Motosiklet alalı 5 gün oldu ve ilk kazamı yaptım...

Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
66
2011'de artçı olarak basladığım motosiklet hayatıma 5 gün önce aldığım sıfır motosiklet ile resmi olarak başladım diyebilirim

bugün sağ şeritte giderken, sol şeritte seyir eden dolmuşcu abimiz aynalara bakmadan üstüme kırdı bende o anlık refleks ile ön frene fazla bastım ve mutlu son motosiklet sağ yattı ve 4 metre sürüklendim (araca temas etmedim.) :salut:

sağ omzumun üstüne düşmüşüm, ekipmanlarımı 3 gün önce almıştım Kask,mont,pantolon,eldiven ::saad::

mont görevini yerine getirdiği için şanslıyım

ayağım kanamış nasıl oldu bilmiyorum pantolonumun da bir kısmı yırtıldı..

Motosiklette koruma demiri yoktu,benzin depomda ezik var ve ön çamurluk kırıldı.

Adama tutanak tutalım benim motosikletim de hasar var dedim yok müsteriler var beni bekletemezsin vs dedi, bende polisi aradım. Sonra adam 3 kişi geldi tutanak elinde doldurdu ben kazanın nasıl olduğunu yazıp imzaladım. Adam yukarı tarafa resimi çizdi sonra kendine göre nasıl olduğunu yazdı sağ seritte giderken arkamdan geldi vurdu yazmış ! Alakası yok ben adamın arabasına temas bile etmedim. Başıma ilk defa geldiği için pek bir şey bilmiyorum sonuç olarak kağıt üstünde de haksız durumdayım :pale:

Yaklaşık 2 buçuk saat bekledik normal polis geldi kazamı var vs diye sordu tutanak tuttuysanız gidin dedi adam bastı gitti 3 dk sonra da trafik polisi geldi tutanağa imza attıysan yapacak bir şey yok dedi :pr:

XYkOW5.jpg


Y5kzBA.png


Başınıza böyle bir olay gelirse

- Mutlaka bir tanıdığınızı arayın gelsin

- Polis çağırdıysanız gelene kadar oturun bekleyin. Anlaşamadık tutanağı siz tutun diyin polise

Sonuç olarak biraz moral bozukluğu, biraz hüzün...

İyi Forumlar.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Geçmiş olsun.
Herşeyden önce yaralamalı trafik kazasında anlaşma olmaz. Bunu unutmamak lazım. Yaralısınız hastaneye gidersiniz adlı rapor tutulur. Kişiden şikayetçi olursunuz.
Adam kactı mi. Yine hastaneye gidin, adli rapor tutarlar. Plaka üzerinden şikayetçi olursunuz.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
1,453
Geçmiş olsun,daha beterinden saklasın,trafikte motosiklet kullanmak zor.
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
kardeşim geçmiş olsun .zamanla robotlaşıp tahmınle sürmeye baslarsın reflexlerın gelısır.sadece sunun önüne geçemezsın; hıc bır zaman saygı bekleme... burası turkıye motosıklete saygı eksılerde.sen hep tahmın et,araçlara yaklaşma, yan yana durma araçlarla,devamlı gozun aynalarda olsun onune nekadar bakıyorsan arkaanada okadar bak(aynalarından).çünkı tepene çıkmaya çalışan sellektor cakan çakallar dolu etrafında hemde sag serıtte ,,babasıınn yolu ya...ben vergı vermıyorum sankı benım hakkım yok sag serıtte 80 km hızla gıtmeye..
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,


geçmiş olsun...Motorsiklet kullanımı için ayakkabın uygun değil,uygun bir motor botu,çizmesi olsaydı ayagında da böyle bir sorun olmazdı elbet..Bende de motorsiklet için motorsiklet botu,çizmesi yok,araştırma içerisindeyim..bu sureçtede bende kendi kışlık botlarımı giyiyorum,yarım botlar.

Dolmuscular maalesef öyleler,her an yolcu indirebilecekmiş gibi düşünmek gerek.. Şükür ki ufak bir yarayla atlatmıssınız,sonuc olarak biraz moral bozukluğu olacak normal,kıymetliniz zarar gördü.

Geçmiş olsun
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
66
Merhaba,


geçmiş olsun...Motorsiklet kullanımı için ayakkabın uygun değil,uygun bir motor botu,çizmesi olsaydı ayagında da böyle bir sorun olmazdı elbet..Bende de motorsiklet için motorsiklet botu,çizmesi yok,araştırma içerisindeyim..bu sureçtede bende kendi kışlık botlarımı giyiyorum,yarım botlar.

Dolmuscular maalesef öyleler,her an yolcu indirebilecekmiş gibi düşünmek gerek.. Şükür ki ufak bir yarayla atlatmıssınız,sonuc olarak biraz moral bozukluğu olacak normal,kıymetliniz zarar gördü.

Geçmiş olsun

Teşekkürler. Ekipmanın öneminin farkındayım evet ayakkabı eksik onuda tamamlayacağım artık

Eldivenlerim ve pantolonum de yırtıldı :pale:
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Teşekkürler. Ekipmanın öneminin farkındayım evet ayakkabı eksik onuda tamamlayacağım artık

Eldivenlerim ve pantolonum de yırtıldı :pale:

Elinize, bacaklarınıza birşey olmamış şükür. Ayakkabı benimde eksik ancak araştırıyorum internetten denemeden de olmuyor ki.

Eldiveniniz hangi markaydı , memnun kaldınız mı korumasından
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Sadece karşı tarafın beyanı yeterli olmaz, sizin beyanınız ve çizdiğiniz krokide çok önemli. % 100 size kusur verilmezse hasarınızın bir kısmını tazmin edebilirsiniz. Sigorta şirketine ihbarda bulunun ve işlemlerinize başlamadan experin gelmesini bekleyin sonrasında işlemlerinizi faturalı olarak yaptırın.
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
66
Sadece karşı tarafın beyanı yeterli olmaz, sizin beyanınız ve çizdiğiniz krokide çok önemli. % 100 size kusur verilmezse hasarınızın bir kısmını tazmin edebilirsiniz. Sigorta şirketine ihbarda bulunun ve işlemlerinize başlamadan experin gelmesini bekleyin sonrasında işlemlerinizi faturalı olarak yaptırın.

krokiyi adam çizdi bana çizdirmediler. Dediğim gibi bu konularda bilgisiz olduğum için oldu
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taraflar kendi beyanlarını yazabilirler. yalnız kazadan hemen sonra fotoğraflarını da çekmeliydiniz ve hemen sigortaya bildirmeniz gerek. gün geçerse geçmişe yönelik işlem yapılmıyor.

kağıt üzerinde teknik olarak haklı da olsanız bu kazanın olmaması size bağlı biraz. Acemilik dönemini kazasız atlatmak zor gerçekten. araçların özelikle minibüs ve taksilerin sağından geçerken her an yanaşabileceğini ve sizi görmediklerini düşünmelisiniz. geçmiş olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
geçmiş olsun

1 ay trafikte değil de ara sokaklarda sürmeni tavsiye ederim iyice piş trafik tehlikeli erken bence (ben öyle yapmıştım )

5 gün araba sürüpte trafiğe çıkan yoktur herhalde
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
66
geçmiş olsun

1 ay trafikte değil de ara sokaklarda sürmeni tavsiye ederim iyice piş trafik tehlikeli erken bence (ben öyle yapmıştım )

5 gün araba sürüpte trafiğe çıkan yoktur herhalde

2 yıldır araba kullanıyorum (trafik tecrübem var yani)
sadece ani fren olayına biraz daha çalışmak lazım
Eğitim şart
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
ilk düşüşümü hatırladım daha 2. günüydü motorun. sokağın köşesinden dönüyordum dönüşten sonra rampa aşşağıydı piç veledin biri kaldırımdan beni göre göre önüme atladı. senin gibi refleks ön freni sıktım cırt yerdeyim. şimdi olsa gaz açarım :D:D
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
62
kardeşim öncelikle çok geçmiş olsun. keşke direk polisi çağırıp bekleseydin. adamlar resmen bu işlerin şeyi olmuşlar dolmuşçulardan uzak duracan onlarla anlaşamazsın, herzaman polis çağır ve olay yerini görüntüle. o şerefsizlerinde Allah belasını versin.
 
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
44
Motoru ilk aldigim hafta ayni talihsizlik benimde basima gelmişti ama neyse ki ben ucuz atlattim
minubusçünun kapisindan ancak kaldirima cikarak kacabildim kaldirima dusmeden nasil ciktigima daha hayret ediyorum :)
O gunden sonra da bidaha minubuslerin sagindan gecmedim :)
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
Minibüs otobüs ve taksi asla sağına girme girmen gerekirse de çok yavaş ki geçen gün 60 ile giderken minibüs kapıyı açıverdi mesafe olmasa bende girerdim yüksek ihtimalle kapıya.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst