Buluşma yeri, gişelere giderken ki mola tesislerimi?.. Çamlıyayla ya gelemiyeceğim ama buluşma yerine kısa sürelide olsa tanışma amaçlı olarak gelmeyi düşünüyorum.. Selamlar.. (yağmur devam etmez ve program iptal olmaz ise..)
iyi akşamlar adana mt
çamlıyayla gezimiz güzel ve sorunsuz geçti
Cok sukur sag salim geldik gezi fotograflarini bora abim en yakin zamnda yukleyecek tir ahmet kardesim sen niye gelmedin farkinda isencc ayirmiyoruz
Tünaydın AdanaMT. Kpss çilesinin sonuçlarıda açıklandı. Herkes için hayırlısı olsun inşallah:rendeer:
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
Yağmur başladı :santa: Abdullah ım sen nabıyun :cherry: