- Katılım
- 17 Ağu 2014
- Mesajlar
- 2,662
Herif basmış parayı almış. Buna 50 verene kadar 60 a ktm 1190 adventure alirim be. Peh.
öle deme kullandım ben bu bmw yi çooook güzel yapmışlar
Herif basmış parayı almış. Buna 50 verene kadar 60 a ktm 1190 adventure alirim be. Peh.
Derbi STX and Derbi ETX are two variants of a 150 cc bike launched in Pakistan by HKF Engineering's 'Ravi' Brand in collaboration with Piaggio of italy. STX represents street fighter style and ETX represents off road enduro style. The bike was launched in second half of 2014. It may be noted that in 2009 Ravi motors had launched a 125cc bike branded as Ravi Piaggio Storm 125 in association with Piaggio. The two variants of the Derbi 150 are made and assembled in italy for Ravi Motors of Pakistan. This is the first bike in Pakistan that incorporates Euro 3 technology. An interesting thing to be noted here is that as of now the latest models of Toyota and Honda cars in pakistan still comply with Euro II emission standards.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------
ingilizce varsa anlarsin. yoksa anlama ztn . bizde hyundai i20 yi fln turk mali die satalimm))
STX 4850 ETX 5000 lira galiba yine cbfden ucuz aslında neden olmasın diyorum bazen...ama yinede illede şu kahrolası Kawasakı Z250 yi bekliyorum...
aga kilo 135 benim :salut: bildiğin panda ölçüleri..çekmiyor yetmiyor 250 lik şart...
apaçi geldik apaçi gideriz ..dostlar beni hatırlasın...:queen:
[url]http://i.hizliresim.com/8EBnLQ.jpg[/url]
Merhabalar
ETX kullanıcısıyım ayrıca FACEBOOK TA DERBI ETX STX TURKIYE grubu kurucu uyesıyim
https://www.youtube.com/watch?v=7GacNT6-iAc videomuzda mevcut
Bunun titreþimi gidiþi nasýl ? ETX için soruyorum, amortisörleri çukurlarda falan iyi mi ?
Merhabalar Derbi Etx kullanıcısıyım Mondial Zone 150 ile gorunum olarak aynı gibi gorunsede detaylarda daha kaliteli oldugunu söyleyebiliriöm youtube ta videomuz mevcut derbi etx genel bakıs videosu
Dostum sana kallavi bir makina gerekiyor. İkinci karbüratörlü bir f650 al. Sen onun altından girer üstünden çıkar adam edersin eminim. Bu cbf artık seni hem karizma olarak hem de fiziksel olarak taşımıyor.
bu modelin derbi adinda pazarlandigi ulke sadece pakistanmi Turkiye den önce?
böyleyse durum biraz vahim. Tvs apache benzeri dayanikliligi ve sorunsuzlugunu sunabilirmi acaba merak ediyorum.
belliki 1 sinif çinli. tip ve fiyatta oldukça sempatik.
abi motoru nasıl basmışsın öyle :queen:
Hacı sym Wolf olmamı sana, hem az yakıp hemde iyi kaçıyomuş.....
öyle diyolar
arkadaşlar artık düşük rakamlara italyan, alman üretimi gibi fantezilere kapılmayın. mevcut işçilik, enerji, vergi maliyetleriyle imkansız. özellikle ab ülkelerinin yenilenebilir, çevreci enerji hedefleri maliyetleri aşırı yükseltti. bırakın motorlu taşıtı normal fiyata saat bile üretilemiyor artık ab ülkelerinde. çin'de üretim artık kaçınılmaz bir gerçek.
ab ülkeleri için iki seçenek var
1- çin de ucuza imalat
2- marka imajı çok yüksek, üst segment, yüksek fiyatlı butik üretim.
Valla hocam titresimi bilmemde 1.87 boy ebatlarinda biri için monkeybike gibi duruyo. Dün gördüm bizim mahalleden biri almış. Sizinde boyunuz uzunsa bunuda değerlendirin titreşim yanında.
bu modelin derbi adinda pazarlandigi ulke sadece pakistanmi Turkiye den önce?
böyleyse durum biraz vahim. Tvs apache benzeri dayanikliligi ve sorunsuzlugunu sunabilirmi acaba merak ediyorum.
belliki 1 sinif çinli. tip ve fiyatta oldukça sempatik.
Eee bu motor tarihmi oldu şimdi varmı hala bundan
Yav bu kaynak yanlış değilse motorların italya da yapılıp toplandığı söylüyor?
Merhabalar
ETX kullanıcısıyım ayrıca FACEBOOK TA DERBI ETX STX TURKIYE grubu kurucu uyesıyim
https://www.youtube.com/watch?v=7GacNT6-iAc videomuzda mevcut