Kawasaki Ninja 250 SL Gelmiş

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bende aradım şimdi Şubat sonuda naked modeli geliyor...grenajlısı 4400 euro ise cıbıldağı sanki 12 bini aşmaz gibi :)


ayy inşş cnmm yhaaa...:queen::p

Daha geçen gün temenni olarak tazmıştım. Üzerindeki blok klx250.nin bloğunun hafif oynanmışı. Şimdi eksik kalan tek motor, hava soğutmalı 250cc japon.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Daha geçen gün temenni olarak tazmıştım. Üzerindeki blok klx250.nin bloğunun hafif oynanmışı. Şimdi eksik kalan tek motor, hava soğutmalı 250cc japon.


heyecanlanıyom ama biraz minyon gibi sanki nette baktığımda aga benim altımda tek duran makina 1200 gs :) kafa kafaya geliyoz o kasayla ...:queen:

şimdi var ya 14 27 yaş arası bu ninja sl görünce nasılda gözleri faltaşı gibi açılıyodur ama bizi niye çekmiyo aga ..
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
heyecanlanıyom ama biraz minyon gibi sanki nette baktığımda aga benim altımda tek duran makina 1200 gs :) kafa kafaya geliyoz o kasayla ...:queen:

şimdi var ya 14 27 yaş arası bu ninja sl görünce nasılda gözleri faltaşı gibi açılıyodur ama bizi niye çekmiyo aga ..
Bence size en çok yakışacak motor vfr800 z250 filan kayıp olur altınızda:) kadıköy tarafında bir abi görüyorum baya kilolu vfr800 kullanıyor güzel görünüyor altında
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
heyecanlanıyom ama biraz minyon gibi sanki nette baktığımda aga benim altımda tek duran makina 1200 gs :) kafa kafaya geliyoz o kasayla ...:queen:

şimdi var ya 14 27 yaş arası bu ninja sl görünce nasılda gözleri faltaşı gibi açılıyodur ama bizi niye çekmiyo aga ..

valla ss motorlar beni de hiç çekmiyor. yaş 24 ama ben motoru emekli amcalar gibi kullanırım genelde. motorun üstündeyken ki rahatlığı gezip görmesi, trafikte takılmaması, özgürlük hissi gibi klişeleri seviyorum. hız ile aram yok mesela. motor 180 yapsın ama ben 180e asla çıkmam, o gücü sollamalarda ya da bazı dallamalardan uzaklaşmak için kullanırım trafikte. o yüzden bu z250sl'yi tuttum, bu istekleri karşılar. gerçi gönlümdeki motor Suzuki gn250 ya da tu250x. hava soğutmalılara ayrı sempatim var. ne kadar basitse o kadar sorunsuzdur anlayışındayım.

hem sen de yıllardır cbf150 ile dolanıyorsun hemşerim, 250sl her türlü seni paklar bence :p
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bayiye gidip motoru gördüm ve beğenmedim. Bir kere eski kasa CBR125R gibi cılız bir motor ve oturuşu SS motorlar gibi biraz öne eğik. Deposu incecik duruyor. Selesi rahat değil, normal olarak yolcu selesi çok küçük. Kısa boylu arkadaşlara çok iyi gelebilir. Hafif ve güçlü olduğundan, mutlaka çok iyi gidiyordur ama ben kendi adıma motoru eledim. Şimdi dönelim Bajaj SS200'e...

Metehan cüssesindeki arkadaşlar aklından bile geçirmesinler.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
TEK SILINDIRLI MOTOR SIRF KAWAZAKI DIYE BU KADAR PARA VERILMEZ BENCE AYNI PARAYA CIFT SILINDIR MOTOR DAHA IYI
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Geçenlerde CBR 250 forumunda sınırlı sayıda geleceği yazılmıştı. Bence CBR250, R25( fotoğraflarından) ve GTR250'den daha iyi bir tasarımı var. Tabi canlısını görmek lazım. Depo üstü neden siyah anlamadım. Google'da aradığımda öyle çıkmıyor.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
CBR 250 ve GTR250'den çok daha ufak bir motor. İlandaki motorun üstten görünüşüne bir bakın, ne dediğimi anlayacaksınız.
 
Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
CBR 250 ve GTR250'den çok daha ufak bir motor. İlandaki motorun üstten görünüşüne bir bakın, ne dediğimi anlayacaksınız.
Hakikaten o depo ne oyle. Onden goruntusunu begenmemistim. Onun disinda guzel gorunmustu ama o depo tasarimi onunden de kotuymus. Ama fistik yesiline halen hayranim ☺
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Beyler ben çok kötü hayal kırıklığına uğradım :( Kawasaki Turkiye websitesine koymadan önce google'a yazıp bakmıştım şöyle bir fotoğraf çıkmıştı ;

14_BX250A-B_Con_Ninja30th.jpg


Sadece deponun siyah olmasının fark olduğunu düşünüyordum ama benim baktığım grafikli olarak geçiyor. Özel tasarım herhalde.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bence size en çok yakışacak motor vfr800 z250 filan kayıp olur altınızda:) kadıköy tarafında bir abi görüyorum baya kilolu vfr800 kullanıyor güzel görünüyor altında

Aga İstanbul trafiğinde o makinalarl dolanmak bildiğin çin işkencesi...ha güzel makinalar ama benim lügatımda olmayan uzaktan baktığım ama asla iç çekmediğim makinalar...

valla ss motorlar beni de hiç çekmiyor. yaş 24 ama ben motoru emekli amcalar gibi kullanırım genelde. motorun üstündeyken ki rahatlığı gezip görmesi, trafikte takılmaması, özgürlük hissi gibi klişeleri seviyorum. hız ile aram yok mesela. motor 180 yapsın ama ben 180e asla çıkmam, o gücü sollamalarda ya da bazı dallamalardan uzaklaşmak için kullanırım trafikte. o yüzden bu z250sl'yi tuttum, bu istekleri karşılar. gerçi gönlümdeki motor Suzuki gn250 ya da tu250x. hava soğutmalılara ayrı sempatim var. ne kadar basitse o kadar sorunsuzdur anlayışındayım.

hem sen de yıllardır cbf150 ile dolanıyorsun hemşerim, 250sl her türlü seni paklar bence :p


topraaam bel fıtığı olmaya niyetim yok ...binene saygım var ...benim önceliğim ulaşım...:king:

Bayiye gidip motoru gördüm ve beğenmedim. Bir kere eski kasa CBR125R gibi cılız bir motor ve oturuşu SS motorlar gibi biraz öne eğik. Deposu incecik duruyor. Selesi rahat değil, normal olarak yolcu selesi çok küçük. Kısa boylu arkadaşlara çok iyi gelebilir. Hafif ve güçlü olduğundan, mutlaka çok iyi gidiyordur ama ben kendi adıma motoru eledim. Şimdi dönelim Bajaj SS200'e...

Metehan cüssesindeki arkadaşlar aklından bile geçirmesinler.


yeni nesil kemikli uzun bence tatmin eder onları...pek ergonomiye takılacaklarını sanmıyorum...:p

Beyler ben çok kötü hayal kırıklığına uğradım :( Kawasaki Turkiye websitesine koymadan önce google'a yazıp bakmıştım şöyle bir fotoğraf çıkmıştı ;

https://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/images/14my/14_BX250A-B_Con_Ninja30th.jpg

Sadece deponun siyah olmasının fark olduğunu düşünüyordum ama benim baktığım grafikli olarak geçiyor. Özel tasarım herhalde.

YZF125 gibi desene...
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
çift silindir eski kasa ninja250'nin tadına bakanlar bu modele burun kıvırır.

benim yorumumda bu modelin tırt olacağı yönünde...

Japonya'da eski modelin devamı olan yeni kasanın 250cc olanı varken (çift silindir 33bg) buraya 300cc olan modeli getiren Z motonun kafasına zıçayım...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
çift silindir eski kasa ninja250'nin tadına bakanlar bu modele burun kıvırır.

benim yorumumda bu modelin tırt olacağı yönünde...

Japonya'da eski modelin devamı olan yeni kasanın 250cc olanı varken (çift silindir 33bg) buraya 300cc olan modeli getiren Z motonun kafasına zıçayım...

peki bişey sormak istiyorum fikrini merak ediyorum aslında...

tek silindirli tüketim açısından belirsiz bir 250 lik naked 250 sl geldi farzet...(şubat sonu geliyor ve ınazumayla aynı fiyat)

http://www.kawasaki.com.tr/motosiklet/Z250SL/Z250SL.html



diğer tarafda çılgınca benzin tüketen pek hızlanmayı sevmeyen ama dengeli bir ınazuma çift silindir sen ne dersin..
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
250SL 4.400€ bir ilanda da 12.400 Tl olarak yazıyordu.Naked modeli daha ucuza gelir büyük ihtimalle.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-yeni-kawasaki-ninja-250-sl-yesil-stoklarimizda-mevcuttur-188260669/detay
Naked'ı için konuşuyorum;
Tek silindir 28hp Enjeksiyonlu hemde 6 vites bence Tr'deki senelerdir getirilmiyen 250cc naked boşluğunu epey bir doldurur gibime geliyor.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Naked model daha güzel olabilir ama kesinlikle o da ufak olacaktır. En iyisi R25'i beklemek. Hem 250 cc hem güçlü, hem de resimlerde bundan daha kalıplı duruyor. Ya da şu 300 cc Benelli güzel bir fiyattan gelse tadından yenmez.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
250SL 4.400€ bir ilanda da 12.400 Tl olarak yazıyordu.Naked modeli daha ucuza gelir büyük ihtimalle.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...yesil-stoklarimizda-mevcuttur-188260669/detay
Naked'ı için konuşuyorum;
Tek silindir 28hp Enjeksiyonlu hemde 6 vites bence Tr'deki senelerdir getirilmiyen 250cc naked boşluğunu epey bir doldurur gibime geliyor.


bide benim vicudu doldursun altımda kaybolmayan Kawa istiyoruz...:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

Naked model daha güzel olabilir ama kesinlikle o da ufak olacaktır. En iyisi R25'i beklemek. Hem 250 cc hem güçlü, hem de resimlerde bundan daha kalıplı duruyor. Ya da şu 300 cc Benelli güzel bir fiyattan gelse tadından yenmez.

öyle dime..:salut::p


yav ben neden ınazumanın ölçüleriyle naked sl 250 ölçülerini kıyaslamıyorum :sunny:

inazuma...

Toplam uzunluk 2145 mm
Toplam genişlik 760 mm
Toplam yükseklik 1075 mm
Aks arası mesafe 1430 mm
Zeminden yükseklik 165
Sele yüksekliği 780 mm
Çalışır ağırlık 183 kg


z250sl...

U x G x Y
1,935 x 700 x 1,015 mm

Aks Açıklığı
1330 mm

Sele Yüksekliği
785 mm

Yakıt Kapasitesi
11 Lt.

Kuru Ağırlık
148 kg / 150 kg (ABS)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst