- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
3 KLE ci ( Ben-Gökhan(Bursa), Alper(istanbul) ) Abant ve Yedigöllerin sonbahar güzelliklerini yaşamak için düştük yollara
Cumartesi günü Abant'ta kamp yaptık, pazar günü de Yedigöllere gittik
Kampımız çok güzel ve eğlenceli oldu, iyi de gezdik, güzel fotoğraflar çektik
Buyrun içeri
Hendekte buluşuyoruz, normalde 10da hareket edecektik, ALper İstanbulda uyuyup kalınca saat 13 gibi ancak buluşup alışveriş felan saat iki civarı hareket ediyoruz

bizim canavarcıklar, her yola gider mübarekler

iyi yükledik motorları, herşey tamam, çok heyecanlanıyoruz şimdiden

Gitme vakti geldi, Abant bizi çağırıyor, biri bizi durdurmasın, hatta kimse durdurmasın

Bolu dağına tırmanmadan bir mola, benzin felan alıp çay içiyoruz

Abant'a geldik, akşam olmak üzere

Meşhur olmaya çalışan T pozu
Herkes böyle bir pozu çekmeli bence, değişik oluyor, hemi de Alper'e gönderirseniz yayınlıyor, duyurulur 

Kamp alanına az kaldı, gölü turluyoruz




Kamp alanına vardık, vardık ama kamp alanı demeye bin şahit, su yok, elektirik yok, hiç bi hizmet yok, sanırım sezonu kapattılar
şu karşıdaki çardağın içerisine kuracaz çadırları, hem hayvanlardan korunmuş oluruz, ki öyle oldu, anlatacam birazdan

bizim katırlar halinden memnun, otlanıyolar oralarda

işte çadırlarımız ve biz

Bu da Alperin sotesi, bi de yanında ızgara tavuk ve köfte , turşu bile aldık da unutmuşuz yemeyi

kamp ateşimiz, yakmak için akla karayı seçiyoruz, gökhan bayağı uğraştı, kolları tutmuyodu en son yelpaze yapa yapa


Bu da ışık oyunları ile T pozu
fotoşok yoktur
40 -50 saniye pozladık, led lamba ile çizdik , olay bu 

istediğiniz tasarımda fotoğraflar çekebilirsiniz, hayal dünyası işte
çakmakla yaptım bunu da

nasıl olmuş isimler
ama benim ismim yok 


İşte bu da güzel oldu, nasıl olmuş sizce , daha birçok farklı şeyler yapılabilir
Bu fotoğraflardan sonra artık vakit bayağı ilerliyor, uyku vakti, uyuyacaz ama hiç rahat edemiyoruz, sağa dön sola dön, olmuyor, neyse bi şekilde uyuyoruz,zırt pırt uyanıyoruz, neyse sonra tekrar uyku derken bu sefer de gece köpekler geliyor, hav hav hav, hiç uyutmuyolar, Allahtan etrafımız çevrili, neyse sonra susuyolar, sonra bi ara yine gelip bu sefer de etrafa köpekler yesin diye attığımız kemikleri yiyolar şapur şupur takur tukur, bi yandan hırlıyolar felan, tabi biz çadırlardan çıkmıyoruz , korku başa bela
gerçi çok da korkmuyoruz ama şimdi soğukta kim kalkıp uykusunu bölüp köpekleri kovalayacak 

neyse bi şekilde sabah oluyor, ama uykumuzu almışız, evde 40 saatte yatsam uykumu alamıyorum. sabahtan manzaralar



Gözler buğulu


Sabah menemen ve patates kızartması var menümüzde

sabah sabah şu manzara ve temiz hava insanı öyle bir rahatlatıyorki tarif edemem, yaşamak lazım




Gökhan: Al ekmek ye
Alper : Beni ekmekle kandırabileceğini mi düşünüyorsun ............. der gibi adeta

Bu da sabah karnını bi türlü doyuramadığımız kamp köpeğimiz

Gider ayak Abant fotoğrafı çekmezsek olmaz



Nereye gidiyoruz, tabi ki Yedigöller bekle bizi Yedigöller



Az kaldı, manzaralar acayip güzelleşiyor, yol harika

Alperin çok güzel fotoğraflarını çekiyorum


ah şu sonbahar renkleri beni bitiriyor

Motorları en aşağıdaki iki göl arasına parkediyoruz, biraz gezeceğiz

Bu manzaralarda saatlerce kalıp fotoğraf çeksek yeridir, fazla zamanımız yok , alelacele biraz turlayıp fotoğraflar çekip akşam olmadan gitmemiz lazım










Alper de güzel fotoğraflar yakaladı, sonbahar yaprakları düşüşürkene onları yakalamaya çalışan Gökhan

Bu fotoğraf pozitif yönde 90 derece mi dönmüş bana mı öyle gözüküyo

Etrafı keşfederkene

Bu fotoğraf da hoşuma gitti, ama taksi kırmızı olsaydı daha bi süper olurdu, ah bi de orada kırmızı şemsiyeli birisi olsa daha daha süper olurud

Alper çok güzel bir fotoğraf yakalamış

Bu da fena sayılmaz

Burada biraz oturup mubhabbet edip aystilerimizi içip yola çıkma zamanının geldiğini ...... bu cümleyi nasıl bağlayacam ben ya, güzel bi cümle kurayım dedim, elime koluma dolaştırdım

canavarcıklarımızla son bir poz ve yedigöllere elveda demenin vakti, noluyor bana ya, sonbaharımsı hüzünlü hüzünlü cümleler kurmaya başladım
, sonbahar işte, insanın ruhunu etkiliyor, birşeyler demeye çalışıyor bize sanki.....

Bizi izlediğiniz için teşekkürler, görüşmek üzere, esen kalın efendim
Cumartesi günü Abant'ta kamp yaptık, pazar günü de Yedigöllere gittik
Kampımız çok güzel ve eğlenceli oldu, iyi de gezdik, güzel fotoğraflar çektik
Buyrun içeri
Hendekte buluşuyoruz, normalde 10da hareket edecektik, ALper İstanbulda uyuyup kalınca saat 13 gibi ancak buluşup alışveriş felan saat iki civarı hareket ediyoruz

bizim canavarcıklar, her yola gider mübarekler

iyi yükledik motorları, herşey tamam, çok heyecanlanıyoruz şimdiden

Gitme vakti geldi, Abant bizi çağırıyor, biri bizi durdurmasın, hatta kimse durdurmasın

Bolu dağına tırmanmadan bir mola, benzin felan alıp çay içiyoruz

Abant'a geldik, akşam olmak üzere

Meşhur olmaya çalışan T pozu

Kamp alanına az kaldı, gölü turluyoruz




Kamp alanına vardık, vardık ama kamp alanı demeye bin şahit, su yok, elektirik yok, hiç bi hizmet yok, sanırım sezonu kapattılar
şu karşıdaki çardağın içerisine kuracaz çadırları, hem hayvanlardan korunmuş oluruz, ki öyle oldu, anlatacam birazdan

bizim katırlar halinden memnun, otlanıyolar oralarda

işte çadırlarımız ve biz

Bu da Alperin sotesi, bi de yanında ızgara tavuk ve köfte , turşu bile aldık da unutmuşuz yemeyi

kamp ateşimiz, yakmak için akla karayı seçiyoruz, gökhan bayağı uğraştı, kolları tutmuyodu en son yelpaze yapa yapa


Bu da ışık oyunları ile T pozu

istediğiniz tasarımda fotoğraflar çekebilirsiniz, hayal dünyası işte

nasıl olmuş isimler


İşte bu da güzel oldu, nasıl olmuş sizce , daha birçok farklı şeyler yapılabilir
Bu fotoğraflardan sonra artık vakit bayağı ilerliyor, uyku vakti, uyuyacaz ama hiç rahat edemiyoruz, sağa dön sola dön, olmuyor, neyse bi şekilde uyuyoruz,zırt pırt uyanıyoruz, neyse sonra tekrar uyku derken bu sefer de gece köpekler geliyor, hav hav hav, hiç uyutmuyolar, Allahtan etrafımız çevrili, neyse sonra susuyolar, sonra bi ara yine gelip bu sefer de etrafa köpekler yesin diye attığımız kemikleri yiyolar şapur şupur takur tukur, bi yandan hırlıyolar felan, tabi biz çadırlardan çıkmıyoruz , korku başa bela

neyse bi şekilde sabah oluyor, ama uykumuzu almışız, evde 40 saatte yatsam uykumu alamıyorum. sabahtan manzaralar



Gözler buğulu


Sabah menemen ve patates kızartması var menümüzde

sabah sabah şu manzara ve temiz hava insanı öyle bir rahatlatıyorki tarif edemem, yaşamak lazım




Gökhan: Al ekmek ye
Alper : Beni ekmekle kandırabileceğini mi düşünüyorsun ............. der gibi adeta

Bu da sabah karnını bi türlü doyuramadığımız kamp köpeğimiz

Gider ayak Abant fotoğrafı çekmezsek olmaz



Nereye gidiyoruz, tabi ki Yedigöller bekle bizi Yedigöller



Az kaldı, manzaralar acayip güzelleşiyor, yol harika

Alperin çok güzel fotoğraflarını çekiyorum


ah şu sonbahar renkleri beni bitiriyor

Motorları en aşağıdaki iki göl arasına parkediyoruz, biraz gezeceğiz

Bu manzaralarda saatlerce kalıp fotoğraf çeksek yeridir, fazla zamanımız yok , alelacele biraz turlayıp fotoğraflar çekip akşam olmadan gitmemiz lazım










Alper de güzel fotoğraflar yakaladı, sonbahar yaprakları düşüşürkene onları yakalamaya çalışan Gökhan

Bu fotoğraf pozitif yönde 90 derece mi dönmüş bana mı öyle gözüküyo

Etrafı keşfederkene

Bu fotoğraf da hoşuma gitti, ama taksi kırmızı olsaydı daha bi süper olurdu, ah bi de orada kırmızı şemsiyeli birisi olsa daha daha süper olurud

Alper çok güzel bir fotoğraf yakalamış

Bu da fena sayılmaz

Burada biraz oturup mubhabbet edip aystilerimizi içip yola çıkma zamanının geldiğini ...... bu cümleyi nasıl bağlayacam ben ya, güzel bi cümle kurayım dedim, elime koluma dolaştırdım

canavarcıklarımızla son bir poz ve yedigöllere elveda demenin vakti, noluyor bana ya, sonbaharımsı hüzünlü hüzünlü cümleler kurmaya başladım

Bizi izlediğiniz için teşekkürler, görüşmek üzere, esen kalın efendim