Selamun aleykum. Hayr lı Cumalar olsun herkese:rendeer:
dostum nerdesin sen böyle. toplantıya gelseydin kafan dağılırdı.
evet cc.sınırı yok.barbaros'un da dediği gibi amaç dostluk ve beraberlik.ancak,ehliyetsiz/kasksız/tehlikeli motor kullananlara aramızda yer yoktur.
Selamın Aleyküm cumanız hayırlara vesile olur inşallah :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------
cc sınırımız yok amaç dostluk,arkadaşlık ve beraberlik senide aramızda görmekten mutluluk duyarız cuma_01 :mrgreen: