Bolu Abant - Yedigöller Kampımız ve Gezimiz

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
3 KLE ci ( Ben-Gökhan(Bursa), Alper(istanbul) ) Abant ve Yedigöllerin sonbahar güzelliklerini yaşamak için düştük yollara
Cumartesi günü Abant'ta kamp yaptık, pazar günü de Yedigöllere gittik
Kampımız çok güzel ve eğlenceli oldu, iyi de gezdik, güzel fotoğraflar çektik
Buyrun içeri :)





Hendekte buluşuyoruz, normalde 10da hareket edecektik, ALper İstanbulda uyuyup kalınca saat 13 gibi ancak buluşup alışveriş felan saat iki civarı hareket ediyoruz





bizim canavarcıklar, her yola gider mübarekler :)





iyi yükledik motorları, herşey tamam, çok heyecanlanıyoruz şimdiden :)





Gitme vakti geldi, Abant bizi çağırıyor, biri bizi durdurmasın, hatta kimse durdurmasın :)





Bolu dağına tırmanmadan bir mola, benzin felan alıp çay içiyoruz





Abant'a geldik, akşam olmak üzere





Meşhur olmaya çalışan T pozu :) Herkes böyle bir pozu çekmeli bence, değişik oluyor, hemi de Alper'e gönderirseniz yayınlıyor, duyurulur :)






Kamp alanına az kaldı, gölü turluyoruz

























Kamp alanına vardık, vardık ama kamp alanı demeye bin şahit, su yok, elektirik yok, hiç bi hizmet yok, sanırım sezonu kapattılar
şu karşıdaki çardağın içerisine kuracaz çadırları, hem hayvanlardan korunmuş oluruz, ki öyle oldu, anlatacam birazdan






bizim katırlar halinden memnun, otlanıyolar oralarda :)





işte çadırlarımız ve biz





Bu da Alperin sotesi, bi de yanında ızgara tavuk ve köfte , turşu bile aldık da unutmuşuz yemeyi :)





kamp ateşimiz, yakmak için akla karayı seçiyoruz, gökhan bayağı uğraştı, kolları tutmuyodu en son yelpaze yapa yapa :)














Bu da ışık oyunları ile T pozu :) fotoşok yoktur :) 40 -50 saniye pozladık, led lamba ile çizdik , olay bu :)





istediğiniz tasarımda fotoğraflar çekebilirsiniz, hayal dünyası işte :) çakmakla yaptım bunu da






nasıl olmuş isimler :) ama benim ismim yok :(














İşte bu da güzel oldu, nasıl olmuş sizce , daha birçok farklı şeyler yapılabilir
Bu fotoğraflardan sonra artık vakit bayağı ilerliyor, uyku vakti, uyuyacaz ama hiç rahat edemiyoruz, sağa dön sola dön, olmuyor, neyse bi şekilde uyuyoruz,zırt pırt uyanıyoruz, neyse sonra tekrar uyku derken bu sefer de gece köpekler geliyor, hav hav hav, hiç uyutmuyolar, Allahtan etrafımız çevrili, neyse sonra susuyolar, sonra bi ara yine gelip bu sefer de etrafa köpekler yesin diye attığımız kemikleri yiyolar şapur şupur takur tukur, bi yandan hırlıyolar felan, tabi biz çadırlardan çıkmıyoruz , korku başa bela :) gerçi çok da korkmuyoruz ama şimdi soğukta kim kalkıp uykusunu bölüp köpekleri kovalayacak :)






neyse bi şekilde sabah oluyor, ama uykumuzu almışız, evde 40 saatte yatsam uykumu alamıyorum. sabahtan manzaralar


















Gözler buğulu :)












Sabah menemen ve patates kızartması var menümüzde :)





sabah sabah şu manzara ve temiz hava insanı öyle bir rahatlatıyorki tarif edemem, yaşamak lazım

























Gökhan: Al ekmek ye
Alper : Beni ekmekle kandırabileceğini mi düşünüyorsun ............. der gibi adeta :)







Bu da sabah karnını bi türlü doyuramadığımız kamp köpeğimiz :)






Gider ayak Abant fotoğrafı çekmezsek olmaz :)



















Nereye gidiyoruz, tabi ki Yedigöller bekle bizi Yedigöller






























Az kaldı, manzaralar acayip güzelleşiyor, yol harika







Alperin çok güzel fotoğraflarını çekiyorum













ah şu sonbahar renkleri beni bitiriyor








Motorları en aşağıdaki iki göl arasına parkediyoruz, biraz gezeceğiz







Bu manzaralarda saatlerce kalıp fotoğraf çeksek yeridir, fazla zamanımız yok , alelacele biraz turlayıp fotoğraflar çekip akşam olmadan gitmemiz lazım






















































































Alper de güzel fotoğraflar yakaladı, sonbahar yaprakları düşüşürkene onları yakalamaya çalışan Gökhan :)







Bu fotoğraf pozitif yönde 90 derece mi dönmüş bana mı öyle gözüküyo :)





Etrafı keşfederkene






Bu fotoğraf da hoşuma gitti, ama taksi kırmızı olsaydı daha bi süper olurdu, ah bi de orada kırmızı şemsiyeli birisi olsa daha daha süper olurud :)






Alper çok güzel bir fotoğraf yakalamış







Bu da fena sayılmaz







Burada biraz oturup mubhabbet edip aystilerimizi içip yola çıkma zamanının geldiğini ...... bu cümleyi nasıl bağlayacam ben ya, güzel bi cümle kurayım dedim, elime koluma dolaştırdım :)







canavarcıklarımızla son bir poz ve yedigöllere elveda demenin vakti, noluyor bana ya, sonbaharımsı hüzünlü hüzünlü cümleler kurmaya başladım :), sonbahar işte, insanın ruhunu etkiliyor, birşeyler demeye çalışıyor bize sanki.....




Bizi izlediğiniz için teşekkürler, görüşmek üzere, esen kalın efendim :)
 
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
çok iyi fotoğraflara bakarken oradaymış gibi hissettim.. bu hafta sonu biz de düşünüyoruz eşimle inşallah hava yağışlı olmaz..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
çok iyi fotoğraflara bakarken oradaymış gibi hissettim.. bu hafta sonu biz de düşünüyoruz eşimle inşallah hava yağışlı olmaz..

Bu hafta sonu yağış gösteriyor,hatta pazar günü kar yağışı gösteriyor, bu yüzden daha güzel olabilir, belki ben de giderim eşimle pazar günü, bakacaz artık :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Çok güzel maşallah. Paylaşım için teşekkürler.
Yedigöller'in yollar düzeltilmiş galiba.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Herkese teşekkürler

yıne yapalım yusuf aydın
Gökhan sen misin :)


gezi on numara fotolar dehşet.imrendim gerçekten.içimi cızlattın yusuf
sağol Olcay abi, için cızlamasın abi, gel gezelim burada :) sen de orada gez sonbaharı :) şimdi rize yaylalarında renk cümbüşü ve bembayaz bir örtü vardır üzerinde, atla GS e bas gaza :) çocukları da arka çantaya at, tamamdur bu iş :)



Çok güzel maşallah. Paylaşım için teşekkürler.
Yedigöller'in yollar düzeltilmiş galiba.

herkes çok kötü çok kötü diyolardı , valla bize asfalt gibi geldi :) demek ki yaptılar, ama birkaç yerinden foto aldık, hertarafı öyle değildi, çukurlar çakıllar da vardı
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Böyle yaşayan insan ölümü arkadaş, ne gezi ama, valla helal olsun, bu mevsimde gezilebilecek en güzel yer orası, helal be yusuf yaptın yine yapacağını, emeğine sağlık kardeşim, yanındaki arkadaşlara selam olsun,onlarda çok renk katmış bu guzel geziye,saygılar.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Böyle yaşayan insan ölümü arkadaş, ne gezi ama, valla helal olsun, bu mevsimde gezilebilecek en güzel yer orası, helal be yusuf yaptın yine yapacağını, emeğine sağlık kardeşim, yanındaki arkadaşlara selam olsun,onlarda çok renk katmış bu guzel geziye,saygılar.

Böyle yaşayan daha güzellerine kavuşmak için ölür hocam :) Evet en iyi zamanda gittik, en güzel zamanı, arkadaşlar sayesinde çok renkli bir gezi oldu, eğlendik, sağolun hocam
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
fotoğraflar çok güzel. Bende ne zamandır gitmek istiyorum kar kış abant yaptık ama yedigöller yapamadık artık istanbula gelene kadar aralık ayı olur kış gelir titreriz :)

Maşallah motorlar da eyceymiş bizim ufaklıkla takip edemezdim :mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
fotoğraflar çok güzel. Bende ne zamandır gitmek istiyorum kar kış abant yaptık ama yedigöller yapamadık artık istanbula gelene kadar aralık ayı olur kış gelir titreriz :)

Maşallah motorlar da eyceymiş bizim ufaklıkla takip edemezdim :mrgreen:

sağolun, bence Abnat'tan ziyade yedigöllerin görülmesi lazım, mutlaka gidin bence , ama sonbaharda ve hava güneşliyken gidin :)
Bu arada ben gidebilirsem kışın da gitmeyi düşünüyorum
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
621
Güzel fotoğraflar çekmişsiniz ve fotoğraflardan anlaşıldığına göre Motorlarınız gibi sizde iyi uyumlu üç kafadar olmalısınız nice geziler ve daha güzel fotoğraflar bekliyoruz her şey gönlünüce olsun Not youtube motokurt yazıp tıklarsanız beğeneceğinizi sandığım fotoğraflardan oluşan video mu seyredersiniz hoşçakalın
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
sağolun teşekkürler


Güzel fotoğraflar çekmişsiniz ve fotoğraflardan anlaşıldığına göre Motorlarınız gibi sizde iyi uyumlu üç kafadar olmalısınız nice geziler ve daha güzel fotoğraflar bekliyoruz her şey gönlünüce olsun Not youtube motokurt yazıp tıklarsanız beğeneceğinizi sandığım fotoğraflardan oluşan video mu seyredersiniz hoşçakalın

eveti kafadar sayılırız :) uyumluyduk çok şükür, KLEler bizi uyumlu yapıyo :) bir iki videonuzu seyrettim, güzel geziyorsunuz sizde, fotoğrafları beğendim zaten, videoyu da güzel düzenlemişsiniz, teşekkürler
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Fotoğraflar süper.Sonbahar renkleriyle dolu.Güzel bir gezi yapmışsınız.
Paylaşım için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst