[Adana - MT]

Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
713
DUYURU BU AKŞAM TOPLANTI YERİMİZ KAPALI KARŞISINDA ÇAMLIK KAFEDE TOPLANILACAK DUYURULUR.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın dostlar.akşamki toplantımız yine oldukça katılımlı ve eğlenceliydi.alınan karar sonucu,bu pazar günü,eşlerle beraber,mersin AYVAGEDİĞİ'ne gidilip,sucuk yiyeceğiz.sucuk pişirmek için evlerimizdeki ızgaraları almayı unutmayın.gürsel arkadaşımız sucukları ayarlayacak.
BULUŞMA YERİ:batı mola tesisleri
BULUŞMA SAATİ:09.30
KESİN HAREKET SAATİ:10.00
 
Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
873
selamın aleyküm arkadaşlar kısmetse pazartesi adana ya göç etmeyi düşünüyorum gürsel abi pazar günü bensiz sucuk yiyecen demek bogazında kalır bak beni düşün hakkımı ayır ona göre saglıcakla kalın şimdiden iyi pazarlar gepinizi cok özledim kendinize iyi bakın görüşmek üzere hoşcakalın...:rendeer:
 
Katılım
16 Şub 2012
Mesajlar
2
slm arkadaşlar. honda cb125e aldim ikinci el 3300 e inşallah pahalı almamisimdi ne dersiniz.tesekurler.
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
Hayırlı Cumalar Adana MT ailesi... Gezilerinize katılabilmek için CC sınırı varmı?
200 CC lik Pulsarım ile arasıra gezilerinize iştirak edebilirmiyim?

 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
48
Selamın Aleyküm cumanız hayırlara vesile olur inşallah :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

cc sınırımız yok amaç dostluk,arkadaşlık ve beraberlik senide aramızda görmekten mutluluk duyarız cuma_01 :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet cc.sınırı yok.barbaros'un da dediği gibi amaç dostluk ve beraberlik.ancak,ehliyetsiz/kasksız/tehlikeli motor kullananlara aramızda yer yoktur.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
dostum nerdesin sen böyle. toplantıya gelseydin kafan dağılırdı.

Evde pinekliyorum kardeşim. Gelmeyi bende istiyorumda ulaşım burdan oraya sıkıntılı oluyor. Bakalım bir ara bişiler patlatır geliriz :cherry: Sen nasılsın bu arada her şey yolundadır umarım Ozan'ım
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
evet cc.sınırı yok.barbaros'un da dediği gibi amaç dostluk ve beraberlik.ancak,ehliyetsiz/kasksız/tehlikeli motor kullananlara aramızda yer yoktur.

Bisiklet sürerken bile kask takiyorum. Bisiklet ve diga yuruyuslerinden gurup psikolojisini ve disiplini iyi biliyorum tehlikeli arac kullanılan yerde benim de isim olmaz. Sadece ehliyet le ilgili eksiği var A2 icin haftaya direksiyon sınavına gireceğim inş.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Selamın Aleyküm cumanız hayırlara vesile olur inşallah :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

cc sınırımız yok amaç dostluk,arkadaşlık ve beraberlik senide aramızda görmekten mutluluk duyarız cuma_01 :mrgreen:

Teşekkur ederim. Bu ay içerisinde B ye ilave olarak A2 icin direksiyon sinavina gireceğim. Inşallah sonrasinda turlariniza katılmaktan mutluluk duyarım.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Günaydın Adana MT. Herkese saglıklı ve bol kazanclı bir hafta olması dileği ile:rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2014
Mesajlar
3
Arkadaşlar selamlar herkese, ben foruma yeni katıldım. hemşehrilerimin il içerisinde organizasyonları olursa haberdar olup, gelmek isterim..
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
6
Merhaba Adana-MT optimum avm kapalı otoparkı motosikletlere kapatmış! Bildiğiniz üzere o bölge hırsızların mekanı. Avm nin dışında motosiklet koyacak bir yer var fakat başında bekleyen güvenlik görevlisi yok. Yani allaha emanet. Yakın zamanda yağmurlar başlayınca ne olacak? Yaptıkları iş mi bunların? Bu durumu şikayet edebileceğimiz bir yer bilen var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst