- Katılım
- 14 Tem 2014
- Mesajlar
- 130
- Konu Yazar
- #1
pulsar 200ns için kapora vermiştim bugün 6 adet geldi aralarından sadece benim ki siyahtı oda kamyondan indirilirken bir şanssızlık olmuş düşmüş ve kuyruk kısmı kırılmış direk yeni siyah siparişi vermişler fakat benimde kafamda bazı planlar var rodaj dönemi hava şartları falan ankara malum,ben yakından siyahı görmüştüm çok hoşuma gitmişti ve siyah konusunda ısrarcıydım yarın gidip beyaz olanından alsam mı diye aceleci davranıyorum şuan yakından siyah hariç diğer renklerini görmedim fakat fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla siyahın boya kalitesi daha iyi gibi sizin tavsiyeniz nedir ? :S