- Konu Yazar
- #1
2011'de artçı olarak basladığım motosiklet hayatıma 5 gün önce aldığım sıfır motosiklet ile resmi olarak başladım diyebilirim
bugün sağ şeritte giderken, sol şeritte seyir eden dolmuşcu abimiz aynalara bakmadan üstüme kırdı bende o anlık refleks ile ön frene fazla bastım ve mutlu son motosiklet sağ yattı ve 4 metre sürüklendim (araca temas etmedim.) :salut:
sağ omzumun üstüne düşmüşüm, ekipmanlarımı 3 gün önce almıştım Kask,mont,pantolon,eldiven ::saad::
mont görevini yerine getirdiği için şanslıyım
ayağım kanamış nasıl oldu bilmiyorum pantolonumun da bir kısmı yırtıldı..
Motosiklette koruma demiri yoktu,benzin depomda ezik var ve ön çamurluk kırıldı.
Adama tutanak tutalım benim motosikletim de hasar var dedim yok müsteriler var beni bekletemezsin vs dedi, bende polisi aradım. Sonra adam 3 kişi geldi tutanak elinde doldurdu ben kazanın nasıl olduğunu yazıp imzaladım. Adam yukarı tarafa resimi çizdi sonra kendine göre nasıl olduğunu yazdı sağ seritte giderken arkamdan geldi vurdu yazmış ! Alakası yok ben adamın arabasına temas bile etmedim. Başıma ilk defa geldiği için pek bir şey bilmiyorum sonuç olarak kağıt üstünde de haksız durumdayım
ale:
Yaklaşık 2 buçuk saat bekledik normal polis geldi kazamı var vs diye sordu tutanak tuttuysanız gidin dedi adam bastı gitti 3 dk sonra da trafik polisi geldi tutanağa imza attıysan yapacak bir şey yok dedi
r:
Başınıza böyle bir olay gelirse
- Mutlaka bir tanıdığınızı arayın gelsin
- Polis çağırdıysanız gelene kadar oturun bekleyin. Anlaşamadık tutanağı siz tutun diyin polise
Sonuç olarak biraz moral bozukluğu, biraz hüzün...
İyi Forumlar.
bugün sağ şeritte giderken, sol şeritte seyir eden dolmuşcu abimiz aynalara bakmadan üstüme kırdı bende o anlık refleks ile ön frene fazla bastım ve mutlu son motosiklet sağ yattı ve 4 metre sürüklendim (araca temas etmedim.) :salut:
sağ omzumun üstüne düşmüşüm, ekipmanlarımı 3 gün önce almıştım Kask,mont,pantolon,eldiven ::saad::
mont görevini yerine getirdiği için şanslıyım
ayağım kanamış nasıl oldu bilmiyorum pantolonumun da bir kısmı yırtıldı..
Motosiklette koruma demiri yoktu,benzin depomda ezik var ve ön çamurluk kırıldı.
Adama tutanak tutalım benim motosikletim de hasar var dedim yok müsteriler var beni bekletemezsin vs dedi, bende polisi aradım. Sonra adam 3 kişi geldi tutanak elinde doldurdu ben kazanın nasıl olduğunu yazıp imzaladım. Adam yukarı tarafa resimi çizdi sonra kendine göre nasıl olduğunu yazdı sağ seritte giderken arkamdan geldi vurdu yazmış ! Alakası yok ben adamın arabasına temas bile etmedim. Başıma ilk defa geldiği için pek bir şey bilmiyorum sonuç olarak kağıt üstünde de haksız durumdayım
Yaklaşık 2 buçuk saat bekledik normal polis geldi kazamı var vs diye sordu tutanak tuttuysanız gidin dedi adam bastı gitti 3 dk sonra da trafik polisi geldi tutanağa imza attıysan yapacak bir şey yok dedi
Başınıza böyle bir olay gelirse
- Mutlaka bir tanıdığınızı arayın gelsin
- Polis çağırdıysanız gelene kadar oturun bekleyin. Anlaşamadık tutanağı siz tutun diyin polise
Sonuç olarak biraz moral bozukluğu, biraz hüzün...
İyi Forumlar.