[Adana - MT]

Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
106
Günaydın ekip :cherry:
farkındayım kayboldum yine :sunny: toplantilara gelemiyorum bir kaç haftadır. Hatta yarın ki geziyede katilamicam:pr: sehirdisinda olmam sebebiyle. Herkese iyi eğlenceler güzel sürüş ler şimdiden. Lastiginizin sıcak olması dileğiyle :cat:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Tünaydın AdanaMT. Kpss çilesinin sonuçlarıda açıklandı. Herkes için hayırlısı olsun inşallah:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------

Yağmur başladı :santa: Abdullah ım sen nabıyun :cherry:
 
Katılım
15 Eki 2014
Mesajlar
48
Buluşma yeri, gişelere giderken ki mola tesislerimi?.. Çamlıyayla ya gelemiyeceğim ama buluşma yerine kısa sürelide olsa tanışma amaçlı olarak gelmeyi düşünüyorum.. Selamlar.. (yağmur devam etmez ve program iptal olmaz ise..)
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
392
Buluşma yeri, gişelere giderken ki mola tesislerimi?.. Çamlıyayla ya gelemiyeceğim ama buluşma yerine kısa sürelide olsa tanışma amaçlı olarak gelmeyi düşünüyorum.. Selamlar.. (yağmur devam etmez ve program iptal olmaz ise..)

Evet, gişelere giderkenki Mola Tesisleri (BP Benzinci)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Günaydın. Gezi ekibine keyifli sürüşler:cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

Gezi ekibinden bir ses veren olsa keşke :mrgreen:
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
Cok sukur sag salim geldik gezi fotograflarini bora abim en yakin zamnda yukleyecek tir ahmet kardesim sen niye gelmedin farkinda isencc ayirmiyoruz
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Cok sukur sag salim geldik gezi fotograflarini bora abim en yakin zamnda yukleyecek tir ahmet kardesim sen niye gelmedin farkinda isencc ayirmiyoruz

Eywallah. Biliyorum cc ayrımı olmadığını. Lakin son kazadan sonra motosikleti sattım. Pek hayırlı gelmedi bana o motor :p Servis mevzusundan sonra kaza tuzu biberi oldu :cherry: Anlıyacağın şuan 0 cc elde var 0 cc :queen: Bakalım sınavı da bitirdik. İş başı yaptıktan sonra patlatırım bitane :pl:
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
362
Tünaydın AdanaMT. Kpss çilesinin sonuçlarıda açıklandı. Herkes için hayırlısı olsun inşallah:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------

Yağmur başladı :santa: Abdullah ım sen nabıyun :cherry:

Kardeşim tüm gün yattım valla :D hava ne kadar güzel yaaaa :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------

Gezi fotoları süper , Gülen yüzlerin hiç solmaması dileğiyle hayırlı haftalar :rendeer:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
O değilde sıkıntıdan patlıyoruz kardiş. Motosiklet yapmak lazım. Ufaktan başlıcaz bakalım bir iş ayarlayıp :p
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Aleykum selam nuri :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:49 ----------

Abdullah'ım daha uykun gelmedi mi seninde :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst