- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #41
Ne bezin YAKMISSINIZ DIR beeee...3 kle allah allah istasyon sahibi zenginlesti.
YASASIN v STROM
Aynen öyle oldu, aldık benzini, bi tane de meşale bulduk, akşam içine benzin döküp kamp lambası ve sobası yaptık, bi de egzosa da benzin koyunca arkadan daha iyi yakıyo