RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Gereksiç kuruntu dostum boşver. Bende aldığımda naylonu falan yoktu. Bindim çalıştırdım. Sağını solunu sinyalini ışığını kontrol ettim çalışıyormu diye. Kilometresine baktım kaçta diye. Aldım.
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
lzjbVb.jpg
[/url][/IMG]


ARKADAŞLAR 2013 MODEL 5.000 KMDE SATILIK. 3200 TL HATAY/İSKENDERUN 0545 476 17 15 BAJAJ PULSAR 200 NS ALICAĞIM İÇİN SATIYORUM HİÇ Bİ SORUNU YOKTUR ÇİZİK DAHİ YOKTUR
 
Katılım
28 Eyl 2014
Mesajlar
5
Gereksiç kuruntu dostum boşver. Bende aldığımda naylonu falan yoktu. Bindim çalıştırdım. Sağını solunu sinyalini ışığını kontrol ettim çalışıyormu diye. Kilometresine baktım kaçta diye. Aldım.

teşekkür ederim daha teslim almadım ehliyet vs işlerini halletmeye çalışıyorum. inşallah bi sorun olmaz dediğiniz gibi sadece benim kuruntularımdan ibarettir.

Bir de lastik için önerileriniz nelerdir? Daha öncesinde YBR 125 almayı düşünüdüğüm için Michelin Street Pilot almaya karar vermiştim fakat RKS 150 alınca işler karıştı. Kaliteli bir marka yağışlı havalarda da iyi yol tutuşu olan lastik önerileriniz var mıdır?
 
Katılım
18 Eyl 2014
Mesajlar
17
arkadaşlar bu motordan almak istiyorum fakat boyum 1.95 yani altımda küçücük kalırmı motor çok mu kalıpsız bu konuda bilgi verir misiiniz üstüne çıkma imkanım yok burda bayisi var fakat titanic yok istanbuldan getirticem lütfen bi bilgi verin bana al derseniz bugun süpariş vericem
 
Katılım
4 Şub 2014
Mesajlar
398
hocam uzun boylular için çok uygun bir motor değil. depo kıvrımı dizi rahatsız ediyormuş
 
Katılım
28 Eyl 2014
Mesajlar
5
arkadaşlar bu motordan almak istiyorum fakat boyum 1.95 yani altımda küçücük kalırmı motor çok mu kalıpsız bu konuda bilgi verir misiiniz üstüne çıkma imkanım yok burda bayisi var fakat titanic yok istanbuldan getirticem lütfen bi bilgi verin bana al derseniz bugun süpariş vericem

Benimde boyum 1.87; henüz test etme şansım olmadı ama çok kalıpsız bir motor değil sadece biraz alçak. Fakat bu segmentte genel olarak sele yükseklikleri hemen hemen aynı olduğu için yeni başlayan biri olarak bu sorunu çok dert etmedim.
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Selesi Ybr ve cbf den daha alçak. Bence 180cm ve yukarı boydakiler selesi daha yüksek motorda daha rahat eder.
 
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Birebirde bariz belli ediyo valla. Ybr aldımda yeni. Zaten commuterler uzun boylulara alçak geliyo hep. Cross enduro bişeyler lazım.
 
Katılım
18 Eyl 2014
Mesajlar
17
ozaman bu motor bana gelmez açıkçası ben chopper modellerre yönelicem ozaman cevaplayan arkadaşlara teşekkürler
 
Katılım
27 Haz 2014
Mesajlar
71
teşekkür ederim daha teslim almadım ehliyet vs işlerini halletmeye çalışıyorum. inşallah bi sorun olmaz dediğiniz gibi sadece benim kuruntularımdan ibarettir.

Bir de lastik için önerileriniz nelerdir? Daha öncesinde YBR 125 almayı düşünüdüğüm için Michelin Street Pilot almaya karar vermiştim fakat RKS 150 alınca işler karıştı. Kaliteli bir marka yağışlı havalarda da iyi yol tutuşu olan lastik önerileriniz var mıdır?
SAVA MC 25 0 530 922 60 60 İSTANBUL DA BİROL BEY İLE GÖRÜŞÜRSENİZ SİZE YARDICI OLUR. KARGO İLE GÖNDERİLİYOR. PİYASAYA GÖRE OLDUKÇA UCUZ. BANA ANKARA DA BU LASTİĞİN TANESİNE REDLİNE MOTOR 77 EURO FİYAT VERDİ. BURADA 100 VE YA 120 TL EBADINA GÖRE . SAYGILARIMLA.
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
sava lastiklerini herkez met ediyo daha şikayet edeni okumadım desem yeridir bayram sonrası bende değiştirmeyi düşünüyorum
 
Katılım
28 Eyl 2014
Mesajlar
5
SAVA MC 25 0 530 922 60 60 İSTANBUL DA BİROL BEY İLE GÖRÜŞÜRSENİZ SİZE YARDICI OLUR. KARGO İLE GÖNDERİLİYOR. PİYASAYA GÖRE OLDUKÇA UCUZ. BANA ANKARA DA BU LASTİĞİN TANESİNE REDLİNE MOTOR 77 EURO FİYAT VERDİ. BURADA 100 VE YA 120 TL EBADINA GÖRE . SAYGILARIMLA.

Öncelikle bilgilendirme için teşekkür ederim.

Peki sitede belirtilen lastik ölçüleri doğru mudur?

Birde MC32 daha dikkatimi çekti. Ön/Arka MC32 yapılabilir mi?
 

bpk

Katılım
9 Nis 2012
Mesajlar
271
Arkadaşlar bugün kaza yaptım. Sadece kilometre saatim kırıldı ve anahtarım yamuldu kontak içindeyken. Şuan kullanılabiliyor motor ama böyle kullanmak istemiyorum. Bu yedek parçaları nerden temin edebilirim ? Kilometre saatim analog bu arada.
 
Katılım
28 Haz 2014
Mesajlar
150
Arkadaşlar bugün kaza yaptım. Sadece kilometre saatim kırıldı ve anahtarım yamuldu kontak içindeyken. Şuan kullanılabiliyor motor ama böyle kullanmak istemiyorum. Bu yedek parçaları nerden temin edebilirim ? Kilometre saatim analog bu arada.

öncelikle geçmiş olsun aman dikkatli olalım trafikte . motosikletsepeti.com a bi göz atarsan iyi olur bayabi parça mevcut
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
338
Arkadaşlar bugün kaza yaptım. Sadece kilometre saatim kırıldı ve anahtarım yamuldu kontak içindeyken. Şuan kullanılabiliyor motor ama böyle kullanmak istemiyorum. Bu yedek parçaları nerden temin edebilirim ? Kilometre saatim analog bu arada.
Arkadaşım geçmiş olsun.Umarım sizde bir sıkıntı yoktur. Yedek parça için http://www.suratmotor.com/ adresine bakabilirsin. Parça fiyatlarına bakarsanız diğer motosikletlere göre daha pahalı. Bu da Antep deki firmanın bşarılı satış politikası. Motorun satışını durdurmak için başarılı bir poltika.:pl:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2011
Mesajlar
452
Arkadaşlar bugün kaza yaptım. Sadece kilometre saatim kırıldı ve anahtarım yamuldu kontak içindeyken. Şuan kullanılabiliyor motor ama böyle kullanmak istemiyorum. Bu yedek parçaları nerden temin edebilirim ? Kilometre saatim analog bu arada.
Geçmiş olsun dostum Parçaları piyasada bulamazsan yetkili servis aracılığı ile sipariş veriyosun. 2-4 gün arazı antepten bayiye geliyor
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst