Düzenlendi!!! 23 Günde 4652 km. Hemde Pcx 125 ile! :-)

Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
23
tebrik ederim güzel gezi

teşekkür ederim.

Helal olsun.10 numara.
Sagoğlun teşekkür ederim.
Valla söylenecek birşey yok kardeşim HELAL OLSUN, Herkesin harcı değil yani PCX le bu km yi yapmak ama çok güzel gezmişsin allah kaza bela vermesin senin altında 1000' lik motor olsa tutabilene aşk olsun yani :)
:)

Allah nasip ederse xl 650 transalp düşünüyorum hayırlısı..
Maşallah diyorum...Binlerce maşallah...
Sağolun çok teşekkür ederim...
tebrikler dostum :thumleft: herkesin göze alamayacağı bir yolculuğu bu motosikletle yapmışsınız . hem size hem de artçınıza helal olsun
Artçım benden daha motorsever. teşekkürler
Helal olsun. İki kişi, Scooter'la bu kadar km fotoğraflar olmasa inanması zor :) Bu arada yengeye ayrıca tebrikler. Allah hepimize böyle yolculuklara katlanıcak eş nasip etsin :D
Teşekkür ederim yalnız olsam bu kadar zevkli olmazdı.
Seni de sevgili eşini de tebrik ediyorum. Harika bir yolculuk yapıp bizimle paylaştığın için teşekkürler. Her zaman kazasız ve keyifli sürüşler dilerim.
Bence yapılan birşey başka kişilere ilham verebiliyorsa değerlidir. kendimize saklamanın çok bir anlamı yok. teşekkür ederim.
harika :) bir pcx sahibi olarak bir kez daha ne kadar doğru bir karar verdiğimi gördüm.Sizleride tebrik ediyorum, sonucta 300-500- km değil bu allah uzun ömürler versin daha nice yolculuklara inşallah.Benimde bazı arkadaşlar gibi dikkatimi çeken birkaç nokta oldu ekipman konusu baştan sona okudum herşey harika fakat her resimde acaba foto çekiliyorken mi ekipman çıkarıldı diye düşünmeden edemedim.En kısa zamanda ekipmanlarınızı tamamlamanız dileğiyle...
Ekipmanlar sıcakla beraber yoruyor insanı... durduğunuz anda sıcak basıyor ...hemen çıkarma isteği doğdu açıkcası tabi söylediğinizi doğru anladıysam.
Elinize, bileğinize, sabrınıza sağlık. Eşinize de ayrıca tebrikler. O kadar yolu arkada oturarak geçirmek herkesin harcı değil.

Harikasınız :)

teşekkür ederim...
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Güzel bir gezi yapmışsınız.Paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
467
helal olsun süper bi gezi olmuş, özellikle yakın yerlere bile motorun arkasında gidemeyen bayanlara örnek olsun
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
::sm_smile Allah nazardan saklasın, tebrik ederim.. :cat:
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal olsun bu kadar km yi bir scooter ile yapmak hiç de kolay değil gerçekten. ben üzerinde 45dk otursam yoruluyorum, sizler kaç km yapmışsınız, tabi ben o kadar genç ve fit değilim.
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
371
helal olsun 1200 gs alıp sahile çay içmeye giden tulumbacılara ders niteliğinde olmuş önemli olan seyahat etme isteği motor sevgisi
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
499
Tebrikler çok keyifli bir gezi olmuş. Halinizden belli.

Bizim hanım binmezde motora hani binmiş olsa 10km sonra sızlanmaya başlardı :D O yüzden yollarda hep yalnızım hep yalnız
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
Maşallah 125 cc motorla 2 kişi iyi sabırlıymışınız,Gerçi pxc ler çapına göre çok iyi makina fazla zorlamayınca sıkıntı çıkarmaz su sogutmalı neticede ancak o kadar yük ve artçı biraz yorucu olur.Sıkıntısız seyhati bitimişiniz önemli olan bu.Paylaşımda çok güzel eşinde uyumlu olup öyle güzel koltuklada seyhat daha zevkli olur.Artcı ve kendin için hava yastığı olursa daha rahat edersin ve kullanışlı olur.bir dahakine onu hazırla basit bir fermuarlı torbanın içine bisiklet lastiklerini katlayıp koy hafifde şişir istersen 10 saat yol yap agrı sızı bilmezsin.
bir dahaki yolculuğunu en az 250 cc bir scotorla yap daha keyfli olur hemde çadır vs de yüklersin yer bulamyınca çadırı kuruarsın daha zevkli olur.Pxc nin avantajı yakıtta baya az yakmış daha zevkli geziler yaparsınız inşallah.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
60
Tebrikler, harika bir gezi olmuş. Küçük cc bir scooter ile neler yapılabileceği ortada, insanda sadece azim ve tutku olsun yeter. Ben de önümüzdeki yıl PS150i ile uzun yol düşünüyorum. Bana ilham veren gezilerden biri sizinki... Paylaşım için teşekkürler...
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
71
Helal olsun hemşerim. Çok güzel bir gezi olmuş.Emeğine anlatımına sağlık. Allah kaza bela vermesin. Nazilli'ye tekrar gelirsen çay ısmarlarım.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
23
Güzel bir gezi yapmışsınız.Paylaşım için teşekkürler
Darısı başınıza sağolun.

helal olsun süper bi gezi olmuş, özellikle yakın yerlere bile motorun arkasında gidemeyen bayanlara örnek olsun
teşekkürler.

::sm_smile Allah nazardan saklasın, tebrik ederim.. :cat:
teşekkür ederim.

helal olsun bu kadar km yi bir scooter ile yapmak hiç de kolay değil gerçekten. ben üzerinde 45dk otursam yoruluyorum, sizler kaç km yapmışsınız, tabi ben o kadar genç ve fit değilim.
Gençliğin katkısı tek gözü karalık. teşekkür ederim.

helal olsun 1200 gs alıp sahile çay içmeye giden tulumbacılara ders niteliğinde olmuş önemli olan seyahat etme isteği motor sevgisi
:)

helal olsun alanyadan geçerken haberim olsaydı misafir ederdim sizi
teşekkür ederiz düşünmeniz yeterli.

Tebrikler çok keyifli bir gezi olmuş. Halinizden belli.
Hayatımıza kattığımız güzel bir anı oldu bizim için.

Bizim hanım binmezde motora hani binmiş olsa 10km sonra sızlanmaya başlardı :D O yüzden yollarda hep yalnızım hep yalnız
Biraz ilgi ve istek meselesi...

Maşallah 125 cc motorla 2 kişi iyi sabırlıymışınız,Gerçi pxc ler çapına göre çok iyi makina fazla zorlamayınca sıkıntı çıkarmaz su sogutmalı neticede ancak o kadar yük ve artçı biraz yorucu olur.Sıkıntısız seyhati bitimişiniz önemli olan bu.Paylaşımda çok güzel eşinde uyumlu olup öyle güzel koltuklada seyhat daha zevkli olur.Artcı ve kendin için hava yastığı olursa daha rahat edersin ve kullanışlı olur.bir dahakine onu hazırla basit bir fermuarlı torbanın içine bisiklet lastiklerini katlayıp koy hafifde şişir istersen 10 saat yol yap agrı sızı bilmezsin.
bir dahaki yolculuğunu en az 250 cc bir scotorla yap daha keyfli olur hemde çadır vs de yüklersin yer bulamyınca çadırı kuruarsın daha zevkli olur.Pxc nin avantajı yakıtta baya az yakmış daha zevkli geziler yaparsınız inşallah.
teşekkürler insallah xl 650 olacak bir dahakine arkadaşlarımın 125 liklerde çalışmalar başladı.

teşekkür ederim.

Tebrikler, harika bir gezi olmuş. Küçük cc bir scooter ile neler yapılabileceği ortada, insanda sadece azim ve tutku olsun yeter. Ben de önümüzdeki yıl PS150i ile uzun yol düşünüyorum. Bana ilham veren gezilerden biri sizinki... Paylaşım için teşekkürler...
kesinlikle. çıkın. içinizde kalmasın. sonuçta hızlı gitmiyorlar ama durmuyorlarda.

Helal olsun hemşerim. Çok güzel bir gezi olmuş.Emeğine anlatımına sağlık. Allah kaza bela vermesin. Nazilli'ye tekrar gelirsen çay ısmarlarım.
İnşallah hemşerim görüşmek üzere.
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
74
sizi ve eşinizi tebrik ederim. çok güzel bir gezi yapmışsınız, bizimle paylaştığınız içinde teşekkürler...
 
Katılım
5 Ağu 2014
Mesajlar
44
abi günde 200 km ve bi araba escort yapmış anladığım kadarıyla. Ama süper örnek olmuş başkalarına ve bundan cesaret alan bi çok sukuter olur inşallah. Yalnız bu işin tadı tek başına eşinle yola çıkıp kafana göre gitmen olur, ha mümkünse bi ana route belirle ama yolda duyduklarına göre güzergah değiştir tam macera olsun.
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
23
konu belgesel tadında olmuş=)
teşekkür ederim

abi günde 200 km ve bi araba escort yapmış anladığım kadarıyla. Ama süper örnek olmuş başkalarına ve bundan cesaret alan bi çok sukuter olur inşallah. Yalnız bu işin tadı tek başına eşinle yola çıkıp kafana göre gitmen olur, ha mümkünse bi ana route belirle ama yolda duyduklarına göre güzergah değiştir tam macera olsun.
araç sadece aydıncık manavgat arasında vardı diğer tüm rotada yalnızdık ayrıca bu ana rota arada bir girip çıktığımız yerleri çizsem karman çorman olurdu...
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
225
pcx aldım saatım gercekten cok güzel bir motor en kısa zamanda tekrar almayı düşünüyordum ki bu geziyi okuyunca mt7 yi satarım bunla gezerim diye korktum :) süpersiniz cok güzel bir gezi olmuş yüreginize bileginize saglık nice gezilere benim puanım 10 tebrikler :bestmt:
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
eşiyle uyumlu çiftler görünce çok mutlu oluyorum
Allah mutluluğunuzu daim kılar inş.
eşim motora binmeye yanaşmıyor ama kızım büyüsün ona da bir motor alıp Türkiye turu yaparım inş. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst