TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
21
Rtr 150 2014 model 5780 lira fiyat çekmişler , bu kadar artmasının sebebi ne anlamış değilim , bilgisi olan var mı ne değişti de böyle fiyatlar arttı . bir önceki kasa fiyat olarak ybr125 ile aynı seviyede gidiyordu . ya ybr fiyatı sabitledi ya da farkına varamadığım özellikler konmuş makineye ,anlamış değilim . Kasa değişikliği yapan arkadaşlar , bilgilendirir misiniz nedir bunun sebebi ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104

abi bileydm bomba ihbarı yapardım sabote etmek için:queen:



Rtr 150 2014 model 5780 lira fiyat çekmişler , bu kadar artmasının sebebi ne anlamış değilim , bilgisi olan var mı ne değişti de böyle fiyatlar arttı . bir önceki kasa fiyat olarak ybr125 ile aynı seviyede gidiyordu . ya ybr fiyatı sabitledi ya da farkına varamadığım özellikler konmuş makineye ,anlamış değilim . Kasa değişikliği yapan arkadaşlar , bilgilendirir misiniz nedir bunun sebebi ?

makyaj harici surgeden beri aynı mal aslında rtrde biraz makyaj yaptılar en sonda kafa yapısı ve dışarıda biraç makyaj daha yapıldı ama şase yürüyen(arkanın 17 inç olması dışında) ve motor aynı ikisinide kullandım
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
324
Benim de
motor fazla yakıyor. Ben rezerveye aldığım andaki Km.'ye bakıyorum. (Ana
depo ile gittiğim km.);

İlk depoyu doldurduğumda 455 km. sonra rezerveye geçtim.
İkinci doldurduğumda 340 km. sonra rezerveye geçtim.
Üçüncü dolduruşumda ise 490'a dayandı fakat halen rezervede değilim.

Not: Ana depo 13,5 Lt. - Rezerve 2,5 Lt.

ben de 12 lt ile 400 - 450 km arası yol alıyorum... hatta iki hafta önce aydın yalova yaptım... daha az yakar diye hesaplarken 390 km de bitirdik 12 litreyi... 1 litre ile ortalama 35 km yol yapmışız demektİr ki bu da arkadaşların hesabına göre çok düşük kalır...
 
Katılım
19 Tem 2014
Mesajlar
11
Selam arkadaşlar. İsmim ilyas. Bende yaklaşık 400 km dir TVS Apache kullanıcılarındanım. Daha önce scooter kullanmış biri olarak ilk kez vitesli motor kullanıyorum.

Aldığımdan bu yana 3-5 ses sorunlarının haricinde bir sıkıntı yaşamadım.
Seslere karşı epey takıntılı biri olarak da direk motoru söküp sesleri giderme yoluna gittim.

Yaptıklarımı ve izlenimlerimi de paylaşayım istedim.


+ Aklımı kurcalayan egzantrig 'ten geldiğini düşündüğüm ince tel vurma sesi gibi bir sesti. Ancak her nasılsa o ses kendiliğinden düzeldi.
+ Ayak pedleri resmen zıngırdıyordu söküp altına(şaseye) masa sandalye için kullanılan yapışkanlı keçelerden taktım. Ayak pedlerindeki titreşim nerede ise yok oldu çok rahat artık.

+ Kafa kısmını komple söküp vidalanan saca sünger bant taktım. Böylece daha az titreşimi alıyor.
+ Yüksek devirde kafadan gelen sesi bulmak için inatlaştım. Kafayı kompe söktüm yine geliyordu. En sonunda buldum.
Ses ; Anahtardan geliyor. Daha doğrusu dreksiyon kilitinin mekanizmasından geliyor. Anahtarı söküp mekanizmanın metale değen kısımlarına bez bant yapıştırdım. Gresledim kapattım. Şuan o ses de düzeldi.
+ Göstergeden gelen sesleri kesmek için ; Göstergenin kafa grenajına değen kısımlarına komple siyah sıvı conta çektim.
+ Anahtarın altındaki RTR logosunun olduğu plastiğin altına sıvı conta çektim.

- Biraz zaman sonra da motor ile şase arasına vurkalen koyup tüm titresimi keseceğim inşaAllah.
- Bazen rampa aşağı inerken gaz kesince arka taraftan kutu kola ezmiş gibi bir ses geliyor. Nereden geldiğini keşfedemedim.Egsoz patlıyor olabilir :)

- Zincir biraz ses yapıyor ama sanırım buna çözüm yok.

Tüm sesleri kestim derken bir de egzosdan garip bir ses gelmeye başladı.
Gaza basıp bırakınca elektrik motorlarındaki frekans sesi gibi yada eski çevirmeli radyolarda kanal ararken gelen ses gibi bir ses peydah oldu. :)


Rodaj döneminde olduğum için fazla basmıyorum ancak otoyola çıkınca mecburen basmak gerekiyor.
Düz yolda 7 bin devirde 103 km yi gördüm.

Topcase'i demir almadan direk boynuzlara taktım. Fakat topcase takınca motor sapıtıyor resmen. Kafa hopluyor, sağa sola dönüyor.
Ellerimi bıraktığımda motor sağa çekiyor.

Amartisörleri sertleştirince o da epey düzeldi.

Adamlar ön lastiğe 47 hava basmışlardı. Siz de dikkat edin havasına.
En önemlisi arka tekeri ayalarlamadan takmışlar.Bir taraf 3 çizgi ise diğer taraf 5 çizgiydi.
Motor resmen kasılarak gidiyordu. Arka tekerin gerginlik ayalarını çizgilere bakarak tekrar yaptım...
Şuan ip gibi maşallah ve akış rahatladı. Büyük ihtimal daha az yakacaktır bu şekilde.

Kendim tamir etmeyi ve birşeyler yapmayı severim. Elektronik teknisyeniyim.
Daha da yapacağım şeyler olacaktır :)

Bu kadar laftan sonra benim EŞEK ARISINI da göstermeden olmaz :)

http://imagesturk.net/images/2014/08/21/DSCF1052edee3.jpg

Slm İlyas

ayak pegleri konusunda yardımına ihtiyacım var. Yaptığın uygulamanın resimleri var mı?
 
Katılım
12 Haz 2013
Mesajlar
737
Beyler sava lastiği kullananlar kimler? Burayı biraz hareketlendirebilir mi?

birde arkaya sava takıp, öne michelinin arka lastiği (90-90-18) takılırmı? Arka lastik ön e?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Pulsar apachenin biraz daha seri olani. Frenleri apacheden on kat daha iyi, orj lastikler, apachenin orj lastiklerinden daha iyi. Apachede sakin kullanimla performansli kullanim arasinda cok yakit farkiyoktu fakat pulsarda nerdeyse iki katina cikiyor. pulsar daha yeni teknoloji daha sportif daha dinamik ama bna apachenin hissettirdiklerini hissettiremiyor. Apache kadar delikanli bir motor degil pulsar..
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
19
Merhaba arkadaşlar bu ilk yazım olacak idare edin bende 4. motorum olarak 2012 model bir tvs aldım 2 basit soru sormak istiyorum . hangi yağ kullanımından en iyi performans alırım ve gidonu sağa cevirince sanki gaza basıyormuş gibi motor boşta devirleniyor bu boşta ve en son raddeye kadar cevirince oluyor bakıyorum gaz teline sıkışıyormu yada gerginleşiyormu diye öyle bir durumu da henüz keşfedemedim. önerisi yada fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim . şimdiden teşekkürler ...
 

mut

Katılım
29 Ağu 2014
Mesajlar
1
Merhaba. İlk motorumu birkaç gün önce aldım.2008 apache. Yalnız biraz sorunlu. Yağ kaçırıyor, motordan ses falan geliyor. Acaba istanbulda işini iyi yapan ama gerçekten pahalı olmayan bir tamirci tanıyan var mıdır diye soracaktım. Pistn sekman sübap şanzıman falan değişecek sanıyorum. Orijinal servisi öyle dedi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

Merhaba arkadaşlar bu ilk yazım olacak idare edin bende 4. motorum olarak 2012 model bir tvs aldım 2 basit soru sormak istiyorum . hangi yağ kullanımından en iyi performans alırım ve gidonu sağa cevirince sanki gaza basıyormuş gibi motor boşta devirleniyor bu boşta ve en son raddeye kadar cevirince oluyor bakıyorum gaz teline sıkışıyormu yada gerginleşiyormu diye öyle bir durumu da henüz keşfedemedim. önerisi yada fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim . şimdiden teşekkürler ...
Gaz teli çekilmiyorsa devrin artması imkansız.muhakkak bişeyler çekiyordur onu :)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Selamunaleykum arkadaşlar.

Bana sag ve sol kapaklar yani akü ve hava filtresini muhafaza eden kapaklar bide sag alt depo grenaji lazım bunları en makul nerden temin edebilirim. Bildiginiz bir satıcı veya alışveriş sitesi varmı
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
23
Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
16
sa arkadaşlar benim apache 1100 kmde arkadaşla iki kişi ben 55 oda 57 kilo motorla bastık dip gaz 112de kaldı motor 9bin devri hafif geçiyodu hesaplıyom 12bin devirde 140 yapması lazım ama gitmiyo neden acaba
 
Katılım
1 Eki 2013
Mesajlar
421
sa arkadaşlar benim apache 1100 kmde arkadaşla iki kişi ben 55 oda 57 kilo motorla bastık dip gaz 112de kaldı motor 9bin devri hafif geçiyodu hesaplıyom 12bin devirde 140 yapması lazım ama gitmiyo neden acaba

eeee
gücü okadar desem tatmin olurmusun:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:22 ----------

arkadaşlar 14 ön dişli bulamadım motoruma uzun yola çıkıcam yardımcı olun lütfen

hala bulamadınmı
levent motor noldu onlarda olması lazım
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sa arkadaşlar benim apache 1100 kmde arkadaşla iki kişi ben 55 oda 57 kilo motorla bastık dip gaz 112de kaldı motor 9bin devri hafif geçiyodu hesaplıyom 12bin devirde 140 yapması lazım ama gitmiyo neden acaba

karbüratörü büyütürsen belki 9 bini biraz daha geçe bilir yada yokuş aşağı dene öyle geçiyor ama tek kişi olacaksın bende 50 kiloyum faat 140 hiç görmedim max. 133
 
Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
11
selam tvs ci arkadaşlar size bikaç konu hakında yardımınıza ihtiyacım var .yardımcı olursanız sevinirim.1.piston gomlek sekman alacam yeni 160 ki mi daha iyi olur 180 kitmi fikri olan varsa sevinirim bide bizim motor oyuyormu kit kısmı.ve karburator olarak ta neyi tavsiye edersiniz içindeki vakum delinmiş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst