Bolu Abant - Yedigöller Kampımız ve Gezimiz

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Ne bezin YAKMISSINIZ DIR beeee...3 kle allah allah istasyon sahibi zenginlesti.

YASASIN v STROM

Aynen öyle oldu, aldık benzini, bi tane de meşale bulduk, akşam içine benzin döküp kamp lambası ve sobası yaptık, bi de egzosa da benzin koyunca arkadan daha iyi yakıyo :)
 
Katılım
18 Ocak 2010
Mesajlar
113
Fotoğraflar ,anlatım,sunum hepsi harika....:cat:

Enfes bir rapor olmuş,bu arada Kamelya girişindeki güvenlik
önleminiz gözden kaçmıyor,gerçekten korku yok..:queen:

Keyifli gezileriniz daim olsun...:king:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
329
Fotograflarda özlem giderdim.
Gökhan kardeşim, KLE'mi çok özlemişim, sakın buralara gelme, biliyorsun yedek anahtar hala bende, kalırsın motorsuz :))
(Bir ara bana uğra da bir kahfe içelim, yedek anahtarlarını da vereyim)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Teşekkürler sağolun,
lamos, korkmadık da , hani nolur nolmaz diye kapı koyduk oraya :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst