- Katılım
- 31 Tem 2013
- Mesajlar
- 362
Günaydın gençler:rendeer:
Emre, baban inşallah en kısa sürede sağlığına kavuşur. Kendisine şimdiden geçmiş olsun ve acil şifalar diliyorum.
günaydın dostlar,akşama görüşmek üzere.:king:
TheAwesome kardeş,noter ve siğorta işlemi için 200-250 tl.gider.noterde imza atılıncaya kadarki olan bütün ödeme ve sorumluluklar satıcıya aittir.tr.sigortası için babanın adına yaptır.çevirmede,sigorta,muayene ve ehliyete bakılır.