- Katılım
- 12 Şub 2012
- Mesajlar
- 4,104
benim tanıfığım bi abi var oda 158 görüdü tek başına motorun üstüne yatıp
km sayacı bozuktur gpsten 158 gördü mü ona bakmak gerek yada oynama var mı diye
selam tvs ci arkadaşlar size bikaç konu hakında yardımınıza ihtiyacım var .yardımcı olursanız sevinirim.1.piston gomlek sekman alacam yeni 160 ki mi daha iyi olur 180 kitmi fikri olan varsa sevinirim bide bizim motor oyuyormu kit kısmı.ve karburator olarak ta neyi tavsiye edersiniz içindeki vakum delinmiş
180lik ay uyar ama üst kapaıda olsun karbüratörde orjinal istersen bs29 ama buralarda bulması zor daha ucuz olsun dersen ali expresten koso alabilirsin 30 mmye kadar bizim motorlara uyar ama 180likte 29 mm olduğundan onun dış çapı kaç mm ona bakmak geerek belki 32 mmlik bile uyabilir