Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
Ciddi misin ya? Adama boşuna mı atar yaptık. Ama cikle ileride değilken motor çalışmıyor. Aslında o zman daha kolay çalışması gerekmiyor mu?
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
ileri doğru kapalı sana doğru çekince açılıyor, bu konunun ilk sayfalarında aynı muhabbeti görebilirsin 3-5 kişi cevaplamış senin sorunu 3-4. sayfalarda başlıyor jikle konusu aç oku
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Ciddi misin ya? Adama boşuna mı atar yaptık. Ama cikle ileride değilken motor çalışmıyor. Aslında o zman daha kolay çalışması gerekmiyor mu?

gaz ver çalışsın, stop ettirmeden çalıştırmaya devam et motor ısındıktan sonra hala stop ediyor mu. stop etmeden önceki en alt devir kaçta ona bir bak düşükse rolanti ayarı ile oynamanız gerekli, rölantisini yükseltmelisiniz yani. ama jikle ile oynamayın kapalı konumda olsun.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
Motorun rolantisinin nerede olduğunu bilmiyorsan bu akşam fotoğraf atmaya çalışayım fırsat bulursam. Ufak tefek şeyler için servise/tamirciye gitmemiş olursun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------

3. viteste Susurluk - Balıkesir yolunda 132 gördüm. Devir 12.000 tabi. Ayağıma taş çarptı sandım, meğer ayak marşıymış.. :) O kadar zorlayınca aşırı titredi.

hacı ben 2 kişi baya bi rüzgarlı havada 124 gordum tabiki gstergenin gosterdiği hıza gore :) ve devir 8000 anca idi ben oyle motoru üzmem çok bağırtmam rodajıda tecrübesiz olmama rağmen iyi yaptığımı düşünüyorum çünkü motoru altın elbiseli adamı izleyerek ohevesle aldım ve onunu dediklerine uydum kitapçığa gore ordaj yaptım tek sorun rodajın çoğunu iki kişi ile yaptım mecburiyetten :s demek istediğim sen rodajı mı kotu yaptın 132 gormek için 12000 bence çok fazla denemedim ama benmki 9000de rahat gorur 132yi
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
sağolasın hocam. Açtım okudum ben de. dün ben de 130 u gördüm. Ankara kırıkkale yolunda. Ama aşşağı yönde epey eğim vardı. Bi de ciklem yanlış konumdaydı :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

bu arada poyraz hocam sana teşekkür ettim. mesajlardan alıntı yapmayı bilmiyorum hala :D
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
sağolasın hocam. Açtım okudum ben de. dün ben de 130 u gördüm. Ankara kırıkkale yolunda. Ama aşşağı yönde epey eğim vardı. Bi de ciklem yanlış konumdaydı :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

bu arada poyraz hocam sana teşekkür ettim. mesajlardan alıntı yapmayı bilmiyorum hala :D

yazılan mesajın sağ alt kısmında ( alıntı ) yazısını göreceksiniz, tıklayın pencere açılacaktır mesajınızı yazın cevapla tuşuna basın işlem tamamdır.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
beyler ben zincir ayarı yapmak istiyorum arka tekerlek somunlarını gevşeltip tekerin iki tarafınıda aynı çizgilere getirip tekrar sıkıcaz dimi bu kadar kolay bişey ??
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
Selamun aleykum beyler ,ben motor yağ seviyesine baktım orta sehpada 1 saattir yağ çökmüştür yani , sildim tekrar soktum çubuğu kitabında sokun sıkmadan vidasini çıkarıp bakın yazior ama oyle hiç yaga demedi sıktım vidayi oyle çıkarıp baktım tekrar tek x işareti kadar yağ vardı sizce az mi bilen biri cevaplayabilir mi lütfen

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------

Servise gitmesine 1000 km var daha sizce erken götürüp yag değişimi yaptirayim mi yoksa yağ mi ilave edeyim.

İlave olacaksa nerden olacak yagina baktimiz yerden mi ve icindeki başka yağ simdi başka yağ ilave etsem sorun olur mu
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Selamun aleykum beyler ,ben motor yağ seviyesine baktım orta sehpada 1 saattir yağ çökmüştür yani , sildim tekrar soktum çubuğu kitabında sokun sıkmadan vidasini çıkarıp bakın yazior ama oyle hiç yaga demedi sıktım vidayi oyle çıkarıp baktım tekrar tek x işareti kadar yağ vardı sizce az mi bilen biri cevaplayabilir mi lütfen

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:41 ----------

Servise gitmesine 1000 km var daha sizce erken götürüp yag değişimi yaptirayim mi yoksa yağ mi ilave edeyim.

İlave olacaksa nerden olacak yagina baktimiz yerden mi ve icindeki başka yağ simdi başka yağ ilave etsem sorun olur mu

motoru düz zeminde orta ayaklığa alın, sağ kısımda yağ gösterge camı var orda seviye çizgisi var bakarsanız motorda yağ olup olmadığını anlarsınız. yap az ise ekleme falan yapmayın servise gösterin baksınlar gerekirse yağ değişimi yapsınlar.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
motoru düz zeminde orta ayaklığa alın, sağ kısımda yağ gösterge camı var orda seviye çizgisi var bakarsanız motorda yağ olup olmadığını anlarsınız. yap az ise ekleme falan yapmayın servise gösterin baksınlar gerekirse yağ değişimi yapsınlar.

yağ camın 3/4 ünde sizce yeterli mi ?_
bir de bir şey daha soracağım bu debriyaj ayarı nasıl yapılıyor bu motosiklette debriyaj biraz yukarda . Servise götürün demeyin adama söylediğim yaptığı sadece manetin yanındaki vidayı açmak o da debriyajı dah yukarı alıyor eğer sıkarsam ise bi yer kadar aşağı düşüyor bu sefer de debriyaj maneti salık kalıyor toplamıyor kendini . Bu işe yıllarını vermiş bilen bir abiye soruyorum debriyaj ayarı sadece manetin yanındaki vidaddan mı yapılır başka yerden yapılmaz mı benim aklıma gelen teli biraz kısaltmak cünkü biraz bol sanki bu işe yarar mı
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
sağ motor kısmında debriyaj ayar somunu var ordan da ayar yapabiliyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

yağ camın 3/4 ünde sizce yeterli mi ?_
bir de bir şey daha soracağım bu debriyaj ayarı nasıl yapılıyor bu motosiklette debriyaj biraz yukarda . Servise götürün demeyin adama söylediğim yaptığı sadece manetin yanındaki vidayı açmak o da debriyajı dah yukarı alıyor eğer sıkarsam ise bi yer kadar aşağı düşüyor bu sefer de debriyaj maneti salık kalıyor toplamıyor kendini . Bu işe yıllarını vermiş bilen bir abiye soruyorum debriyaj ayarı sadece manetin yanındaki vidaddan mı yapılır başka yerden yapılmaz mı benim aklıma gelen teli biraz kısaltmak cünkü biraz bol sanki bu işe yarar mı

bu şekilde somunları görüyorsunuz kendinize göre ayarlayabilirsiniz.
7mlo4v.jpg
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
s.a beyler siz hangi benzinciden dolduruyorsunuz ? ben kendimce bir araştırma yaptım 1 litre ile 33-35 km giderken PO dan alınca 20küsürlere düşüyor bu performnsta kotu en iyi olarak ben bp yi seçtim çok çok performans artışı var bp bpde mesela 2 viteste 37-38 lerde devir 5000 iken bpden alnca 43 lerde 2 viteste devr 500 oluyor motor dah seri ve onceden bayldığı yokusları baylmadan çıkıyor sizde bir denyin farkı goreceksınız . sizin görüşleriniz ve benzincileriniz hangisi ?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
s.a beyler siz hangi benzinciden dolduruyorsunuz ? ben kendimce bir araştırma yaptım 1 litre ile 33-35 km giderken PO dan alınca 20küsürlere düşüyor bu performnsta kotu en iyi olarak ben bp yi seçtim çok çok performans artışı var bp bpde mesela 2 viteste 37-38 lerde devir 5000 iken bpden alnca 43 lerde 2 viteste devr 500 oluyor motor dah seri ve onceden bayldığı yokusları baylmadan çıkıyor sizde bir denyin farkı goreceksınız . sizin görüşleriniz ve benzincileriniz hangisi ?

Opet yada Shell den şaşmamak lazım .. :) uzun tecrübelere dayanarak..
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
56
Bugün 100 kmlik bi gezi yaptım ama şu kafalıktaki zırıltı beni bunaltti ya. Motor cok cabuk devir yapiyor Sizinkiler de boylemi acaba.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
haftasonları düzenli olarak gezi yapan 5 6 kişilik bi grubumuz var istanbulda.. tvs apache yamaha honda farketmez 2 teker sevdalısı herkes geliyor.. katılmak ıstersenız tvs apache topiğinden haftasonları takıp edebilirsiniz.. bugün anadolu kavağı ve rivaya gittik.. hem yeni insanlar tanıyoruz hem cevremız oluo hemde 2 tekerin zevkini alıyoruz.. Bekleriz Z-one sevdalıları :)
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
Ulucaminin orda bu motoru görüpte bilgi soran çocuk eğer bunu okuyorsan buraya üye olda bana mesaj at söylicem bi kaç şey var :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst