,sadece klavyeden ezbere konuşmam..
senin yazdığın ciddiyetsiz mesajını alıntı yaparak,forumu kirlettiğim içinde diğer forumdaşlarımdan özür dilerim.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Değerli forumdaşım sen dert etme,ben merak ettiğim her motoru alır denerim,benim kullanmadığım SS,enduro,scooter yok gibidir.o senin enduro dedğin CRF250L ile ben hafif arazi,şehiriçi,şehirdışı binlerce km.yaptım,o motoru enduro demek gülünç olur, benim mpotorlarımın Benzin harcamasına,çevirdiğim devirlere ise istersen hiç girme,ayrıca çok bilmişlik haddim değildir,şunu bilirim,öğrenmeninde yaşı yoktur,sadece klavyeden ezbere konuşmam..
senin yazdığın ciddiyetsiz mesajını alıntı yaparak,forumu kirlettiğim içinde diğer forumdaşlarımdan özür dilerim.

Klavyeden ezbere konuştuğumu da kim söylemiş...sen mi?....Reyis, ben ekmeğimi motosikletten kazanıyorum (h.içi kurye-h.sonu motosiklet tamirhanesinde)....Crf250 yide senin kasa bir evvelki cbf1000 de iyi bilirim...yakıt hesabı yapacaksan...demem o ki PCX 125 al kendine ....Honda ile ne üdüğü belirsiz bir Çin'liyi değil mukayese etmek-aynı cümle içerisinde bile kullanma (sana bir ağbey tavsiyesi),yoksa millet sana bi tarafı ile güler.SaygılaRR.
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
Lütfen konuyu konuşalım arkadaşlar bugün face de nazillideki fabrikadan kareler diye rx3 resimleri paylaşmışlar sanırım bayiler toplantısındeki motor, gidonu hiç benim izlediğim youtubedeki videolar gibi kaliteli değil ne iş? Benim izlediğim videolarda hatta bazı yüksek çözünürlüklü resimlerde gerçek krom görünen gidon, nazillideki.fabrika resimlerin mat boya görüntüsünde benim gözümden kaçmaz ne iş mondial yetkilileri?
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Düşük cc en iyi japonda olsa fıs geliyor bana ben cc ye bakarım bu motoruda cg motorlar gibi üretmemiştir inşllh plastikler gariban çinli gibiyse ben uzak durmayı tercih ederim :)
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
Klavyeden ezbere konuştuğumu da kim söylemiş...sen mi?....Reyis, ben ekmeğimi motosikletten kazanıyorum (h.içi kurye-h.sonu motosiklet tamirhanesinde)....Crf250 yide senin kasa bir evvelki cbf1000 de iyi bilirim...yakıt hesabı yapacaksan...demem o ki PCX 125 al kendine ....Honda ile ne üdüğü belirsiz bir Çin'liyi değil mukayese etmek-aynı cümle içerisinde bile kullanma (sana bir ağbey tavsiyesi),yoksa millet sana bi tarafı ile güler.SaygılaRR.
bak ben 54 yaşındayım,sen galiba bana abi tavsiyesi verdiğine göre 60 lı yaşlardasın,kullandığın yazı dilinden anlamalıydım...neyse ...
 
Katılım
3 Eyl 2014
Mesajlar
571
bence acele etme forza bakarsın bir kötü yanı vardır titreşim vardır vs. birileri alsın test etsin öyle alın derim.
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
84
Arkadaşlar cümleten Selanım Aleyküm, az önce Antalya bayiini aradım. Bayii toplantısında net fiyat belirtilmediğini fakat 2015 yılı kapsamında vergi düşüşü beklediklerini söyledi. Eğer vergi düşüşü olursa 8000-8500 arası satışa sunulacakmış. Olmazsa 9000-9500 arasına satışı olacak diyor. Yan çantalar opsiyonel gelmediği için çanta iptal edip fiyat düşüremiyormuşuz. Türkiyede satışa sunulacak ilk pakette sadece beyaz olduğunu da söyledi. Antalyada oturan arkadaşlar için Melli Mondial bayii test sürüşü yaptırtmıyor (!) Şubat 15 de model ellerinde olacak şimdiden sipariş aldığımız birkaç kişi var dedi. Sipariş veren arkadaşlar forum yazarı ise haftasonu bir gün toplu şekilde motoru tanıtma ve deneme imkanı olabilir. Ben 2014 Ağustosta yine aynı maceraya girişerek Türkiyede ilk kez satışa çıkan Bajaj Pulsar 200NS aldım. motordan oldukça memnunum fakat tarz değişikliği düşünüyorum. Enduroya geçiş için RX3 oldukça ideal göründü. Motor bayiilerdeki yerini aldıktan sonra karaımı vermek istiyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Vergi düşüşü olursa çok iyi olur. Test sürüşü konusunda Mondial'e baskı yapmak lazım. Ben kendi adıma mail yazacağım.
 
Katılım
5 Tem 2014
Mesajlar
652
Az once bende aradim bizim burada ki bayiyi şubatta gelecek dedi on tane siparis vermis ve fiyat olarak 8000-9000 arasi olabilirmis dedim valla 8000 den fazla olursa pek iyi olmaz ama bakalim gelsin belli olsun o zaman konuşuruz.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
250 cc motorlarla ilgili ötv düşüşü geçen yıl (sanırım 2013 de)yapıldı. Daha fazla vergi düşeceğini zannetmem. Ama benim konuştuğum bayi fiyatı 8400 TL olarak verdi ve genel olarak uyguladıkları kredi kartına 9 taksit işleminin buna da uygulanacağını söyledi. Motorlar fuardan sonra satışa sunulacakmış ve renk olarak bayinin söylediği: mavi, beyaz ve siyah!? (zongshenin siyah rengi yok. Bu renk acaba özel olarak mondiale yönelik mi bilmiyorum)olacakmış. Ben siyah renk zongshen'de yok dediğim halde ısrarla (bir telefon görüşmesinden sonra) var dedi. Bekleyip göreceğiz.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba arkadaşlar

https://www.facebook.com/pages/GÜVEN-Bisiklet-Mondial-BAYİ/1445905702293743?fref=ts Sayfasında mevcut yorumları göz önünde bulundurarak

İzmitt mağazasında imiş , Güven bisiklet mondial bayi, rx3 siparişi vermiş. Yetkililere göre, fiyat 9.500 - 10.000 arası , Şubat sonuna doğru da dağıtım yapılacakmış.

" Motorsiklet enjeksiyonludur.6 ileri ve 250 cc su soğutmalı.bende bu markanın 150 cc olan modeli var ve uzun km yapılabiliyor hava soğutmalı olmasına rağmen.Bu motorun özellikleri çok daha yüksek.UZUN KM SORUNSUZCA YAPILABİLECEĞİNE EMİNİM " gibi bir söylemleride mevcut yorumda.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst