- Katılım
- 2 Ağu 2013
- Mesajlar
- 1,381
Kardeşim geçmiş olsun. keşke tutanağa imza atmasaymışsın belli ki adam tecrübeli kaza konusunda direkt kendi lehine doldurmuş ve çizmiş. büyük ihtimal kusur sana verilecek senin sigorta şirketi karşı tarafın hasarını karşılayacak, gerçi çarpmadım diyorsun hasar da yoktur ama bu minibüsçü milleti belli olmaz daha önceden olan hasarı da sana yükleyebilir. Senin hasarı da kasko yoksa sen yaptıracaksın.
Benim dosya da kurula gitmiş ilk komisyon çözememiş durumu. bakalım kusurlar ne oranda çıkacak. Bizim araç sürücüsü de kendi kafasına göre tutmak istedi tutanağı ben olduğu gibi tutturdum bu sana tecrübe olsun her zaman kaza anını ve yerini gösteren krokiyi beraber çizin.
Benim dosya da kurula gitmiş ilk komisyon çözememiş durumu. bakalım kusurlar ne oranda çıkacak. Bizim araç sürücüsü de kendi kafasına göre tutmak istedi tutanağı ben olduğu gibi tutturdum bu sana tecrübe olsun her zaman kaza anını ve yerini gösteren krokiyi beraber çizin.