Cafe Racer Hakkında ???

Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Merhaba arkadaşlar,
Kafamda bir cafe racer projesi var.
Ancak kafamda bu uygulama ile ilgili bazı problemlerde var.
Öncelikle bu tip uygulama yapmış olan arkadaşlara şu sorularım olacak;
1-Öncelikle ne tip bir motosiklet ile bu uygulamaya başlanmalı?
2-Cafe racer in olmazsa olmazları var mıdır?
3-İllaki çamurluksuz mu olmalıdır?
4-Motosiklet üzerinde yapılan bu değişiklik yasal mıdır?
5-Cafe racer e çevrilen bir motosiklet vize alabilir mi?
Konuya vakıf arkadaşlardan öneriler bekliyorum.Şimdiden teşekkürler.:wiinkk:
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
Burada size uzun uzadıya meseleyi anlatacak çok az kişi vardır.
İngilizceniz iyiyse yabancı forumlardan, kişisel bloglardan faydalanmak sizin için daha iyi olabilir.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Burada size uzun uzadıya meseleyi anlatacak çok az kişi vardır.
İngilizceniz iyiyse yabancı forumlardan, kişisel bloglardan faydalanmak sizin için daha iyi olabilir.

Başka ülkelerde bu gibi işler çok kolay.Motosikleti istediğin gibi kesip biçebiliyorsun.
Ancak ülkemizde ve yasalarda bir modifiye düşmanlığı var.
Benim esasen merak ettiğim,Türkiye de Cafe racer motosiklet vizeden geçebilir mi?
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
Muayene istasyonunda tanıdık varsa geçer. Tanıdık yoksa geçip geçmeme konusunda şüphem olmakla beraber kanaatim geçmez yönünde.
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
hoca cafe racer geçer i bilmem ama gördüğüm bir-iki bobber geçmemişti muayeneden misal.

cafe racer da bobber kadar değişiklik olmamakla birlikte geçmeyebilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------

hocam bir de verilen linkteki otora baktım, misal onun vize alabileceğini o halde pek sanmıyorum. (motorda ayna yok)
 
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
292
sahibinden.com' da cafe racer olarak modifiye yapılmış motorlar var. hepsi ruhsatlı, muayeneli. onlarla iletişime geçerseniz daha sağlıklı bilgi alabilirsiniz.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
motorun far ayarı düzgünse, stop lambası yanıyorsa, sinyalleri düzgün çalışıyorsa muayeneden yüksek ihtimalle geçer modifiyeli olması pek enterese etmez muayene istasyonundakileri
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Merhaba arkadaşlar,
Kafamda bir cafe racer projesi var.
Ancak kafamda bu uygulama ile ilgili bazı problemlerde var.
Öncelikle bu tip uygulama yapmış olan arkadaşlara şu sorularım olacak;
1-Öncelikle ne tip bir motosiklet ile bu uygulamaya başlanmalı?
2-Cafe racer in olmazsa olmazları var mıdır?
3-İllaki çamurluksuz mu olmalıdır?
4-Motosiklet üzerinde yapılan bu değişiklik yasal mıdır?
5-Cafe racer e çevrilen bir motosiklet vize alabilir mi?
Konuya vakıf arkadaşlardan öneriler bekliyorum.Şimdiden teşekkürler.:wiinkk:

1- Yamaha xs650 cafe racer için en ideal motordur fakat bulabilirseniz
2-3- Cafe racer'ın kesinlikle ön ve arka çamurluğu olmalıdır. En azından benim gözümde
4- Şasiyi kesip biçme işine girmediğiniz veya sinyalleri iptal etme gibi şeyler yapmadığınız sürece yasaldır
5- Yasal olan bir işlemde tabi ki vize alabilirsiniz
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
1- Yamaha xs650 cafe racer için en ideal motordur fakat bulabilirseniz
2-3- Cafe racer'ın kesinlikle ön ve arka çamurluğu olmalıdır. En azından benim gözümde
4- Şasiyi kesip biçme işine girmediğiniz veya sinyalleri iptal etme gibi şeyler yapmadığınız sürece yasaldır
5- Yasal olan bir işlemde tabi ki vize alabilirsiniz
Dostum,Yamaha XS 650 zaten başlı başına cafe racer :)Bir oturak ayarla birde gidonu aşağıya al,oldu sana cafe racer :)
Olsada yesek :p
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
137
bu isi hakkiyla yapmadikca motorlar apaci motorlarina benziyor. kanuniden fln cafe racer mi olur ya
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Merhaba arkadaşlar,
Kafamda bir cafe racer projesi var.
Ancak kafamda bu uygulama ile ilgili bazı problemlerde var.
Öncelikle bu tip uygulama yapmış olan arkadaşlara şu sorularım olacak;
1-Öncelikle ne tip bir motosiklet ile bu uygulamaya başlanmalı?
2-Cafe racer in olmazsa olmazları var mıdır?
3-İllaki çamurluksuz mu olmalıdır?
4-Motosiklet üzerinde yapılan bu değişiklik yasal mıdır?
5-Cafe racer e çevrilen bir motosiklet vize alabilir mi?
Konuya vakıf arkadaşlardan öneriler bekliyorum.Şimdiden teşekkürler.:wiinkk:

1-ben suzuki freewindden bile yaptıklarını gördüm. endurodan da oluyormuş
2-olmazsa olmazlarını bilmiyorum
3-gördüğüm freewindde çamurluk vardı kromdu hatta
4-değişikliklerde ışıklandırma sinyalizasyonlar varsa, ana gövde şase ve motor numarasında değişiklik yapmıyorsanız yasaldır.
5-yasal olan bişeye vize de alabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:45 ----------

1- Yamaha xs650 cafe racer için en ideal motordur fakat bulabilirseniz
2-3- Cafe racer'ın kesinlikle ön ve arka çamurluğu olmalıdır. En azından benim gözümde
4- Şasiyi kesip biçme işine girmediğiniz veya sinyalleri iptal etme gibi şeyler yapmadığınız sürece yasaldır
5- Yasal olan bir işlemde tabi ki vize alabilirsiniz

yazdığını gözden kaçırmışım hocam aynı cümleleri kurmuşuz :D
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
abi kanuni breton 125 al ucuzundan seleyi değiştir gidonu değiştir devam et :D

abi başka sitenin linkini atıyorum umarım ceza falan almam; http://www.motordelisi.com/forum/motordelisi-genel/103211-honda-cgl-125-cafe-racer-projesi.html

bu konuları incele şasede fazla oynamazsan mekanik aksamları çalışır durumdaysa muaineden geçer birde ruhsatla zıt düşen birşeyi yoksa (renk koltuk sayısı falan )
Apaçi işi olsun istemiyorum.Şöyle oturaklı,ağır abi işi bir şey olmalı.
verdiğin linkteki CGL nin derposuna bayıldım.Ancak koltuk cafe racer tarzı olmamış.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Geçen ay tasis te bir xs 650 satıldı. Kaca gitti bilmiyorum ama Liste Fiyatı 7500 idi


Onunla hemen hemen aynı özelliklerde sr400 var.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Satıldı. Nette vardı. Zonguldak galiba. Alman plakalıydı. Standart halde ve en az 5 yıldır yatan bir motordu. O para etmezdı bence. Piyasada sr400, w800 varken
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
bu isi hakkiyla yapmadikca motorlar apaci motorlarina benziyor. kanuniden fln cafe racer mi olur ya

Bende apaçi işi olsun istemiyorum.250-750 cc arası bir motosiklet olsun istiyorum.En az 2 silindir 3 veya 4 silindirde olabilir.
Bu tür motorlar bir tarzı yansıtmalı ve şahsa özel olmalı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst