Bolu Abant - Yedigöller Kampımız ve Gezimiz

Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Paylaşım için teşekkürler. Güzel bir tabiatta kamp ta yapınca dahası kalmıyor. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
123
Maşallah çok güzel bir gezi yapmışsınız. Ama bu soğukta çadırda nasıl gecelediniz sizi soğuk olmadı mı? Merak ettim doğrusu.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Maşallah çok güzel bir gezi yapmışsınız. Ama bu soğukta çadırda nasıl gecelediniz sizi soğuk olmadı mı? Merak ettim doğrusu.

sağolun, hava 8 dereceydi, o kadar soğuk değildi yani, bi de uyku tulumu mutlaka olması lazım , yoksa donarsınız, uyku tulumu+battaniye bayağı iş görüyor, tabi bu arada mat da çok önemli, yerden gelen soğuğu tamamiyle kesiyor, yoksa alta ne kadar kalın bişeyler serilirse serilsin üşürsünüz
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Harika bir mekanda harika bir gezi/kamp yapmışsınız Yusuf'çum.:cat:
Fotografların güzelliği de cabası.:)

Ellerinize sağlık. ::biggrinn

Bu güzelliklere bizleri de ortak ettiğiniz için teşekkürler.:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
kardeş,yine muhteşem bir birliktelik ve fotolar.abantı defalarca gördüm ama yedigölleri hiç görmedim ama yolunun çok bozuk olduğunu çok kere okumuştum.gördüm ki yapım çalışmaları var.hadi hayırlısı belki bizde böyle bir sonbahar da gider görürüz.paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan selam olsun.:king:
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
212
çok güzel bir gezi olmuş yedi göllerin yolunun çok kötü olduğunu duymuştum ama pekte öyle görünmüyor.peki bu gezinizin yakıt maliyeti ne oldu?
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Harika bir mekanda harika bir gezi/kamp yapmışsınız Yusuf'çum.:cat:
Fotografların güzelliği de cabası.:)

Ellerinize sağlık. ::biggrinn

Bu güzelliklere bizleri de ortak ettiğiniz için teşekkürler.:cat:

Güven abi sizin kamplar-geziler kadar olmasa da idare ediyoruz işte, çok sağolun güzel yorumunuz için

kardeş,yine muhteşem bir birliktelik ve fotolar.abantı defalarca gördüm ama yedigölleri hiç görmedim ama yolunun çok bozuk olduğunu çok kere okumuştum.gördüm ki yapım çalışmaları var.hadi hayırlısı belki bizde böyle bir sonbahar da gider görürüz.paylaşım için teşekkürler.ADANA'dan selam olsun.:king:

Aleykümselam Bora abi, çok teşekkür ederim, yedigöller sonbaharda kesinlikle gidilmesi gereken yerlerden bence. İnşallah fırsatınız olur. yolu sanki yapılmış, düzlenmiş gibi, bazı yerler çukur ve çakıllık, ama motorlara asfalt gibi :)


çok güzel bir gezi olmuş yedi göllerin yolunun çok kötü olduğunu duymuştum ama pekte öyle görünmüyor.peki bu gezinizin yakıt maliyeti ne oldu?

sağolun,yolu yukarıda tarif ettiğim gibi,
yakıt olarak hesaplamadım ama ortalama 350 km felan yapmışımdır, km de 22 kuruştan yaklaşık 80 lira felan yakmıştır, diğer arkadaşlar tabi daha uzaktan geldi , onlar daha fazla yakmıştır
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
55
Bravo size, çok güzel bir kamp olmuş. Memleketim diye demiyorum ama Bolu güzel bir ilimiz . Özellikle sonbahar ve kış ayları... KLE ler de harika görünüyor bu arada . Elinize gazınıza sağlık. Paylaşımınız için teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2014
Mesajlar
779
o fotoğraflar nedir yahu. vallahi canım çekti :) çok güzel fotoğraflar çekmişsiniz. içimden oraya gitmek geldi :) düşünüyordum aslında ama artık kesinlikle listeme aldım sayenizde. etkileyici manzara fotoğraflarınız için teşekkürler
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
üç silahşörler olmuş,saat 2 de yola çıkmakta geç olmuş,ama renkleri yakalamışsınız yinede
O motorlarla çamura iyiki girmemişsiniz ::facepalm1::
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
sağolun, herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.
Adaş Yedigöller'e ertesi gün gittik, birinci gün direk Abant'a gittik, akşam vardık zaten Abant'a. Bizim motorlar çamur için değil pek :)
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
379
Yusuf Hocam süpersiniz:cat:
kareler 10Numara keyifle izledim ellerine saglik:)
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Ne bezin YAKMISSINIZ DIR beeee...3 kle allah allah istasyon sahibi zenginlesti.

YASASIN v STROM
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst