2. El Yamaha YBR'mi ( Eski Kasa 2005 - 2009 ) - Sıfır Mondial Drift'mi ?

2. El Yamaha YBR'mi ( Eski Kasa 2005 - 2009 ) - Sıfır Mondial Drift'mi ?

  • Yamaha YBR ( 2005 - 2009 )

    Oy: 30 47.6%
  • Mondial Drift ( Sıfır )

    Oy: 33 52.4%

  • Kullanılan toplam oy
    63
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Dostum aslında 2. El tvs apachelere de bakabilirsin. 2011-2012 kasaları uygun fiyatlarla mevcut. Sahibindene bi bakmanı tavsiye ederim.
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Abicim iyi güzel bütçeni ayarlamışsın uzun yola çıkacağım diyorsun ama nerde kask dizlik eldiven paran ? Mont paran nerde ? Hiç olmazsa eldiven dizlik kask ve dirseklik bütçesi ayarla banada kötü örnek olma! :pr: o kadar diyorum önce kendini koru diye
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Sonuç nedir?Karar verdiniz mi?

Büyük ihtimalle Mondial Drift alacağım gibi.

Dostum aslında 2. El tvs apachelere de bakabilirsin. 2011-2012 kasaları uygun fiyatlarla mevcut. Sahibindene bi bakmanı tavsiye ederim.

TVS Apache'lere baktım ancak vibrasyon - lastik ebatlarının farklı olması ve 2. Elde çok hor kullanılmış olmaları sebebi ile vaz geçtim.

Abicim iyi güzel bütçeni ayarlamışsın uzun yola çıkacağım diyorsun ama nerde kask dizlik eldiven paran ? Mont paran nerde ? Hiç olmazsa eldiven dizlik kask ve dirseklik bütçesi ayarla banada kötü örnek olma! :pr: o kadar diyorum önce kendini koru diye

Merhabalar, şuan elimde LS2 375 Shogun kask mevcut, ayrıca kenara bir miktar para ayırdım mont - eldiven - balaklava - tech 90 kot pantolon için :) Ayırdğım 3000 liralık bütçe sadece motosiklet için. Belki ekipman almasam yeni kasa YBR ESD alabilirim ama ekipmansız motora binilmeyeceğini bildiğim için ekipmana bütçe ayırdım bile çoktan ve eski kasa YBR yada sıfır Mondial Drift almaya karar verdim :wiinkk:

Hatta ekipmanla'da kalmayıp alacağım motorun lastiklerini direk değiştirip Michelin Pilot Sporty lastik takacağım, 250 - 300 liralık bir lastik için ne kendimin, ne başkasının hayatını tehlikeye atarım :king:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
173
yaw arkadaşlar ne drifti ya ybr nin ölüsü mondialden iyidir kardeşim al bi temiz ybr seni yaşlandırsın o kadar..
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
yaw arkadaşlar ne drifti ya ybr nin ölüsü mondialden iyidir kardeşim al bi temiz ybr seni yaşlandırsın o kadar..

Herkesin kendi düşünceleri var :)
YBR zaten kendi yaşlanmış 8 - 10 yaşına gelmiş, tamam yaş problem değil kalite yıllandıkça daha'da güzelleşir ancak insan yinede şüphe ediyor. Kaldı'ki YBR ile kıyasladığımız motor Mondial Drift dandik bir motor değil yani :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
konudaki yorumları okumadan soruya cevabım (zaten karar vermişsin ) 5 ila 9 yaşındaki motoru alacağıma drift alırım
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim o sana göre ben marka fanatikliği yapmıyorum ama bana göre yamahanın yanından bile geçemez..

geçer bal gibide geçer hatta geçerken birde el sallar . artan paraylada çelik kaplama yaptırılır hatta altın suyuna bile batırılabilir :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Eyl 2014
Mesajlar
165
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
normalde ybr derim ama 2005 model ybr ile nasıl apaçilik yapılmış nasıl hor kullanılmış bilinmez.
yada bir bakarsın çok iyi çıkar ama şansa bırakma dirft al. zaten 3 bin liraya mondial'den ramzey'den daha sağlam motor bulunmaz.
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
173
arkadaşlar bende cbf 150 mi satıyorum hemen bi drift alıyorum ilan açıklamasını yazıyorum şu anda:pr::queen:
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Bajaj pulsar 200 ns lere bak hevesini kırmayayım ama ybrde cbfde drfitde tvs de uzaydan zembillede inseler şehir dışına yetmiyecekdir :cherry:
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bencede para varsa direk pulsar alınmalı kamyonlar ve sıkıştırmaları bir nebze azaltmış olursun otoyola çıkınca 120 sabit gidersin rüzgar esince 125 cc motorların canı çıkıyor çünkü ama 2 motor arasında benim tercihim drift olurdu çünkü daha performanslı motor kullanıpda memnun olmayan varsa sıkıntılarını yazsın sıkıntısı yoksa boşuna kalitesiz demenin faydası yok.
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
pardon ama mondialmi dandik motor değil...


27 bin deyim daha bir kere yolda kalmadım soruları alım :)

kaza yaptım motor yan çalıştı bir süre toz kum çamur ne varsa giriyorum uzun yollarda yaptım hiçte bozulmadı nede yolda kalıcam diye endişe ettim 5 yaşında 10 beygir motor alıcağıma sıfır drift alırım her türlüde gider kolay kolay memnun ollmayanda yok kullanıcılarından
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
123
bak benim gibi de yapabilirsin.

sıfır drift al, bakım zamanı gelince sarf malzemelerini japonlarınkinden tak yada ust kalite yedek parca kullan.

o zaman hem ucuz yollu sıfır motorun olur, hemde evladiyelik olur.

örnek: piyasadaki modifiye cg lerin en buyuk sorunu cok kısa sürede debriyaj balatası sıyırmasıdır

ben 1 tanesi, çin yedek takımı fiyatına orjınal honda debriyaj balatası taktım, debriyaj göbegi eridi balatalar sıfır :cat:

zaten piyasadaki yan sanayi parcalar ile bakım görmüş toplanmıs japonlardan da bence hayır gelmez

Takılan parçanın malzeme kalitesi elbette önemli haklısınız, ancak malzemenin performansını etkileyen öncelikli şey tasarımdır.
Örneğin hava filtresinin şeklinin, yüzey alanının, içinden geçen havanın debisine göre hesaplanmış olması, filtrede kullanılan süngerin kalitesinden daha önemlidir.
Yani ybr nin parçalarında kullanılan hammadelerin aynılarını kullanarak drift üretseniz de ybr kalitesini alamazsınız.
Burda mühendislik farkını tanımlamış olduk :) Ressamın yeteneği, boyanın kalitesinden önce gelir :)
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
173
27 bin deyim daha bir kere yolda kalmadım soruları alım :)

kaza yaptım motor yan çalıştı bir süre toz kum çamur ne varsa giriyorum uzun yollarda yaptım hiçte bozulmadı nede yolda kalıcam diye endişe ettim 5 yaşında 10 beygir motor alıcağıma sıfır drift alırım her türlüde gider kolay kolay memnun ollmayanda yok kullanıcılarından

kardeşim çok saçma ve cahilce konuşuyosun k bakma bir motosikletin dandik olması için yoldamı kalması lazım!!konforun vibrasyonun çekişin parça kalitesinin öneminden bahsederek bana dandikliği açıklaman lazım aman yolda kalmadım bu ii motor öle bişey yok..
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
kardeþim çok saçma ve cahilce konuþuyosun k bakma bir motosikletin dandik olmasý için yoldamý kalmasý lazým!!konforun vibrasyonun çekiþin parça kalitesinin öneminden bahsederek bana dandikliði açýklaman lazým aman yolda kalmadým bu ii motor öle biþey yok..

Haklısı 2 mondial'im oldu ancak drift yine 5 yasinda Ybr'den iyidir. Dolu dolu 5 yil uzun bir sure kucuk hacimli motorlar icin. Driftteki titresim 7-8 devirde var. Aerodinamik yapisi iyi iyi lastiklerle virajlar cok iyi konuma geliyor. Tabi ki ybr daha kaliteli ama drifte binip yorum yaparsaniz daha samimi ve inandirici olacaktir.
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
696
Motosikleti
Ybr, Cygnus L
2006'da sırf görünüşü güzel diye 3800 Tl'ye Cbr 125 çakması bi çinli aldım. 5 sene 40.000 km bindim, büyük bir problem yaşamadım hakkını yememek gerek, fakat ufak tefek sıkıntısı asla ve ASLA bitmiyordu, Bigün bi civatası kırılır bigün km si bozulur, durduk yere ön amortisör yağ kaçırır ve bi türlü yapamazlar, devir saati kafasına göre çalışır, titreşimden belki 5 senede 10 ampul değiştirdim patladı durdu. 1.200 Tl ye zar zor sattım, düşün zararımı motorumda en ufak çizikdahi yoktu oysa. 2011de 2006 model 12.000de bi Ybr 125 aldım. Ve motor kullanmanın zevkini hala yaşıyorum. Şimdi 29.000de. Lastik, buji, filtreleri saymazsak 1 TL masraf etmedim maşallah. İleride büyük motor alabilirsem de asla motorumu satmayacağım. Ybr'mi 8 yaşında olmasına rağmen hiçbir çinliye değişmem.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst