Hendek Sakarya Arası Gezim ve Acemi Videom

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bugünkü gezimi video olarak hazırladım, çok acemice ve kalitesiz oldu ama idare edin, tavsiyelerinizi bekliyorum, HD 720p seçeneği vardır

 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
video çok güzel olmuş elinize sağlık ama bir gopro tarzı kamera ala bilirseniz daha güzel videolar çekip paylaşa bilirsiniz hemde kaskınıza bağladığınızda otomobile sürücülerinin bize yaptığı hayvanlıkları çekip hem bizlere göstere bilirsiniz hemde şikayet edebilirsiniz.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
video çok güzel olmuş elinize sağlık ama bir gopro tarzı kamera ala bilirseniz daha güzel videolar çekip paylaşa bilirsiniz hemde kaskınıza bağladığınızda otomobile sürücülerinin bize yaptığı hayvanlıkları çekip hem bizlere göstere bilirsiniz hemde şikayet edebilirsiniz.

sağolun, bi aksiyon kamerası düşünüyorum da şimdilik ertelemede, aksiyon kamerasız çok zor oluyor
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok keyifli ,paylaşım için teşekkürler.İleride çok güzellerinin geleceği belli:)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
paylaşım için teşekkürler. yalnız bende denedim elle çok tehlikeli oluyor.motora bağlasan titriyor en iyisi kask kamerası...ben 1989,91 arası acemi birliğimi hendekte ustalığı sakarya kışlasında yaptım.sakarya nehrine eğitime inerdik akyazıya kefken taşkısığı vs vs dolanırdık istihkam şofördüm oralar kadar güzel imrendiğim yerler olmadı.hele hele o hendek dağlarına bakarak çok şiirler yazdım hüznümü hep o dağlarla paylaşmıştım hey gidi günler hey. :sunny:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Hey gidi kle 500 lü günler hey.


Çok güzel makinadır. Her yola gider hayır demez ekonomiktir üzmez bakım istemez bozulmaz.

Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun.
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
ne güzel gezmişsiniz. Daha iyi bir makina ile çok daha güzel çekimler yapmanız dileği ile...

kazasız,belasız...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Çok keyifli ,paylaşım için teşekkürler.İleride çok güzellerinin geleceği belli:)

sağolun ,zaten bunu deneme maksatlı yaptım:)

paylaşım için teşekkürler. yalnız bende denedim elle çok tehlikeli oluyor.motora bağlasan titriyor en iyisi kask kamerası...ben 1989,91 arası acemi birliğimi hendekte ustalığı sakarya kışlasında yaptım.sakarya nehrine eğitime inerdik akyazıya kefken taşkısığı vs vs dolanırdık istihkam şofördüm oralar kadar güzel imrendiğim yerler olmadı.hele hele o hendek dağlarına bakarak çok şiirler yazdım hüznümü hep o dağlarla paylaşmıştım hey gidi günler hey. :sunny:

Evet abi, elle çok tehlikeli, kask kamerası şart
Buralar tam enduro ve krosluk yerler
Şiirlerinizi merak ettim doğrusu, askerlik insana neler yaptırıyo :)

Hey gidi kle 500 lü günler hey.


Çok güzel makinadır. Her yola gider hayır demez ekonomiktir üzmez bakım istemez bozulmaz.

Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun.

Sağolun. Kesinlikle öyle, herkes kıymetini bilemiyor

ne güzel gezmişsiniz. Daha iyi bir makina ile çok daha güzel çekimler yapmanız dileği ile...

kazasız,belasız...

Sağolun, inşallah, bu aralar kameraları araştırıyoum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst