Arkadaslar bizim forumumuz da dahil olmak uzere bazi forumlarda hala daha baslangic motosikleti olarak tanimlaniypr msx. Buna tamen karsiyim. Bu motor yeni baslayanlar icin idealdir dogrudur ama bu motor baslangic degildir! Hatta bence hicbir motor baslangic motoru degildir! Ben 95 yilindan itibaren motor suruyorum ve racing,enduro,scooter tarzlarinda cesitli motorlarim oldu simdi msx'im var ve alma amacim 2.motor olmasi ve sehir icinde ulasimdir. Uzun yola ben cikmam, titresim ve performans beni rahatsiz eder ama cikilmazmi cikilir. Msx le beni goren bunu sat da sana buyuk motor verelim, bumda ogrenip racinglere gec falan gibi salakca seyler soyledilermi deliriyorum

adam 30 yildir vespa' ya biniyorsa simdi bu ada gidip abi baslangic icin iyi secmissinde bundan sonra neye gececeksin diye sorulurmu

sigara gibi dusunelim baslamissan baslamissindir, simdi winston iciyosun ileride marlboromu iceceksin yada esrarmi cekeceksin diye soruyomuyuz

motordada yapmayalim. Tum motorlar ozel amaclidir ve keyif yada ulasim icin kullanilir, baslangic diye bir terim kabul edemiyorum

bizim burada Mehmet Celik var adam dunya motpkros sampiyonasinda yarisiyo sampiyonluk ve dereceleri var ve cogu zaman 125 lik motor kullaniyo simdi durdur bu adamida baslangic cin iyi secmissin de

hepinize saygilar sevgiler...