Kafama takılan soru motorsiklet park halindeyken çocuklar devirdi sorumlu kim?

Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
30
evet arkadaşlar kafama takılan bir konu var hyosung Gt250r motorumu akşam evin önüne park ettim ve sabah saat 10:00 gibi motoru 4 ve 5 7 yaşlarında 3 tane çocuk üzerine çıkmalarından dolayı motoru devirmişler oluşan hasarlardan sorumlu kimdir adli suç işlemişmi oluyorum motoru evin önüne park etmekle çok şükür çocuklarda birşey yok ama hasarda var motorda sizce ne yapmalıyım?
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Çocukların ailesi ile konuştunuz mu? Benim cocugum yapsa mahcup olur, masrafini karsilardim. Cocugunda bir tozunu alirdim.
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
30
aileleri ilkten napalım oldu birkere yaptırcaz ne gerekiyorsa dedi ama tamire verdim motoru başka konular çıkartmaya başladılar suçlu benmişim gibi ağızları var motorsikletin güvenliğini almalıymışım gibi cevaplara başladı.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Üstlerine git sonuçta onların çocuklarının suçu ve sorumluluk onların üstünde , polise gidin direk şikayette bulunun dilekçe verin ya da tatlıya bağlamaya çalışın ailelerle , ama insanlar çok çirkef oluyo genellikle o yüzden kolay olacağını zannetmiyorum siz de gidin gece onların arabasını çizin sonuçta kimse bilemez , biraz kısasa kısas bu işler maalesef

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

Ve adım gibi eminim siz bi adım atmadan onları kendi hallerine bırakırsanız hiçbir masrafı karşılamazlar
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
30
Üstlerine git sonuçta onların çocuklarının suçu ve sorumluluk onların üstünde , polise gidin direk şikayette bulunun dilekçe verin ya da tatlıya bağlamaya çalışın ailelerle , ama insanlar çok çirkef oluyo genellikle o yüzden kolay olacağını zannetmiyorum siz de gidin gece onların arabasını çizin sonuçta kimse bilemez , biraz kısasa kısas bu işler maalesef

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

kimsenin malına zarar verme gibi niyetim olmaz olamaz sadece kafama takılan motorun güvenli şekilde bırakacaksın felan felan sinir ediyolar insanı bu tür insanlar :( çocuğuma sahip çıkmıyorum demiyorda salmış çocuğu dışarı annesi evde
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Üstlerine git sonuçta onların çocuklarının suçu ve sorumluluk onların üstünde , polise gidin direk şikayette bulunun dilekçe verin ya da tatlıya bağlamaya çalışın ailelerle , ama insanlar çok çirkef oluyo genellikle o yüzden kolay olacağını zannetmiyorum siz de gidin gece onların arabasını çizin sonuçta kimse bilemez , biraz kısasa kısas bu işler maalesef

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------

kimsenin malına zarar verme gibi niyetim olmaz olamaz sadece kafama takılan motorun güvenli şekilde bırakacaksın felan felan sinir ediyolar insanı bu tür insanlar :( çocuğuma sahip çıkmıyorum demiyorda salmış çocuğu dışarı annesi evde


Öyle bir niyetinizin olmamasını açıkcası takdir ettim. Birisi sizin malınıza kasti olmadan zarar veriyorsa bunun karşılığı asla kısasa kısas olmamalı.

Ailelerle ılımlı konuşun derim. İlk başta yaptıralım demişler madem, sözlerinden dönmemeleri gerektiğini söyleyin. Hiçbir suçunuzun olmadığını, motosikletin de otomobil gibi park alanına bırakılabileceğinden bahsedin(tabii park alanındaysa).

Ne yani, motoru dışarı bıraktığımızda önüne gelen her çocuk devirecek diye bir şey mi var? Bazısı bakar geçer. Demekki çocuk devirebilmişse ailesi bu konuda telkin vermemiştir, yani aile sorumludur. Hakkınızı sonuna kadar arayın. Fakat bahsettiğim gibi ılımlı konuşmakta fayda var, yoksa aileler de gıcık olup vermiyoruz pere mere len diyebilir :) İnat ederlerse şayet, mahkemeye vereceğinizi söyleyin. O zaman etekleri tutuşacaktır.
Yine mi olmadı, e o zaman mahkeme allahın emri :)
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Mahkemeye tabi ki verin ama aylarca yıllarca sonuçlanmasını beklersiniz ,artık türk toplumu ahlak olarak çöktü herkes kendi menfaatinin peşinde ve bu parayı vericeklerini masrafı ödeyeceklerini zannetmiyorum ağızlarından çıkan kelimelerle bile belli bu , kısasa kısas dememin sebebi buydu ama göreceksiniz zamanla zaten
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
30
teşekürler fikirleriniz düşünceleriniz için bir nebze konuşmak sohbet iyi gelir ya bu konuda öyle birşey

hayırlısı olsun diyelim bakalım motor tamirden çıkana kadar huzur yok bende evin önünde duruşu yetiyordu.
 
Katılım
19 Eki 2013
Mesajlar
139
Disiplin yok,uyarı yok.Çocuklar şımarık yetişiyor.Çocuğunu uyarmaz şimdi bunlar.
Yapsa ne olacak falan derler.:pr:
Siz yinede nazikçe konuşun.Ilımlı yaklaşmaz çirkefleşirlerse şikayetçi olun.
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
30
Disiplin yok,uyarı yok.Çocuklar şımarık yetişiyor.Çocuğunu uyarmaz şimdi bunlar.
Yapsa ne olacak falan derler.:pr:
Siz yinede nazikçe konuşun.Ilımlı yaklaşmaz çirkefleşirlerse şikayetçi olun.

aynen öyle çocuk bu oynarmış merak edermiş :pr:
 
Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kazara çocuk yaralansaydı suçlusu siz olurdunuz, hiç öyle mahkeme falan uğraşılmaz. Ilımlı konuşmayla çözülebilir. Benim grenaj kırılmıştı öyle; kamyonet çarptı masrafı karşılayacağını söyledi şahıs ama, yok bugün gelemicem yok bugün işim çıktı geç gelicem falan derken adam 50TL dan kaçtı ben de üstelemedim Allahından bulsun artık ne diyim. 50TL-100TL için sinir harbi yaşayama değmez. Durduk yerde düşmede de çok fazla bir masraf çıkacağını sanmıyorum. Araban mı var derdin var derler ya aynı şey. Masrafı bitmez bu aletlerin. Nazarlık olarak düşünüp daha sıkı önlem alırsınız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst