Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
68
Arkadaslar cok sevdigim motorumu ihtiyactan dolayi acilen satmak durumundayim. Fiyat cok uygundur ilgilenenler olursa sahibinden ilan numarasi

174225994
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
Hayır, bi parça varmış adını bilmiyorum bilmem ne sensörmü bir şey, o bozulmuş onu iptal etti, 40 tl civarıymış fiyatı, ama kendim alıcam parçayı, iptal edincede bir şey olmuyormuş, Bu arada küçük bir şeyde aklıma geldi, servise gittiğimde adam egsozun vidalarının gevşediğini söyledi, öyle bıraktı sıkmadan gönderdi beni(unuttuğunu düşünüyorum), diğer servise gittiğimde 2 vidada düşmüştü 1 tane kalmıştı, bende unutunca böyle oldu, iyiki egsoz düşmedi:)

aynı lay benimde başıma geldi egzozun vidası gevşedi neyseki erken farkettim sıktım bu arada ses nerden geliyordu ?
 
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
11
Anlaşılan kimse servislerden memnun değil bende ilk iki bakımı servise yaptırdım toplam 130 lira aldılar bide ben çok fazla yol yapıyorum hesapladım 2 yılda bir motor parası ediyor kendi ustama götürdüm yağ buji değişimi bütün kontroller 35 lira tutuyo bundan sonra garanti yok devam bu arada motor yaklaşık 3 aylık 3500 km oldu
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
13
Anlaşılan kimse servislerden memnun değil bende ilk iki bakımı servise yaptırdım toplam 130 lira aldılar bide ben çok fazla yol yapıyorum hesapladım 2 yılda bir motor parası ediyor kendi ustama götürdüm yağ buji değişimi bütün kontroller 35 lira tutuyo bundan sonra garanti yok devam bu arada motor yaklaşık 3 aylık 3500 km oldu

aynen ÖYLE MOTOR CANAVAR HAKKINI YEMEMEK LAZIM, BAKIMINI ÖZEL YAPTIRICAN İŞTE OLAY BU KADAR...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------

o degilde 1600 km de sismeyen teknolojili motoru 8bin devirde sisirmeyi basarip( herkese anlTiyorum nasil basardin diyorlar) silindir piston ve sekmana odedigim 250 tl hic aklimdan cikmiyor yahu:) sayin mondial yetkilileri bu yaziyi okuyorsunuz ve benide mail adresimden cok iyi taniyorsunuz bana herhangi bir donus olmadigi taktirde bu konu aklima geldikce buradaki saygideger arkadaslarima ve forumumuzu okuyan saygideger motorseverlere dert yanmaya devam edecegim;) bilginize...
 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
58
Reis zaten ilk 500 de 5 bin devir 1000 e kadar biraz daha gaz actim 1000 den sonra yol buldukça gazi sonuna kadar aciyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------

Servislere diyecek bise bulamiyorum zaten adam koskaca 1400 yazisini görmemiş 1 litre yağ koymuş kapatmis motora binmeden baktim da allahtan duzelttirdim hemen eklettim 400 gram daha
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
13
Reis zaten ilk 500 de 5 bin devir 1000 e kadar biraz daha gaz actim 1000 den sonra yol buldukça gazi sonuna kadar aciyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:23 ----------

Servislere diyecek bise bulamiyorum zaten adam koskaca 1400 yazisini görmemiş 1 litre yağ koymuş kapatmis motora binmeden baktim da allahtan duzelttirdim hemen eklettim 400 gram daha

Kardeşim aslında doğru söylüyorsun, keşke bende baksaydım belkide serviste az yağ veya kirli yağ koydular motor o yüzden piston sekman silindir çizdi dağıttı herneyse, bence onların hatası bana patladı ve garantiye sokmadılar motorumu, neyse hayırlısı bakalım
 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
58
Kardeşim aslında doğru söylüyorsun, keşke bende baksaydım belkide serviste az yağ veya kirli yağ koydular motor o yüzden piston sekman silindir çizdi dağıttı herneyse, bence onların hatası bana patladı ve garantiye sokmadılar motorumu, neyse hayırlısı bakalım
Gardas sen ne yaptinya kesin oyle yaptilar yaa yazik gunah valla
icim cız etti simdi kesin oyle yaptilar mondial de boyle bise gercekten olmaz helede bu z serisi gercekten kaliteli
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu gun tatil günüm olduğu için sıcakta bunalttı denize gitmek şart oldu 25tl lik benzin aldım benzin gösterge ışığı yanıyordu gümüşyaka çıkış tabelasının yanında deniz kenarına gittim 237 km yaptım ışık 210km de yandı bu motor uzun yolda 80 90 kmh arası sollamalarda mecbur kalıyor insan 120kmh çıkıyorum çoğunlukla 5000 devir 80kmh titreşim sıfır konforlu bir yolculuk saglıyor mondial iyi bir seçim yaparak bu motoru getirmiş
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
nokiaxx kardeşim sele seni rahatsız etmiyor mu ? Ben bir saati aşan sürüşlerde totomda agrı hissediyorum valla :)

BU arada gerçekten 90-100 km civarında gayet güzel ve akıcı bi sürüş saglıyor.. Zaten hacmine göre gayet güzel giden bir motor..

Bugün çok yakın arkadaşımın cbr'ı ile yol yaptık, kesilmeden gidiyorum.. Elbette kıyaslanamaz ama yine de fena degil..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
uzun yolda 100km de 2.5lt yakıyor 40dk da bir mola veriyorum seleden bir rahatsızlığım yok lastiklerin değişmesi lazım arayış içindeyim .
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
Benim motor haddinden fazla yakıyo. Full depo 400-450 km arası gidiyo. Sizce nedeni ne olabilir yakıtını ne etkiler? Motorda bi sıkıntı olabilir mi?
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
43
Valla şehir içinde gayet güzel yeterli bi motosiklet yapmışlar, istanbul gibi yerde zorlanmıyorum hiç bi şekilde.. Hacimine göre çok güzel...

Lastik gerçekten yetersiz, hatta berbat.. Frenleri ise ön ile kombine edince fena degil , sırf arka fren kullanınca hoş olmuyor..
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
kardes iste, 60/400=.15 demekki 5000 dvr ustu kullaniyorsun, yani normaldede 13 krş yakiyor, sikinti yok bence

Depoyu en son fullediğimden itibaren 351km deyim şuan ışık yandı 10 km falan önce daha artmış yakıt tüketimi. 5000-6000 devir yapıyorum maksimum yola göre. Sıkıntı var gibi geldi bana
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
bugün gidip servise bi gösteriyim tak etti artık. gt 250r la kafa kafaya belki faha çok yakıyorum bileydim onu alırdım.
 
Katılım
2 Ağu 2014
Mesajlar
13
Arkadaşlar, 8 Ağustosta "lastikdeposu"ndan sava 110 80 17 aldım (138 TL) 2012 tarihliydi ve bende geri gönderdim, bugün ayın 20 si hala parayı geri ödemediler, telefonlarıma cvp vermemeye başladılar, bugün için söz verdiler bakalım, ayrıca gidiş geliş kargo parası 30 tl ve kredi kartı masrafıda 5 tl keseceklerini söylediler, fakat kargocudan gidiş-geliş 13 tl olduğunu öğrendim, onlara söyleyincede hemen kıvırdılar tamam ya hallederiz falan, 5 tl ne iş dedim onuda iptal et dedim ******** adam onuda iptal etti, ayrıca niye ben ödüyorsam neyse uzatmayalım bakalım bugün ödeyeceklermi?

Lastik alırken tarihini sorun sonra alın...
Bilginize...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

evet sonunda bir kere daha aradım ve artık bıkıp 120 tl gönderdiler, 18 tl havada eridi, şeytan diyorkiiii aç 5 tl için telefon, birde bana 3-5 bizim için önemli değil yaa diyor adam ayıp ayıp, neyse önemli olan arkadaşlarımızın bilgilenmesi tabi ve duyarlılık göstermesi...
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
718
servise gittim yakıt konusuyla ilgili. motorumun çiğ benzin attığını patlama yaptığını bu nedenle de çok fazla yaktığını belirttim. karbüratörüne hava ayarına bakıcaklarını egzoz bağlantılarını kontrol ediceklerini söylediler. onun için de motoru orda bırakmalıymışım o gece ve belki de sonraki gün bile. tamirden falan pek anlamam ama bu söyledikleri öyle günlerce sürücek şeyler değil diye biliyorum. ustanın canı mı yapmak istemedi o an zor mu geldi bilmiyorum ama durum bu. yapıcaz dedikleri şeyler ne kadar sürer? normal şartlarda gün içinde hallolucak bişey mi?

not: elinde iş vardı o yüzden böyle yaptı da değil. adam bomboş oturmuş müzik dinliyodu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst