Ben ayda bir, bazan da 2 ayda bir benzin alıyorum.
Bu yüzden bu sıcaklarda belki bir kısmı buharlaşıp uçuyordur.
Daha önce 100 km de 4 litreyi içen, 140 km de depo bitiren sözde japon skuterından ve şehiriçinde 7 litreyi bulan sözde ekonomik arabamdam sonra Boxer bana ilaç gibi geldi... Şehiriçi sakin kullanımda 60 liraya 500 km ye yakın menzili var.
Mart ayından beri dönem ortalamam ise 2.30 lt/100 km, yani eski deyişle 115 kuruş civarı.
Daha önce 100 km de 4 litreyi içen, 140 km de depo bitiren sözde japon skuterından ve şehiriçinde 7 litreyi bulan sözde ekonomik arabamdam sonra Boxer bana ilaç gibi geldi... Şehiriçi sakin kullanımda 60 liraya 500 km ye yakın menzili var.
Mart ayından beri dönem ortalamam ise 2.30 lt/100 km, yani eski deyişle 115 kuruş civarı.