video çok güzel olmuş elinize sağlık ama bir gopro tarzı kamera ala bilirseniz daha güzel videolar çekip paylaşa bilirsiniz hemde kaskınıza bağladığınızda otomobile sürücülerinin bize yaptığı hayvanlıkları çekip hem bizlere göstere bilirsiniz hemde şikayet edebilirsiniz.
EMEĞİNE SAĞLIK YUSUFÇUM GEZDİK BİRAZ SAYENDE.
Çok keyifli ,paylaşım için teşekkürler.İleride çok güzellerinin geleceği belli![]()
paylaşım için teşekkürler. yalnız bende denedim elle çok tehlikeli oluyor.motora bağlasan titriyor en iyisi kask kamerası...ben 1989,91 arası acemi birliğimi hendekte ustalığı sakarya kışlasında yaptım.sakarya nehrine eğitime inerdik akyazıya kefken taşkısığı vs vs dolanırdık istihkam şofördüm oralar kadar güzel imrendiğim yerler olmadı.hele hele o hendek dağlarına bakarak çok şiirler yazdım hüznümü hep o dağlarla paylaşmıştım hey gidi günler hey. :sunny:
Hey gidi kle 500 lü günler hey.
Çok güzel makinadır. Her yola gider hayır demez ekonomiktir üzmez bakım istemez bozulmaz.
Allah kaza bela vermesin hayırlı olsun.
ne güzel gezmişsiniz. Daha iyi bir makina ile çok daha güzel çekimler yapmanız dileği ile...
kazasız,belasız...