- Katılım
- 10 Haz 2014
- Mesajlar
- 86
ARKADAŞLAR SAVA MODELLERİNİ İNCELEDİM. İNCELEMELERİM SONUNDA SAVA MC 25 BOCART'IN MC 18 GÖRE DÖRT MEVSİM ŞARTLARINA GÖRE DAHA UYGUN OLDUĞUNA KANAAT GETİRDİM. ÖN VE ARKA LASTİĞE 195 TL FİYAT ALDIM. KARGO ÜCRETSİZ. 05309226060 NO LU TELOFONDAN BARIŞ BEY DEN BİLGİ ALABİLİRSİNİZ. FİYAT GERÇEKTEN ÇOK UYGUN. :thumleft:
Dün biraz dalgındım. Trafige çıktım bir anda herifin biri önüme kırdı ve hızım 60 civarıydı. Son anda farkettim ve motor freni ve normal fren yaptım. Yerde çöp kamyonunun bıraktığı o sıvı var belki bilirsiniz. Orda fren yapmak zorunda kaldım. Çok zor şekilde durdum motor inanılmaz kaydı ama durdu. Yani motor freni yapmasam belkide şuan hastaneden yazıyor olacaktım. Lastikler kötü fakat bu sıvıda lastiğin bir önemi yok. Lütfen trafikte bu çöp kamyonlarının sıvısına dikkat edin aldıgınız lastige güvenmeyin sakın bu sıvı her lastikte kayıyor!!! Dalgınken motor kullanmayın. Tekeriniz düz bassın. (olayın yaşandığı yer dar bir yol)
Dün biraz dalgındım. Trafige çıktım bir anda herifin biri önüme kırdı ve hızım 60 civarıydı. Son anda farkettim ve motor freni ve normal fren yaptım. Yerde çöp kamyonunun bıraktığı o sıvı var belki bilirsiniz. Orda fren yapmak zorunda kaldım. Çok zor şekilde durdum motor inanılmaz kaydı ama durdu. Yani motor freni yapmasam belkide şuan hastaneden yazıyor olacaktım. Lastikler kötü fakat bu sıvıda lastiğin bir önemi yok. Lütfen trafikte bu çöp kamyonlarının sıvısına dikkat edin aldıgınız lastige güvenmeyin sakın bu sıvı her lastikte kayıyor!!! Dalgınken motor kullanmayın. Tekeriniz düz bassın. (olayın yaşandığı yer dar bir yol)
5-Şehir içinde esnafların tozu dökülsün diye yola bıraktıkları paspaslar.Büyük geçmiş olsun...Kesinlikle haklısınız. Ne motora ne de lastiğe güvenmemek lazım. Ben birinde inanması güç ama 20 km ile bile kaydım. Neyse ki ucuz atlatmışsınız. Demek ki vermiş olduğunuz bir sadaka ya da sevindirdiğiniz bir gariban sizi bu olaydan kurtarmış. Boşuna dememişler sadaka belayı savar diye.
Şimdiye kadar 20 yıl içinde 3 kez aynı sebepten mağdur oldum ve hepsinde de kaliteli Michelin ya da Metzeler lastikler olmasına rağmen kazayı önleyemedi. O gün bugün bu 4 beladan korkar ve sakınırım:
1.Gizli Sabah Çiyi ( Özellikle deniz kenarı ve nemli bölgelerde gün doğmaya yakın)
2.Çöp arabalarının yağlı suyu (Virajda denk gelirse kelime-i Şahadet...)
3.Nedense özellikle gece yarısı yapılan sulama terörü.
4.Muhtemelen bir kazadan sonra yola akan iğrenç motor yağı (Üzerine bir de su döktülerse tamam...)
Özellikle bu sonuncusundan ne yazık ki düşmeden kurtulmak pek mümkün olmuyor. Allah kimseye göstermesin.
Fazla pahalı bişi değil alıp dene bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:14 ----------
İstanbuldaki boxercılarla buluşma mı yapsak ne dersiniz tanışıp kaynaşırız beraber gazlarız, oturur bir yerlerde çay içeriz
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------
İstanbuldaki boxercılarla buluşma mı yapsak ne dersiniz tanışıp kaynaşırız beraber gazlarız, oturur bir yerlerde çay içeriz
Güzel fikir, hazır bayramda herkes için uygun zaman balma şansı daha fazlayken.
arkadaşlar debriyaj elciğinin altında ve yan ayaklığın altında müşül var koyuluş amacı ne, ne işe yarar bilgisi olan varsa ilginize teşekkürler.