2. El Yamaha YBR'mi ( Eski Kasa 2005 - 2009 ) - Sıfır Mondial Drift'mi ?

2. El Yamaha YBR'mi ( Eski Kasa 2005 - 2009 ) - Sıfır Mondial Drift'mi ?

  • Yamaha YBR ( 2005 - 2009 )

    Oy: 30 47.6%
  • Mondial Drift ( Sıfır )

    Oy: 33 52.4%

  • Kullanılan toplam oy
    63
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Merhaba internet'te epey araştırdım ancak böyle bir konu bulamadım, bulduklarımda beni tatmin etmedi.
Ekim başında ilk motorum olan Mondial MFH 100'ü sattım, nasipse bu ay içinde bir motosiklet almayı düşünüyorum.

Alacağım motoru en az 2 - 3 yıl ve 20 - 30 bin kilometre arasında kullanacağım - yazları bir kaç kez uzun yola çıkacağım, her iki motoru'da epey araştırdım artılarını, eksilerini yazdım kafama

Çevremde 2. El eski kasa ( 2005 - 2009 ) Yamaha YBR al diyende var, sıfır Mondial Drift'te al diyen var.

Kararımı bu anketin sonucuna göre vereceğim.

Şimdiden teşekkürler :king:
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
bütçe nedir tam olarak?

Sıfır Drift alırsam taksitle alacağım yani 3500 lira + plaka ruhsat vs.
Ancak 2. El YBR alırsam sadece motor için 3000 lira bütçem mevcut + üstüme alma sigorta vs.

Karışıklık olmasın 2. El alırsam satıcıya verecek 3000 liram mevcut yani :)
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Şimdi benim 2.el takıntım olduğu için 2009/2005 Ybr almazdım hani daha sağlamdır falan ama o kadarını bilemem. İlla motor diyosan 0 drift derim nede olsa "Bakire"
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
3 yıl bu km aralarında bineceksen. sıfır drift alman daha mantıklı geliyor bana. zira belirttiğin modelde alacağın ybr nasıl ne şartlar altında kullanıldı bilemezsin. 3 yıl sonra satarkende sıkıntı olabilir. o yüzden drift derim. hem taksitli olmasıda avantaj senin için
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sıfır drift al veya temiz 2. el drift al 2200 e al 2000 e satarsın drfit seri motordur seni üzmez
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Arkadaş doğru söylüyor, fena motor değil. sadece hoşuma gitmeyen tek yönü titremesi ve vites geçişleri çok sert, oda bütün çün motorlarında olan kronik birşey sanırım.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Arkadaş doğru söylüyor, fena motor değil. sadece hoşuma gitmeyen tek yönü titremesi ve vites geçişleri çok sert, oda bütün çün motorlarında olan kronik birşey sanırım.

Drift'te titreşim hemen hemen yok gibi aslında.
Vites geçişlerininde sert olma sebebi motor büyük ihtimalle düşük kilometrede ve dişliler bir birine alışmamıştır, kaliteli yağ ile çözülen bir sorun diye biliyorum :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
seçecekler bu ikisi ile sınırlı ise... Sıfır drift derim...
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben 150 mc kullanıyorum titreşim yok motorda zaten sen mfh kullanıyorsun drift sana pamuk gibi gelir :D
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
338
Valla drift titriyor kardeşim. kim ne derse desin :) bir kaç tane drift kullandım 9000 km de de vardı 300 km de de ikisininde vites geçişleri sertti. ama sağlam motora benziyor ona bir şey diyemem.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
3000 liraya bulacağın ybr seni mutlu,mesut gezdirir. Drift iyi bir motosiklet olabilir ama kontağı açınca sorun nedir bilmeyen,10 senedir memlekette en çok satan commuter olan bir ybr var ortada. Kış gelmişken o fiyatlara esd kasa bile alabilirsin.
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
3000 liraya bulacağın ybr seni mutlu,mesut gezdirir. Drift iyi bir motosiklet olabilir ama kontağı açınca sorun nedir bilmeyen,10 senedir memlekette en çok satan commuter olan bir ybr var ortada. Kış gelmişken o fiyatlara esd kasa bile alabilirsin.

Katılıyorum.
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
96
Tabi şansın varsa sıkı bir pazarlıkla 2012 model 20000 km yi geçmemiş bir YBR bulabilirsin.
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Yorumlarınız için teşekkürler, tabi ESD bulabilirsem çok daha şahane olur ama bitik bir ESD almak yerine toplu bir eski kasayı tercih ederim orası ayrı bir konu :)
 
Katılım
4 Haz 2004
Mesajlar
931
YBR senin işini çözer. Kendimde dee Mondial var, yaptığım bir yanlış karar sonrası Mondial aldım. Uzak dur derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst