maşallah iyi gezmişsiniz
paha biçilemez valla
Paylaşım için teşekkürler. Güzel bir tabiatta kamp ta yapınca dahası kalmıyor. Tekeriniz düz bassın.
Hocam güzel gezi olmuş, kle'nin yakıt durumu v.s ??
Maşallah çok güzel bir gezi yapmışsınız. Ama bu soğukta çadırda nasıl gecelediniz sizi soğuk olmadı mı? Merak ettim doğrusu.
Harika bir mekanda harika bir gezi/kamp yapmışsınız Yusuf'çum.:cat:
Fotografların güzelliği de cabası.
Ellerinize sağlık. ::biggrinn
Bu güzelliklere bizleri de ortak ettiğiniz için teşekkürler.:cat:
kardeş,yine muhteşem bir birliktelik ve fotolar.abantı defalarca gördüm ama yedigölleri hiç görmedim ama yolunun çok bozuk olduğunu çok kere okumuştum.gördüm ki yapım çalışmaları var.hadi hayırlısı belki bizde böyle bir sonbahar da gider görürüz.paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan selam olsun.:king:
çok güzel bir gezi olmuş yedi göllerin yolunun çok kötü olduğunu duymuştum ama pekte öyle görünmüyor.peki bu gezinizin yakıt maliyeti ne oldu?
Yusuf Hocam süpersiniz:cat:
kareler 10Numara keyifle izledim ellerine saglik![]()