- Katılım
- 27 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,367
- Konu Yazar
- #41
[url]http://i.hizliresim.com/LYYAGJ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/122v71.jpg[/url]
Caferacer denince, benimde aklıma Thruxton SE geliyor.
Fabrika çıkışlı cafe racer herhalde.:cat:
[url]http://i.hizliresim.com/LYYAGJ.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/122v71.jpg[/url]
Caferacer denince, benimde aklıma Thruxton SE geliyor.