Arkadaşlar, 8 Ağustosta "lastikdeposu"ndan sava 110 80 17 aldım (138 TL) 2012 tarihliydi ve bende geri gönderdim, bugün ayın 20 si hala parayı geri ödemediler, telefonlarıma cvp vermemeye başladılar, bugün için söz verdiler bakalım, ayrıca gidiş geliş kargo parası 30 tl ve kredi kartı masrafıda 5 tl keseceklerini söylediler, fakat kargocudan gidiş-geliş 13 tl olduğunu öğrendim, onlara söyleyincede hemen kıvırdılar tamam ya hallederiz falan, 5 tl ne iş dedim onuda iptal et dedim ******** adam onuda iptal etti, ayrıca niye ben ödüyorsam neyse uzatmayalım bakalım bugün ödeyeceklermi?
Lastik alırken tarihini sorun sonra alın...
Bilginize...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------
evet sonunda bir kere daha aradım ve artık bıkıp 120 tl gönderdiler, 18 tl havada eridi, şeytan diyorkiiii aç 5 tl için telefon, birde bana 3-5 bizim için önemli değil yaa diyor adam ayıp ayıp, neyse önemli olan arkadaşlarımızın bilgilenmesi tabi ve duyarlılık göstermesi...