beyler selamlar, ben de dün aldım msx imi. plaka haftaiçi çıkacak o yüzden sadece otoparkta dolanıyorum fakat çok keyifli gerçekten. İlk izlenimim aynalar çok tuhaf geldi bana. Yamaha xmax kullanıyorum esas motor olarak, onun aynalarından çok memnunum. msx e de benzer bir ayna bulup takabilir miyim ?
yabancı sitelerde aksesuarları satılıyor ama buradan görüp almak istiyorum açıkçası.
yabancı sitelerde aksesuarları satılıyor ama buradan görüp almak istiyorum açıkçası.


