- Katılım
- 7 Ağu 2007
- Mesajlar
- 2,758
bende aradım şimdi Şubat sonuda naked modeli geliyor...grenajlısı 4400 euro ise cıbıldağı sanki 12 bini aşmaz gibi
ayy inşş cnmm yhaaa...:queen:![]()
Daha geçen gün temenni olarak tazmıştım. Üzerindeki blok klx250.nin bloğunun hafif oynanmışı. Şimdi eksik kalan tek motor, hava soğutmalı 250cc japon.