Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Ben ayda bir, bazan da 2 ayda bir benzin alıyorum. :) Bu yüzden bu sıcaklarda belki bir kısmı buharlaşıp uçuyordur.

Daha önce 100 km de 4 litreyi içen, 140 km de depo bitiren sözde japon skuterından ve şehiriçinde 7 litreyi bulan sözde ekonomik arabamdam sonra Boxer bana ilaç gibi geldi... Şehiriçi sakin kullanımda 60 liraya 500 km ye yakın menzili var.

Mart ayından beri dönem ortalamam ise 2.30 lt/100 km, yani eski deyişle 115 kuruş civarı. :)
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
66
Ben ayda bir, bazan da 2 ayda bir benzin alıyorum. :) Bu yüzden bu sıcaklarda belki bir kısmı buharlaşıp uçuyordur.

Daha önce 100 km de 4 litreyi içen, 140 km de depo bitiren sözde japon skuterından ve şehiriçinde 7 litreyi bulan sözde ekonomik arabamdam sonra Boxer bana ilaç gibi geldi... Şehiriçi sakin kullanımda 60 liraya 500 km ye yakın menzili var.

Mart ayından beri dönem ortalamam ise 2.30 lt/100 km, yani eski deyişle 115 kuruş civarı. :)



Valla scooter dan dili yanan boxera geliyo desenize :)
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Valla scooter dan dili yanan boxera geliyo desenize :)

Aynen öyle. Scooterların küçüklüğüne aldanmamak lazım. İtalyanını da denedim japonunu da. Çoğu, yeni nesil endurolardan, hatta arabamdan bile fazla yaktı. Ne varsa yine cup ya da commuter tarzda var.
Bu arada motorunuz hayırlı olsun. Allah kazasız dertsiz sürmeyi nasip etsin.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
40-50 ile gidipde bu motor az yakıyor diye geçinmeyin lütfen , dışardan gören adamda her türlü az yakıyor sanacak şu şu hızda şu kadar yakıyor deseniz klavyenizmi bozulacak :)
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
40-50 ile gidipde bu motor az yakıyor diye geçinmeyin lütfen , dışardan gören adamda her türlü az yakıyor sanacak şu şu hızda şu kadar yakıyor deseniz klavyenizmi bozulacak :)

80 km/h de 2.3 litre yakıyor. Yeterince açık mı?

Ayrica dediğiniz gibi 40 km/h ile gidersem 1.7 litreye kadar düşüyor. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
En hızlı giden en yakanında az yakanı olan motor hep senin motor oluyor zaten mobilden fazla bakamıyorum ben genel görüntüye bakarım :)

Merhaba,

Benimki de şehir içinde 2.1 litre yakıyor 100 km'de.
Uzun yolda ise 80 km hızı geçerseniz 2.5/3 litre arasında yakıyor.
Onun haricinde sağda solda motoru karalamaya gerek yok.
Sınıfının en az yakan motosikleti. Bu kadar basit.

Selamlar.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
96
Daha önce yaptığım ölçümlerde makul hızlarda yani 60-70 km hız maksimum gidilirse 1,22 krş
Tapa gaz ile ise yani 100 110 115 km hızlarda ama 100 km altı düşmedim 1,47 kuruş yaktı..
Bugün depom yedeğe düştü sakin kullanım ile 401 km gittim yedeğe düştü daha benzin almadım yakın zamanda yazarım son sonuçları..
Sağlıcakla kalın..
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
20140825_201212p.jpg
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
1 hafta onceden @neocasarea rumuzlu arkadasla sozlesmistik. Ona gore zorla isyerinden izin aldim bugunu ayarladim. 15dk once arkadasin ayagindan dolmus gecmis dogal olarak gelemiyormus. Buraya da yazmak istedim niyeyse. Arac satisi konusunda kimseyle soz ile anlasilmazmis tecrube etmis oldum.
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
66
1 hafta onceden @neocasarea rumuzlu arkadasla sozlesmistik. Ona gore zorla isyerinden izin aldim bugunu ayarladim. 15dk once arkadasin ayagindan dolmus gecmis dogal olarak gelemiyormus. Buraya da yazmak istedim niyeyse. Arac satisi konusunda kimseyle soz ile anlasilmazmis tecrube etmis oldum.

Seninki de tam bahtsızlıkmış be kardeşim.neyse sıkma canını bi alıcı bulunur. Sağlık olsun yeter.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:27 ----------

Aynen öyle. Scooterların küçüklüğüne aldanmamak lazım. İtalyanını da denedim japonunu da. Çoğu, yeni nesil endurolardan, hatta arabamdan bile fazla yaktı. Ne varsa yine cup ya da commuter tarzda var.
Bu arada motorunuz hayırlı olsun. Allah kazasız dertsiz sürmeyi nasip etsin.

Amin..Allah (cc) razi olsun kardesim..
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Seninki de tam bahtsızlıkmış be kardeşim.neyse sıkma canını bi alıcı bulunur. Sağlık olsun yeter.



Ben pek inanmıyorum ama yapacak bir şey yok; zorla satılmaz. Ben 1 haftada zor ayarladım bugün gündüze ancak izin alabildim. O da gece çalışarak (akşam 7de işbaşı sabaha karşı 4te paydos), olan bana oldu. Her işte bir hayır vardır. İki kişi daha vardı burdan mesaj atan; onlar kesin değildi zaten de almazlarsa satışa bile çıkarmadan kullanmaya devam ederim. Alışırım belki kim bilir.

Çanta için ise; deri sabit çanta yerine tek tuşla sökülüp eve götürülebilen çantadan mı alsaydım diyorum.
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
motor gerçekten kaliteli, yakıt tam olarak hesaplamadım ama istanbul trafiğinde benzin almayı unutuyorum :)

Xmax 400 den sonra ekmek almaya bile boxer la gider oldum :)

hız düşünenler hiç bakmasın, kalite, güç, sağlamlık, uzun ömür ve keyif arayanlar için doğru adres :)

şu amortisör için körük işini bende araştırıyorum bulan duyan birileri olursa paylaşırsa sevinirim.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Istanbuldaki servislerde hava filtresi yok. Birisi 6 lira fiyat verdi ama yokmuş. benim motorun hava filtresi yağlı geldi. Iyice yıkadım ama hala yağlı olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Merak edenler için Armode AR-501 sisi barlı arka çanta (almak isteyen olursa sıfırına 90-100 tl vermesin istanbul içi 60 liraya teslim edeyim; kappa k35 almayı düşünüyorum bahçe çok dar; çıkarıp eve getirebileceğim bir çanta olsa iyi olacak).

*2. resimde arkadaki tvs apache. Boyut kıyaslaması yapabilirsiniz.

Jd9oXJ.jpg

jzMk4L.jpg

rY4lg3.jpg
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
66
Ben pek inanmıyorum ama yapacak bir şey yok; zorla satılmaz. Ben 1 haftada zor ayarladım bugün gündüze ancak izin alabildim. O da gece çalışarak (akşam 7de işbaşı sabaha karşı 4te paydos), olan bana oldu. Her işte bir hayır vardır. İki kişi daha vardı burdan mesaj atan; onlar kesin değildi zaten de almazlarsa satışa bile çıkarmadan kullanmaya devam ederim. Alışırım belki kim bilir.

Çanta için ise; deri sabit çanta yerine tek tuşla sökülüp eve götürülebilen çantadan mı alsaydım diyorum.

Bencede deri canta almani onermiyorum cunku zamanla yagmur gunes derken cok cabuk deforme olabiliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

İlerleyen zamanda sele dosemesini orjinalina sadik kalara alcantara deri dosetmek istiyorum.sizce mantikli mi?
 
Katılım
5 Tem 2013
Mesajlar
857
Bencede deri canta almani onermiyorum cunku zamanla yagmur gunes derken cok cabuk deforme olabiliyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

İlerleyen zamanda sele dosemesini orjinalina sadik kalara alcantara deri dosetmek istiyorum.sizce mantikli mi?

Benim niyetim park ederken rahat etmek. Baya dar bir yere sokuyorum motoru o sebeple bu çanta eziyet oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------

Ekleme: yarım saattir konuyu talan ettim bulamadım; 1 hafta içinde ilk bakıma gidecem hangi yağı alıp gideyim? Ve 1 lt yeterli mi? Zerre anlamam bu yağ işinden; okudukça daha çok karışıyor.
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
66
Valla ben 20/50 castrol yari sentetik almistim bi litre yalniz yag filtresini degistirmesini iste ustadan oyle temizleyip yerine koymasinlar tekrardan
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
20
2 teker sevdasına yeni başlayan çiçeği burnunda genç bir kardeşiniz olaraktan herkese merhabalar.Benim bir sıkıntım var. motorum 260 kmde ve yarım depo benzin var baya cimri boxerım. Her neyse konuya geleyim. Abiler kontra teknigiyle ve uygun hızla ,bakış ve çene her şey tamamken viraja giriyorum bazen motor kayıyor altımdan. Lastikleri değişmek mi lazım ? 10 kez viraja giriyorsam 4ünde bı sıkıntı basıma geliyor, bu sıkıntıyı yaşayan var mı? Lastik ısındıktan sonra bu sorun ortadan kalkar mı acaba? Teşekkürler şimdiden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst