Cafe Racer Hakkında ???

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben Seyhan 150 den bobber yaptım, muayeneden geçmedi. T gidon taktim ona bile ağır kusur yazdılar. Toplamda 9 adet ağır kusur vardı. Motoru trafikten çektim ve bu işlere lanet ettim.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Ben Seyhan 150 den bobber yaptım, muayeneden geçmedi. T gidon taktim ona bile ağır kusur yazdılar. Toplamda 9 adet ağır kusur vardı. Motoru trafikten çektim ve bu işlere lanet ettim.

Maalesefki ülkemizde yaşam şeklimize karışan ve kendi yaşam şekillerini dikte etmeye çalışan otoriter bir yapı var.Sana ne benim ne şekil motosiklet kullanacağımdan.:pr:
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
üzerinde ve sasede oynama kesme biçme oldugundan o tarza cevrilmiş bir çinli ruhsatta cross motor muayeden gecmedi

hatta 2. el alan arkadas da magdur olmustu, muayenesini yaptıramadıgı için.

ilgili baslık forumda mevcut.

üzerinde oynama yapmadan önce bu konu iyi arastırılmalı tabi vitrinlik olmayacak, kullanılacaksa :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O kadar midem bulandı, yoruldum ki artık 'orjinalci' oldum. Bundan sonra her şeyin orjinali güzel benim için.
 
Katılım
21 Eyl 2011
Mesajlar
546
motosiklet vizeden geçer tabi vize şartlarına uyması lazım mesela şasi no ve motor no değişirse geçmez bunlar önemlidir bide rengi önemli ruhsattaki renk uyuyorsa sıkıntı yaşamadan geçersiniz birde egzozunuzun fazla ses çıkarmaması lazım geriye başka sorun kalmıyor. Güzel bi proje olur fotolarını bekleriz başlarsanız kolay gelsin :mrgreen: türkiyeyi geliştirecek olanlar sizin gibi insanlar işte farklı olmaya çalışanlar :bestmt:
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
üzerinde ve sasede oynama kesme biçme oldugundan o tarza cevrilmiş bir çinli ruhsatta cross motor muayeden gecmedi

hatta 2. el alan arkadas da magdur olmustu, muayenesini yaptıramadıgı için.

ilgili baslık forumda mevcut.

üzerinde oynama yapmadan önce bu konu iyi arastırılmalı tabi vitrinlik olmayacak, kullanılacaksa :cat:

Ben günlük kullanım için cafe racer yapmak istiyorum.Bu nedenle vizesi mutlaka olmalı.
Zaten kesip biçme yapmadan,cafe racer e dönüştürebileceğim bir motosiklet arayışındayım.vize zamanı geldiğinde sökülenleri yerine takıp,vize alabileceğim bir motosiklet olmalı.
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
566
Ben Seyhan 150 den bobber yaptım, muayeneden geçmedi. T gidon taktim ona bile ağır kusur yazdılar. Toplamda 9 adet ağır kusur vardı. Motoru trafikten çektim ve bu işlere lanet ettim.

abicim motorun son halinin resmi var mı sende hala duruyormu özelden yada buradan bi resmini atarmısın merak ettim

kısmetse bende seyhan 150 almayı istiyorum kafamda bir kaç projem var belki ilham olur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367

Vallaha güzel olmuş aslında.
Bu arada tekne imalatı mı yapıyorsun.yer neresi?Bende balıkçılık merak
ıda varda :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

motosiklet vizeden geçer tabi vize şartlarına uyması lazım mesela şasi no ve motor no değişirse geçmez bunlar önemlidir bide rengi önemli ruhsattaki renk uyuyorsa sıkıntı yaşamadan geçersiniz birde egzozunuzun fazla ses çıkarmaması lazım geriye başka sorun kalmıyor. Güzel bi proje olur fotolarını bekleriz başlarsanız kolay gelsin :mrgreen: türkiyeyi geliştirecek olanlar sizin gibi insanlar işte farklı olmaya çalışanlar :bestmt:

Yığınla engeli en azından kafamda geçebilirsem başlıyacağım.Nasip olurda yaparsam mutlaka yapım aşamalarını fotolayıp koyarım siteye.
 
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
Değerli Necati abim; cafe racer olgusunun çıkış noktası ; motosiklet teki ekstra bütün fazlaliklardan kurtulup daha seri ve hızlı hale getirmektir.Temel amaç çok masraf etmeden "hafifletmek tir" . Burada yapilacak temel işlemler :
1. Sökulmesi mümkün olan yan kapak,kuyruk,camurluk, sele, gereksiz elektrik tesisatı, mars motoru gibi parçalar ihtiyaç dogrultusunda sökülür.

2.Genel performans arttırımı için açık hava filtresi+açık egzos+doğru karbüratör ayarları yapılır(karbüratör diyorum çünkü bence enjeksiyonlu cafe racer olmamalı )

3.Clubman gidon alınır ve sele soloya çevrilir.

4.Bundan sonra yapilacak işlemler tamamen kişiselleştirme ile ilgilidir.

Gelelim isin yasal boyutuna...Emin değilim ancak , eğer renk değiştirilmedi ise , ve orijinal egzoz ile gidilirse geçmemesi için bir sebep yok bence .Neler geçiyor o vizelerden .

Yurtdisinda seçenek çok fazla ama TR de büyük cc de bu isleri yapmak biraz zor ve maliyetli .

Ama uygun seçenek olarak Suzuki bandit,BMW r serileri, Honda CB 550 750 gibi motorlar is görür

Umarım yardımcı olabilmisimdir.
 
Katılım
10 Nis 2014
Mesajlar
136

far ayarı yapılmışsa, stoplar, sinyaller düzgün çalışıyorsa, frenleri tutuyorsa, egzostu orjinale yakınsa (ki çok acayip gürültülü egzostlu olan harley ler bile geçiyor) vizeden geçmemesi için sebep T gidon ağır kusur mu sayılıyor
yazık

motorunuz çok güzel olmuş hocam
bu kadar uğraştıktan sonra saçma sapan şeyler ağır kusur sayılıp vizeden geçmiyorsa
yazık
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Değerli Necati abim; cafe racer olgusunun çıkış noktası ; motosiklet teki ekstra bütün fazlaliklardan kurtulup daha seri ve hızlı hale getirmektir.Temel amaç çok masraf etmeden "hafifletmek tir" . Burada yapilacak temel işlemler :
1. Sökulmesi mümkün olan yan kapak,kuyruk,camurluk, sele, gereksiz elektrik tesisatı, mars motoru gibi parçalar ihtiyaç dogrultusunda sökülür.

2.Genel performans arttırımı için açık hava filtresi+açık egzos+doğru karbüratör ayarları yapılır(karbüratör diyorum çünkü bence enjeksiyonlu cafe racer olmamalı )

3.Clubman gidon alınır ve sele soloya çevrilir.

4.Bundan sonra yapilacak işlemler tamamen kişiselleştirme ile ilgilidir.

Gelelim isin yasal boyutuna...Emin değilim ancak , eğer renk değiştirilmedi ise , ve orijinal egzoz ile gidilirse geçmemesi için bir sebep yok bence .Neler geçiyor o vizelerden .

Yurtdisinda seçenek çok fazla ama TR de büyük cc de bu isleri yapmak biraz zor ve maliyetli .

Ama uygun seçenek olarak Suzuki bandit,BMW r serileri, Honda CB 550 750 gibi motorlar is görür

Umarım yardımcı olabilmisimdir.

Alakan için teşekkür ederim.Ancak benim kafamda motosikleti o kadar soymak yok.Elektrik tesisatı,marş,yan kapak sökme gibi niyetim yok.O zaman mobiletin her tarafını söküp,sele yerine tahta koyup üzerine yatan apaçi kardeşlerden bir farkım kalmaz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vallaha güzel olmuş aslında.
Bu arada tekne imalatı mı yapıyorsun.yer neresi?Bende balıkçılık merak
ıda varda :

Evet abi tekne imalatı yapıyorum; Çanakkale - Gelibolu'da atölyem var. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------

far ayarı yapılmışsa, stoplar, sinyaller düzgün çalışıyorsa, frenleri tutuyorsa, egzostu orjinale yakınsa (ki çok acayip gürültülü egzostlu olan harley ler bile geçiyor) vizeden geçmemesi için sebep T gidon ağır kusur mu sayılıyor
yazık

motorunuz çok güzel olmuş hocam
bu kadar uğraştıktan sonra saçma sapan şeyler ağır kusur sayılıp vizeden geçmiyorsa
yazık

Çok teşekkür ederim. Valla ruhsatı komple kaybettim muayene raporu da içindeydi olsa resmini çeker buraya koyardım. Abi bizim ülkemizde durum her yönden vahim nelere nelere ağır kusur yazmışlar görsen. Adamın biri Virago 535 getirmiş T gidonlu, muayenede sıkıntı çıkarmışlar. Verilen cevaba ne dersin?
"- Harley olsa neyse."
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Evet abi tekne imalatı yapıyorum; Çanakkale - Gelibolu'da atölyem var. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:40 ----------



Çok teşekkür ederim. Valla ruhsatı komple kaybettim muayene raporu da içindeydi olsa resmini çeker buraya koyardım. Abi bizim ülkemizde durum her yönden vahim nelere nelere ağır kusur yazmışlar görsen. Adamın biri Virago 535 getirmiş T gidonlu, muayenede sıkıntı çıkarmışlar. Verilen cevaba ne dersin?
"- Harley olsa neyse."

Bende bu işten yavaş yavaş soğumaya başladım.You tube dan bakıyorum cafe racer lere,adamlar neler neler yapmışlar.Ne çeşit motosikletlerle,neler neler.Gelmemişki ülkemize bu motosikletler zamanında :pale: Bizleri onlarca yıl mobilet,pejo,jawa yla uyutmuşlar :pr:
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
Ben Seyhan 150 den bobber yaptım, muayeneden geçmedi. T gidon taktim ona bile ağır kusur yazdılar. Toplamda 9 adet ağır kusur vardı. Motoru trafikten çektim ve bu işlere lanet ettim.


hocam sizin projeden ilham alıp o tip seyha meyhan bir motordan bobber yapayım istemiştim ama biraz araştırınca bobberların vize alamadığını öğrendim. sizinkinin de vize alamadığını öğrenmek beni üzdü. o motora o kadar emek verip kullanamamanız gerçekten saçma.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Harley%20Davidson%20Sportster%20Caf%C3%A9%20Racer%20%201.jpg


Hayalimdeki Cafe Racer......

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

Harley%20Davidson%20Sportster%20Caf%C3%A9%20Racer%20%202.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst