- Konu Yazar
- #21
tebrik ederim güzel gezi
teşekkür ederim.
Sagoğlun teşekkür ederim.Helal olsun.10 numara.
Valla söylenecek birşey yok kardeşim HELAL OLSUN, Herkesin harcı değil yani PCX le bu km yi yapmak ama çok güzel gezmişsin allah kaza bela vermesin senin altında 1000' lik motor olsa tutabilene aşk olsun yani
![]()
Allah nasip ederse xl 650 transalp düşünüyorum hayırlısı..
Sağolun çok teşekkür ederim...Maşallah diyorum...Binlerce maşallah...
Artçım benden daha motorsever. teşekkürlertebrikler dostum :thumleft: herkesin göze alamayacağı bir yolculuğu bu motosikletle yapmışsınız . hem size hem de artçınıza helal olsun
Teşekkür ederim yalnız olsam bu kadar zevkli olmazdı.Helal olsun. İki kişi, Scooter'la bu kadar km fotoğraflar olmasa inanması zorBu arada yengeye ayrıca tebrikler. Allah hepimize böyle yolculuklara katlanıcak eş nasip etsin
![]()
Bence yapılan birşey başka kişilere ilham verebiliyorsa değerlidir. kendimize saklamanın çok bir anlamı yok. teşekkür ederim.Seni de sevgili eşini de tebrik ediyorum. Harika bir yolculuk yapıp bizimle paylaştığın için teşekkürler. Her zaman kazasız ve keyifli sürüşler dilerim.
Ekipmanlar sıcakla beraber yoruyor insanı... durduğunuz anda sıcak basıyor ...hemen çıkarma isteği doğdu açıkcası tabi söylediğinizi doğru anladıysam.harikabir pcx sahibi olarak bir kez daha ne kadar doğru bir karar verdiğimi gördüm.Sizleride tebrik ediyorum, sonucta 300-500- km değil bu allah uzun ömürler versin daha nice yolculuklara inşallah.Benimde bazı arkadaşlar gibi dikkatimi çeken birkaç nokta oldu ekipman konusu baştan sona okudum herşey harika fakat her resimde acaba foto çekiliyorken mi ekipman çıkarıldı diye düşünmeden edemedim.En kısa zamanda ekipmanlarınızı tamamlamanız dileğiyle...
Elinize, bileğinize, sabrınıza sağlık. Eşinize de ayrıca tebrikler. O kadar yolu arkada oturarak geçirmek herkesin harcı değil.
Harikasınız![]()
teşekkür ederim...