TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
benim tanıfığım bi abi var oda 158 görüdü tek başına motorun üstüne yatıp

km sayacı bozuktur gpsten 158 gördü mü ona bakmak gerek yada oynama var mı diye


selam tvs ci arkadaşlar size bikaç konu hakında yardımınıza ihtiyacım var .yardımcı olursanız sevinirim.1.piston gomlek sekman alacam yeni 160 ki mi daha iyi olur 180 kitmi fikri olan varsa sevinirim bide bizim motor oyuyormu kit kısmı.ve karburator olarak ta neyi tavsiye edersiniz içindeki vakum delinmiş

180lik ay uyar ama üst kapaıda olsun karbüratörde orjinal istersen bs29 ama buralarda bulması zor daha ucuz olsun dersen ali expresten koso alabilirsin 30 mmye kadar bizim motorlara uyar ama 180likte 29 mm olduğundan onun dış çapı kaç mm ona bakmak geerek belki 32 mmlik bile uyabilir
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Selamün Aleyküm uzun bi aradan sonra arkadaşlar.. Foruma nerdeyse 1 yıl sonra girdim ve eskilerden bi kaç yüz görmek beni çok mutlu etti .. Balibey KArtalizma sbr ..apache böyle bi motor işte satsanda bıraksanda hep içinde bi yerlerde kalıyor.. Yeni arkadaşlarlada zamanla tanışırız inşallah , zira Yeni yada eski kasa farketmez bi apache arıyorum 10bın km altı mumkunse extralı .. kurbana kadar almış olurum çokta acelem yok.. ilgilenenlerin bilgisine ..İnşallah bundan sonra yine buralarda olcam.. aile gibiydik güzel günlerdi..

Pulsar apachenin biraz daha seri olani. Frenleri apacheden on kat daha iyi, orj lastikler, apachenin orj lastiklerinden daha iyi. Apachede sakin kullanimla performansli kullanim arasinda cok yakit farkiyoktu fakat pulsarda nerdeyse iki katina cikiyor. pulsar daha yeni teknoloji daha sportif daha dinamik ama bna apachenin hissettirdiklerini hissettiremiyor. Apache kadar delikanli bir motor degil pulsar..

Sabri :D Pulsarı bende düşündümde şuan için o kadar para yok , dahada dayanamadım motorsuz..apache alıp kurtulcam uzun bi sürede değişmeyi düşünmüyorum.. daha çok bursa istanbul arası git gel yapıcam.. istanbulda değilim bu aralar döndüğümde görüşelim kardeşim :)
 
Katılım
3 Kas 2013
Mesajlar
120
bir kaç sayfa once toplanma deniyordu ist içinde ama kimseden ses yok sanırım bence iyi kotu bir buluşma ayarlasak diyorum
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Selamün Aleyküm uzun bi aradan sonra arkadaşlar.. Foruma nerdeyse 1 yıl sonra girdim ve eskilerden bi kaç yüz görmek beni çok mutlu etti .. Balibey KArtalizma sbr ..apache böyle bi motor işte satsanda bıraksanda hep içinde bi yerlerde kalıyor.. Yeni arkadaşlarlada zamanla tanışırız inşallah , zira Yeni yada eski kasa farketmez bi apache arıyorum 10bın km altı mumkunse extralı .. kurbana kadar almış olurum çokta acelem yok.. ilgilenenlerin bilgisine ..İnşallah bundan sonra yine buralarda olcam.. aile gibiydik güzel günlerdi..



Sabri :D Pulsarı bende düşündümde şuan için o kadar para yok , dahada dayanamadım motorsuz..apache alıp kurtulcam uzun bi sürede değişmeyi düşünmüyorum.. daha çok bursa istanbul arası git gel yapıcam.. istanbulda değilim bu aralar döndüğümde görüşelim kardeşim :)

Ooo kimler gelmis. Döndün dolastın yine apacheye geldin dimi. İstanbula geldiginde haberim olsun.unuttuk valla yüzünü.
 
Katılım
19 Tem 2014
Mesajlar
11
Arkdaşlar buluşma ayarlayalım o zaman. Herkes bişeyler yazmış buluşalım diye ama icraat yok :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Selamün Aleyküm uzun bi aradan sonra arkadaşlar.. Foruma nerdeyse 1 yıl sonra girdim ve eskilerden bi kaç yüz görmek beni çok mutlu etti .. Balibey KArtalizma sbr ..apache böyle bi motor işte satsanda bıraksanda hep içinde bi yerlerde kalıyor.. Yeni arkadaşlarlada zamanla tanışırız inşallah , zira Yeni yada eski kasa farketmez bi apache arıyorum 10bın km altı mumkunse extralı .. kurbana kadar almış olurum çokta acelem yok.. ilgilenenlerin bilgisine ..İnşallah bundan sonra yine buralarda olcam.. aile gibiydik güzel günlerdi..



Sabri :D Pulsarı bende düşündümde şuan için o kadar para yok , dahada dayanamadım motorsuz..apache alıp kurtulcam uzun bi sürede değişmeyi düşünmüyorum.. daha çok bursa istanbul arası git gel yapıcam.. istanbulda değilim bu aralar döndüğümde görüşelim kardeşim :)

vayy kardeşim nerelerdesin yahu bir ara ninja 250 alacaktın dedim iki silindire geçti bizi görmez oldu:)al bir apache yeter valla ötekiler ocağına incr apacı diker yeminle bu yakıt fiyatlarıyla pulsarda az yakıyormuş ama para yok demişsin para olsaydı kesinlikle pulsar derdim:)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
165
Selamün Aleyküm uzun bi aradan sonra arkadaşlar.. Foruma nerdeyse 1 yıl sonra girdim ve eskilerden bi kaç yüz görmek beni çok mutlu etti .. Balibey KArtalizma sbr ..apache böyle bi motor işte satsanda bıraksanda hep içinde bi yerlerde kalıyor.. Yeni arkadaşlarlada zamanla tanışırız inşallah , zira Yeni yada eski kasa farketmez bi apache arıyorum 10bın km altı mumkunse extralı .. kurbana kadar almış olurum çokta acelem yok.. ilgilenenlerin bilgisine ..İnşallah bundan sonra yine buralarda olcam.. aile gibiydik güzel günlerdi..



Sabri :D Pulsarı bende düşündümde şuan için o kadar para yok , dahada dayanamadım motorsuz..apache alıp kurtulcam uzun bi sürede değişmeyi düşünmüyorum.. daha çok bursa istanbul arası git gel yapıcam.. istanbulda değilim bu aralar döndüğümde görüşelim kardeşim :)
2012 8000 de bi apachem var kardeş ilgilenirsen mesaj atabilirsin..
 
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
175
sa arkadaşlar benim apache 1100 kmde arkadaşla iki kişi ben 55 oda 57 kilo motorla bastık dip gaz 112de kaldı motor 9bin devri hafif geçiyodu hesaplıyom 12bin devirde 140 yapması lazım ama gitmiyo neden acaba

9000 rpm yı düzde ıkı kısı gecmemesi normal gıbı gorunuyor.hafif egımlı yolda ustune yatarak bas 120 leri gormesi lazım.
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Bir yakıt testi daha...

Bu sefer mümkün olduğunca sakin gittim. Tamamen karma kullanım.

50TL = 10 Litre ile "475km"

2.1Lt/100km ediyor.

O kadar büyük cc motor kullandıktan sonra bu motor bana hiç güven vermiyor
resmen korkarak sürüyorum ama tek iyi yanı bu işte.
 
Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
11
selam değerli apachi kullanıcıları.tvs 150 rektefiye yaptırmak istiyorum hangi markanın pistonu uyar bilgisi olan yada deneyen varsa sevinirim
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
2012 8000 de bi apachem var kardeş ilgilenirsen mesaj atabilirsin..

İStanbuldamısn kardesım ?

vayy kardeşim nerelerdesin yahu bir ara ninja 250 alacaktın dedim iki silindire geçti bizi görmez oldu:)al bir apache yeter valla ötekiler ocağına incr apacı diker yeminle bu yakıt fiyatlarıyla pulsarda az yakıyormuş ama para yok demişsin para olsaydı kesinlikle pulsar derdim:)

GEldim kardeşim :) motoru satınca bızımkiler aramaz oldu bende istenmediğim yere uğramayayım dedim :p şimdi tekrar takılayım dedim hem özlemişim sizi :) yok olmadı ninja işi .. öğrenciyken apache bana yeter ..gerisi lüks :) sen napıyosun nasılsın ..


Ooo kimler gelmis. Döndün dolastın yine apacheye geldin dimi. İstanbula geldiginde haberim olsun.unuttuk valla yüzünü.

Direk beni unuttun len :D tamam haber veririm kardeşim.. nasipse istanbula döndüğüm gün alcam bi apache :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------

İstanbula bi döneyim geniş kapsamlı bi buluşma ayarlayalım .. Hatta bursadakılerle de buluşmak istiyorum :) Herkes gelcem deyip nasıl olsa 5 10 kişi anca gelcek :D gelenlerde yeter bize ..en kötü 29 ekim kortejine komple grup olarak katılırız ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

sa arkadaşlar benim apache 1100 kmde arkadaşla iki kişi ben 55 oda 57 kilo motorla bastık dip gaz 112de kaldı motor 9bin devri hafif geçiyodu hesaplıyom 12bin devirde 140 yapması lazım ama gitmiyo neden acaba

Şimdi bi sürü etken var 9bını geçmemesinde .. vitesleri hangi devir aralığında değiştirdin ? Rüzgar varmıydı ? eğim nasıldı ? Artcı oturmayı biliyomuydu ? :D bide motorun skntıları olabılr tabı .. ztn 12bın devrı göremezsin .. 11den bıraz sonra kesiciye girer .. max 138 gördüm hafif eğimli yolda.. 2 kişiylede 136 fln görmüştm.. etkenler idealse motor gidiyor.. ama 140 ve üstü söyleyen açık net yaln söylüyodur.. Bide benim ön dişlim 14tü..
 
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
8
Herkese merhaba, arkadaşlar 2013 model apachemin aküsü boşalmış ama kick startla motoru çalıştıramadım, en sona dayayıp beklediğimde motor biraz kendine gelio ve geri sayım başlıyor ama 5-4 yapıp elektrik gene gidior, kick start neden olmuyor acaba
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
kimse zahmet edip bişey söylemedi sağlık olsun

Açıkcası ne dedıgını tam anlamamkla beraber sana lazım olan orjinal parçalarsa servislerden kargoyla getirtebilirsin.. ara servislerle konuş ..

Herkese merhaba, arkadaşlar 2013 model apachemin aküsü boşalmış ama kick startla motoru çalıştıramadım, en sona dayayıp beklediğimde motor biraz kendine gelio ve geri sayım başlıyor ama 5-4 yapıp elektrik gene gidior, kick start neden olmuyor acaba

Kick startta çalışmıyosa sorun elektrik sisteminedir büyük ihtimalle bujidedir .. bujini temizle tekrar dene çalıştırmayı kıck start ıle .. akü ztn kendını tazeler ama şarj ettırmende fayda var .. Yada 3.seçenek vurdur motoru klasik stil :D
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
İStanbuldamısn kardesım ?



GEldim kardeşim :) motoru satınca bızımkiler aramaz oldu bende istenmediğim yere uğramayayım dedim :p şimdi tekrar takılayım dedim hem özlemişim sizi :) yok olmadı ninja işi .. öğrenciyken apache bana yeter ..gerisi lüks :) sen napıyosun nasılsın ..




Direk beni unuttun len :D tamam haber veririm kardeşim.. nasipse istanbula döndüğüm gün alcam bi apache :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:10 ----------

İstanbula bi döneyim geniş kapsamlı bi buluşma ayarlayalım .. Hatta bursadakılerle de buluşmak istiyorum :) Herkes gelcem deyip nasıl olsa 5 10 kişi anca gelcek :D gelenlerde yeter bize ..en kötü 29 ekim kortejine komple grup olarak katılırız ..

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------



Şimdi bi sürü etken var 9bını geçmemesinde .. vitesleri hangi devir aralığında değiştirdin ? Rüzgar varmıydı ? eğim nasıldı ? Artcı oturmayı biliyomuydu ? :D bide motorun skntıları olabılr tabı .. ztn 12bın devrı göremezsin .. 11den bıraz sonra kesiciye girer .. max 138 gördüm hafif eğimli yolda.. 2 kişiylede 136 fln görmüştm.. etkenler idealse motor gidiyor.. ama 140 ve üstü söyleyen açık net yaln söylüyodur.. Bide benim ön dişlim 14tü..

aynı hacı ne yapalım apaceye devam 10 bini geçtik hala tapa gaz gidiyorum tık yok alette:)


Herkese merhaba, arkadaşlar 2013 model apachemin aküsü boşalmış ama kick startla motoru çalıştıramadım, en sona dayayıp beklediğimde motor biraz kendine gelio ve geri sayım başlıyor ama 5-4 yapıp elektrik gene gidior, kick start neden olmuyor acaba

kick startın çalışmamasının birkaç nedeni olur ateşleme düğmesi açık mı güçlü bir şekilde basabiliyor musunuz birde ateşlemeyi sağlayan bobin sağlam mı bunlara bakmak gerek yoksa benimkide ilk seferde çalışmıyor ikinci yada üçümcü seferede çalışıyor benimde akü biteli 1 yıl olacak neredeyse:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst