İtalyan diye Kaktırılmaya Çalışılan Çinli DERBI ETX 150

Katılım
26 May 2014
Mesajlar
130
Merhabalar Derbi Etx kullanıcısıyım Mondial Zone 150 ile gorunum olarak aynı gibi gorunsede detaylarda daha kaliteli oldugunu söyleyebiliriöm youtube ta videomuz mevcut derbi etx genel bakıs videosu
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Dostum sana kallavi bir makina gerekiyor. İkinci karbüratörlü bir f650 al. Sen onun altından girer üstünden çıkar adam edersin eminim. Bu cbf artık seni hem karizma olarak hem de fiziksel olarak taşımıyor.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Derbi STX and Derbi ETX are two variants of a 150 cc bike launched in Pakistan by HKF Engineering's 'Ravi' Brand in collaboration with Piaggio of italy. STX represents street fighter style and ETX represents off road enduro style. The bike was launched in second half of 2014. It may be noted that in 2009 Ravi motors had launched a 125cc bike branded as Ravi Piaggio Storm 125 in association with Piaggio. The two variants of the Derbi 150 are made and assembled in italy for Ravi Motors of Pakistan. This is the first bike in Pakistan that incorporates Euro 3 technology. An interesting thing to be noted here is that as of now the latest models of Toyota and Honda cars in pakistan still comply with Euro II emission standards.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------

ingilizce varsa anlarsin. yoksa anlama ztn . bizde hyundai i20 yi fln turk mali die satalimm :)))

bu modelin derbi adinda pazarlandigi ulke sadece pakistanmi Turkiye den önce?

böyleyse durum biraz vahim. Tvs apache benzeri dayanikliligi ve sorunsuzlugunu sunabilirmi acaba merak ediyorum.

belliki 1 sinif çinli. tip ve fiyatta oldukça sempatik.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
STX 4850 ETX 5000 lira galiba yine cbfden ucuz aslında neden olmasın diyorum bazen...ama yinede illede şu kahrolası Kawasakı Z250 yi bekliyorum...

aga kilo 135 benim :salut: bildiğin panda ölçüleri..çekmiyor yetmiyor 250 lik şart...:p

apaçi geldik apaçi gideriz ..dostlar beni hatırlasın...:queen:

[url]http://i.hizliresim.com/8EBnLQ.jpg[/url]

abi motoru nasıl basmışsın öyle :queen:
 
Katılım
30 Tem 2014
Mesajlar
1,072
Bunun titreþimi gidiþi nasýl ? ETX için soruyorum, amortisörleri çukurlarda falan iyi mi ?

Valla hocam titresimi bilmemde 1.87 boy ebatlarinda biri için monkeybike gibi duruyo. Dün gördüm bizim mahalleden biri almış. Sizinde boyunuz uzunsa bunuda değerlendirin titreşim yanında.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
arkadaşlar artık düşük rakamlara italyan, alman üretimi gibi fantezilere kapılmayın. mevcut işçilik, enerji, vergi maliyetleriyle imkansız. özellikle ab ülkelerinin yenilenebilir, çevreci enerji hedefleri maliyetleri aşırı yükseltti. bırakın motorlu taşıtı normal fiyata saat bile üretilemiyor artık ab ülkelerinde. çin'de üretim artık kaçınılmaz bir gerçek.

ab ülkeleri için iki seçenek var

1- çin de ucuza imalat
2- marka imajı çok yüksek, üst segment, yüksek fiyatlı butik üretim.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Merhabalar Derbi Etx kullanıcısıyım Mondial Zone 150 ile gorunum olarak aynı gibi gorunsede detaylarda daha kaliteli oldugunu söyleyebiliriöm youtube ta videomuz mevcut derbi etx genel bakıs videosu

kazasız belasız kullan...zaten ilk senin konuyu gördüm sonra videonu izledim..sonrasında ilanlara bakarken bi bayinin yanıltıcı ilanını görünce konu açmaya karar verdim...

Dostum sana kallavi bir makina gerekiyor. İkinci karbüratörlü bir f650 al. Sen onun altından girer üstünden çıkar adam edersin eminim. Bu cbf artık seni hem karizma olarak hem de fiziksel olarak taşımıyor.


başgan kawa 250sl naked harika göründü gözüme..:) sende bi incele istersen...



bu modelin derbi adinda pazarlandigi ulke sadece pakistanmi Turkiye den önce?

böyleyse durum biraz vahim. Tvs apache benzeri dayanikliligi ve sorunsuzlugunu sunabilirmi acaba merak ediyorum.

belliki 1 sinif çinli. tip ve fiyatta oldukça sempatik.

evet Pakistan ve Türkiye :)

abi motoru nasıl basmışsın öyle :queen:

:p

Hacı sym Wolf olmamı sana, hem az yakıp hemde iyi kaçıyomuş.....
öyle diyolar

aga ben ınazuma yada bu yeni kawa 250 modele yoğunlaştım gibi...

arkadaşlar artık düşük rakamlara italyan, alman üretimi gibi fantezilere kapılmayın. mevcut işçilik, enerji, vergi maliyetleriyle imkansız. özellikle ab ülkelerinin yenilenebilir, çevreci enerji hedefleri maliyetleri aşırı yükseltti. bırakın motorlu taşıtı normal fiyata saat bile üretilemiyor artık ab ülkelerinde. çin'de üretim artık kaçınılmaz bir gerçek.

ab ülkeleri için iki seçenek var

1- çin de ucuza imalat
2- marka imajı çok yüksek, üst segment, yüksek fiyatlı butik üretim.

aslınd abu lehimize...neden 10 yıl geçti markalar TR için yeni uyandı ve artık birimiz kendisini benzinle yakıp protesto etmeden bunlar mevzuya uyandı ve en kalitelisini getirmek için birbirleriyle yarışacaklar artık...isteyen mondıal destro alsın aga bütçesine göre isteyen kawa isteyen suzi alsın..rekabet artsın bize yarar bu...

ama bu seferde devlet durumua uyanıp 250 ye de ötv getirirse hiç şaşırma...
 
Katılım
26 May 2014
Mesajlar
130
Merhabalar halen rodajdayım cok fazla zorlamadım.Titreşim için birşey diyebilmem için daha önce başka vitesli motor denemiş olmam lazım :D sym fiddle dan sonra direk bunu aldım daha önce hiç vitesli motor deneyimim olmadı.Bana gore hiç yok diyebilirim.amortisorleri evet cukarlarda iyi hemde coook iyi.söyle söyleyeyim gectıgımız hafta kemerburgazdan kağithaneye gelirken dev bir cukura girdim dusucem sandım zor toparladım,arkadan gelen arkadasım yavasladı ve sonra derbi olmasaydı altına kesin duserdin dedi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------

Valla hocam titresimi bilmemde 1.87 boy ebatlarinda biri için monkeybike gibi duruyo. Dün gördüm bizim mahalleden biri almış. Sizinde boyunuz uzunsa bunuda değerlendirin titreşim yanında.

mahallenizdeki arkadasla tanısmak isterim
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
bu modelin derbi adinda pazarlandigi ulke sadece pakistanmi Turkiye den önce?

böyleyse durum biraz vahim. Tvs apache benzeri dayanikliligi ve sorunsuzlugunu sunabilirmi acaba merak ediyorum.

belliki 1 sinif çinli. tip ve fiyatta oldukça sempatik.



Yav bu kaynak yanlış değilse motorların italya da yapılıp toplandığı söylüyor?
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
39
bu arada o made in italy yazan bayi ile temas kurdum, o ilandan haberim yoktu :D 17 tane satmışlar marmariste şu ana kadar yakıt tüketiminden cok memnunmus musteriler, bende marmarise donunce bi denicem motoru cok guzel duruyo
 
Katılım
12 Ara 2015
Mesajlar
93
Derbi etx, spada anton ile ayni motor. Gorunus olarak tamamen ayni ancak belki motor blogunda fark vardir. Bildigim kadariyla piaggio sadece stil ve ince is kisminda devrede. Koltuk dikisleri fln gibi noktalarda...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yav bu kaynak yanlış değilse motorların italya da yapılıp toplandığı söylüyor?


bak mesela şu an Benelli içinde aynı politika algı oyunları uygulanıyor...diyorlar ki Benelli İtalyan Aygırı...yahu değil oğlu değil ama algıyı gıdıklıyorlar...kötü motor değil ama etiket oyunlarına gerek yok..Çin Malı olmasıyla gurur duyup harika işler yapan modeller de var...örneğin Regal Raptor ben İrlanda markasıyım demişmidir...:p dememiştir...ama güzel makinadır amaca hizmet eder..işlevseldir...tüketiciyi kimse kandırmasın tek isteğim bu...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst