Motorum bugün bayiye geldi fakat bende şans yok :S

Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
130
pulsar 200ns için kapora vermiştim bugün 6 adet geldi aralarından sadece benim ki siyahtı oda kamyondan indirilirken bir şanssızlık olmuş düşmüş ve kuyruk kısmı kırılmış direk yeni siyah siparişi vermişler fakat benimde kafamda bazı planlar var rodaj dönemi hava şartları falan ankara malum,ben yakından siyahı görmüştüm çok hoşuma gitmişti ve siyah konusunda ısrarcıydım yarın gidip beyaz olanından alsam mı diye aceleci davranıyorum şuan yakından siyah hariç diğer renklerini görmedim fakat fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla siyahın boya kalitesi daha iyi gibi sizin tavsiyeniz nedir ? :S
 
Katılım
11 Eyl 2009
Mesajlar
635
mavisini gördüm benim hoşuma gitti ama tabi ki zevkler görecelidir.
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Sakın istediğin renk harici alma kardeşim. Sonra inan keşke bekleseydim diyeceksin. Biraz daha bekle. İstediğin olsun.
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
130
Sakın istediğin renk harici alma kardeşim. Sonra inan keşke bekleseydim diyeceksin. Biraz daha bekle. İstediğin olsun.

haklısınız bu kadar bekledim bayi sahibinin söylediğine göre diğer parti ekimin sonunda gelecekmiş fakat anladığım kadarıyla başka bir bayiden siyah getirticek bana 3-4 güne en iyisi 3-4 gün daha sabretmek olacak teşekkürler :)
 
Katılım
11 Eyl 2014
Mesajlar
285
Sakın kafandakinden farklı bir renk alma, sık dişini motoruna kavuş kardeşim. Sonra feci pişman olursun. Belli ki senin siyah nazlı yalnızca biraz. ;)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
303
Bence bu bir mesaj, yarın git beyazı al :) (uykusuz geceler) :) Beyazda çok iğrenç yav motorda şaka şaka siyahı bekle
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
130
o kırılan siyahın parçasını değiştirip sana yada bir başkasına kitlerler

açıkcası beni kuşkulandıran tarafta bu oldu normalde diğer sevkiyat ekimin sonundaymış fakat motor düştüğünde bizi aramadan hemen yeni bir siyah pulsarın siparişini verdiğini ve 3-4 gün içersinde geleceğini söyledi aklıma takıldı sevkiyat ekimin sonundaysa bu siyah pulsar nasıl gelecek acaba başka bir bayiden mi alacaklar bayide ankaranın baya köklü bir bayisi öyle bişey yapmazlar sanıyorum umut ediyorum :S
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Bence hepsini bi canli gormende fayda var, bende kirmizi ya da siyah arasinda kalmistim sonra repsol aldim... canli gormende fayda var
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
açıkcası beni kuşkulandıran tarafta bu oldu normalde diğer sevkiyat ekimin sonundaymış fakat motor düştüğünde bizi aramadan hemen yeni bir siyah pulsarın siparişini verdiğini ve 3-4 gün içersinde geleceğini söyledi aklıma takıldı sevkiyat ekimin sonundaysa bu siyah pulsar nasıl gelecek acaba başka bir bayiden mi alacaklar bayide ankaranın baya köklü bir bayisi öyle bişey yapmazlar sanıyorum umut ediyorum :S

Yarın ''hangi gün geleceği kesinleştimi?'' diye sorma ayağına git bayiye..
Çaktırmadan kırlan motorun şase no sunu al telefonuna kaydet..
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
130
Yarın ''hangi gün geleceği kesinleştimi?'' diye sorma ayağına git bayiye..
Çaktırmadan kırlan motorun şase no sunu al telefonuna kaydet..
güzel bir düşünce babamda motorun bir yerine bi işaret bırak diyordu gidip :D şase numarası neresindeydi bu motorun ?
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
güzel bir düşünce babamda motorun bir yerine bi işaret bırak diyordu gidip :D şase numarası neresindeydi bu motorun ?

Bajaj pulsar kullanıcıları başlığına gir sor,koltuğun altında değilse gidon altlarında falan olabilir yine de sor kullanıcılarına..
Koltuğun altındaysa da ufak bir çift taraflı bant veya sticker gibi birşeyi motoru inceliyor ayağına ön çamurluğun içine yapıştır işaret bırak:)
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
ben şu şekil giyinirim
sen şu şekil giyinirsin
şu şekil
şu şekil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst