- Katılım
- 11 Tem 2012
- Mesajlar
- 1,179
Eski kasa yamahanın aynısı hatta iddalara göre Kadırga motor bloğu bile yamaha standı diyorlar. Kadırga bakabileceğin bir bayi varsa bir git. 
konya'da olsa ben bakacağımda...
Yamaha iyidir , düzgün baktığında yıllarca götürür.
Mondial'de servis ve işcilik ucuzdur bakarsan iyi ama illaki kalite farkı var. Mesela yamahada düşersin vs manet kırılmaz ama mondialde kırılır gibi...
gerçi şans ama nasip yahu amaaaan...
konya'da olsa ben bakacağımda...
Yamaha iyidir , düzgün baktığında yıllarca götürür.
Mondial'de servis ve işcilik ucuzdur bakarsan iyi ama illaki kalite farkı var. Mesela yamahada düşersin vs manet kırılmaz ama mondialde kırılır gibi...
gerçi şans ama nasip yahu amaaaan...