Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
7
Herkese Merhabalar. Arkadaşlar ben de bu kameradan edinmek istiyorum. Fakat kredi kartı vb interaktif ödeme kanalları kullanmadığım için alamıyorum. Bu üründen kendine sipariş etmeyi düşünen arkadaş varsa benimle iletişime geçebilirse çok sevinirim. Ekstra batarya belki birkaç aksesuar ile birlikte toplam meblayı direk havale şeklinde ödeyebilirim.
Konu üzerinde gereksiz mesaj olmaması için özel mesaj ile iletişime geçebilirsiniz.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
benımde dun itibari ile kameralarım geldi sj4000 2 adet aldım ikiside sorunsuz bi şekilde ulaştı elime

http://www.aliexpress.com/snapshot/6166290085.html

bu kişiden aldım pazarlıkla 2 adet yedek pil masaüstü şarj cihazı + kameraya baglanan 3 ayaklı bişey gönderdi


Hayırlı olsun kameralarınız . Kamera kutularında , water resistant mı yazıyor yoksa water resistabt mı ? :)
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
118
Böyle arkadaşlarda çoğaldi havale vs yapayim diye arkadaş neden internet kredi karti vs kullanmassiniz anlamiyorum gecen gün basima gelen birseyi anlatayim 400 tlye birsey satiyorum esimde bende memurum ayda 60 TL vererek havale yapayim verirmisin dedim peşin yada kredi karti yok kullanmiyoruz be kardeşim internetin altini üstüne getiriyorsunuz ama bu ödeme araclarini kullanmaya gelince kullanmiyoruz anlam veremiyorum
Herkese Merhabalar. Arkadaşlar ben de bu kameradan edinmek istiyorum. Fakat kredi kartı vb interaktif ödeme kanalları kullanmadığım için alamıyorum. Bu üründen kendine sipariş etmeyi düşünen arkadaş varsa benimle iletişime geçebilirse çok sevinirim. Ekstra batarya belki birkaç aksesuar ile birlikte toplam meblayı direk havale şeklinde ödeyebilirim.
Konu üzerinde gereksiz mesaj olmaması için özel mesaj ile iletişime geçebilirsiniz.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Böyle arkadaşlarda çoğaldi havale vs yapayim diye arkadaş neden internet kredi karti vs kullanmassiniz anlamiyorum gecen gün basima gelen birseyi anlatayim 400 tlye birsey satiyorum esimde bende memurum ayda 60 TL vererek havale yapayim verirmisin dedim peşin yada kredi karti yok kullanmiyoruz be kardeşim internetin altini üstüne getiriyorsunuz ama bu ödeme araclarini kullanmaya gelince kullanmiyoruz anlam veremiyorum

Siz böyle düşünüyor olabilirsiniz, ve bu size mantıklı gelebilir, şahsen benimde kredi kartım yok/almadım/tercih etmedim/etmemde, herhangi bir metaa'yı bedelini teslim etmeden almayı şahsen ben yanlış buluyorum taksit vs gibi.

Tabii avantaj olduğu kadar dezavantajı'da var bu işin, perspektif meselesi.
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
118
Hangi çağda yasiyoruz havale yapmayi bilen arkadaşlar para yerine geçen diğer ürünleri de kullanacaklar en basidinden bir maaş aliyorsa illaki bir vadesiz hesap karti vardır onunla peşin alabilirler aliexpres olur başka site olur alışveriş yaptigim yabanci sitelerde taksit olayina rastlamadim ya kullanacaklar yada birşey almayacaklar
Siz böyle düşünüyor olabilirsiniz, ve bu size mantıklı gelebilir, şahsen benimde kredi kartım yok/almadım/tercih etmedim/etmemde, herhangi bir metaa'yı bedelini teslim etmeden almayı şahsen ben yanlış buluyorum taksit vs gibi.

Tabii avantaj olduğu kadar dezavantajı'da var bu işin, perspektif meselesi.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Hangi çağda yasiyoruz havale yapmayi bilen arkadaşlar para yerine geçen diğer ürünleri de kullanacaklar en basidinden bir maaş aliyorsa illaki bir vadesiz hesap karti vardır onunla peşin alabilirler aliexpres olur başka site olur alışveriş yaptigim yabanci sitelerde taksit olayina rastlamadim ya kullanacaklar yada birşey almayacaklar

Amacım polemiğe girmek değil!, ancak hangi çağ olursa olsun, prensipler değişmeyebiliyor, ve bunu zorlayamaz yada dayatamazsınız, matik kartı sahibiyim yaşım 35, çalıştığım dönemler'de iş yeri hesabı için bankalara gittiğimizde fark ettimki ben gibi düşünen kimseler hiiç'te az değiliz yani çarşı kredi kartına artık karşı.

Yukarıda dediğim gibi, kart'ın avantajı olabilir, yani sahte cennete metaa'lara sizi daha süratle ulaştırabilir, ancak vade'de ne olduğunu hepimiz biliyoruz, hatta siz memur'sunuz sizin daha iyi bildiğinizi sanıyorum

Hasılı kelam, ben ve ben gibi düşünenlerin adına cevap vermiş olayım, kredi kartına karşıyız.
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
7
Bu sadece bir tercih meselesi. Tabiiki bankamatik kartları kullanıyorum ama bunlar belirttiğiniz yerlerde alışveriş imkanı sağlamıyor. Direk böyle insanlar da çoğaldı, hangi çağda yaşıyoruz gibi tabirler ile dolandırıcı ya da başka şekilde imalar hoş değil.
Sadece sipariş verecek arkadaş var ise ve mümkünse bana da haber versin istedim ben de sipariş vereyim dedim o kadar. Teşekkürler.
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
118
İkinizin ayni kişi olduğunu bile düşünmeye başladım neyse var olan bankamatik kartlarinla paypal hesabi acip ebay yada banggood (orijinal ürün) gibi sitelerden sorunsuzca sahip olabilirsiniz yada sahibindende pahali olarak satan kişilerden kapida odeme seklinde yada buradan biri size yardimci olur rica ederim.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Bak tarih: 10.08.2014 saat : 22:08 ,her ikimizde online'nız , umarım şizofreni benzeri bi rahatsızlığınız yoktur., hakikaten ayıb ithamlarınızı daha doğru kelmilerile seçiniz..

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:02 ----------

Kaldıki ben bu başlık sayesinde, yine forumdan biri vasıtası ile, SJ1000 hesbına havale ederek, almış bulunuyorum, yaptığınız çok çirkin ve ayıb.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------

İkinizin ayni kişi olduğunu bile düşünmeye başladım neyse var olan bankamatik kartlarinla paypal hesabi acip ebay yada banggood (orijinal ürün) gibi sitelerden sorunsuzca sahip olabilirsiniz yada sahibindende pahali olarak satan kişilerden kapida odeme seklinde yada buradan biri size yardimci olur rica ederim.

. .
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398

Ben anlamadım, neden videonun başında heryer kırmızı sonuna doğru normal oluyor? Ayarı mı var?

Diye sormuştum Ezio41 ... ?? :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------

benımde dun itibari ile kameralarım geldi sj4000 2 adet aldım ikiside sorunsuz bi şekilde ulaştı elime

http://www.aliexpress.com/snapshot/6166290085.html

bu kişiden aldım pazarlıkla 2 adet yedek pil masaüstü şarj cihazı + kameraya baglanan 3 ayaklı bişey gönderdi

Güle güle kullan. Linkteki bataryada 900 mah yazıyor. Bizim arkadaş Gopro için aliX'ten 1300 mah lık bataryalar almış.

Gopro ile SJ4000 nin bataryaları tamamen uyumlu mu, bilen var mı ?? Uyumluysa 1300 lük olanından almak daha mantıklı yedek için.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Merhaba arkadaşlar , daha öncede yazdım diye hatırlıyorum ama , merak eden arkadaşlara belirtmek isterim. Gopro Hero3 +black modelini aldım ve kullanıyordum. Yakın bi arkadaşımda kamera alacak oldu, en uygun gopro nerden alabiliriz diye bakarken Sony action cam keşfettik arkadaşıma aldık ve birlikte aynı yollarda eşzamanlı kayıt yaptık . Sony , gopro ya göre daha başarılı bir kayıt kalitesi sundu. Özellikle renkler daha canlı ve fotoğraf kalitesi çok çok iyi. Wifi üzerinden eşzamanlı olarak görebiliyor olmam ve gps , nfc olması da ap ayrı . Sonuç olarak gopro yü sattım ve bende Sony action cam aldım , bana göre artı eksilerine bakarsak yukarıda saydığım özellikler haricinde gopro nun iyi olan tarafı sualtı çekimi Sony den daha iyi , Sony de ekstra Housing ve lens almak gerekli diyorlar . Sony 5 metre su almıyor ama go Pro 40 metre . Bir de gopro da ses çok daha iyi alıyor , Sony biraz daha rüzgar sesi oluyor . Sadece bu ikisi hariç her özellikler de Sony daha üstün .
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Diye sormuştum Ezio41 ... ?? :wiinkk:

Hocam bu kırmızılık tamamen ışıktan dolayı kaynaklı , Loş ortamda sarı ışıkların yoğun olduğu ortamda geceleyin kırmı tonlu gösteriyor Beyaz ışığın hakim olduğu ortamda ise normal gösteriyor . Fazla bi performans beklememek lazım , sonuçta 200 liralık bir ürün .
 
Katılım
20 May 2012
Mesajlar
89
Hayırlı olsun kameralarınız . Kamera kutularında , water resistant mı yazıyor yoksa water resistabt mı ? :)

resistant yazıyor orjnal vıdaları gumuş gri sorunsuz guvenıp alabılrısınız pazarlıklar 2 adet tripot ve 2 adet masaüstü şarj cihazı vee 2 adet yedek pilde gönderdi eleman
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
resistant yazıyor orjnal vıdaları gumuş gri sorunsuz guvenıp alabılrısınız pazarlıklar 2 adet tripot ve 2 adet masaüstü şarj cihazı vee 2 adet yedek pilde gönderdi eleman

O zaman sıkıntı yok , güle güle kullanın . Bol bol videolarınızı bekliyoruz efenim :p
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Diye sormuştum Ezio41 ... ?? :wiinkk:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:55 ----------



Güle güle kullan. Linkteki bataryada 900 mah yazıyor. Bizim arkadaş Gopro için aliX'ten 1300 mah lık bataryalar almış.

Gopro ile SJ4000 nin bataryaları tamamen uyumlu mu, bilen var mı ?? Uyumluysa 1300 lük olanından almak daha mantıklı yedek için.

gopro ile sj4000 bataryaları farklı. Sj4000'inkiler 900mah.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Arkadaşlar sj4000 ile çekim yaptıktan sonra , youtube'a yükleyince videoda titreşimler meydana geliyor . Sizce sebebi ne olabilir ?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaşlar sj4000 ile çekim yaptıktan sonra , youtube'a yükleyince videoda titreşimler meydana geliyor . Sizce sebebi ne olabilir ?

Y.tub un yükleme sırasında "titreşimi azalt" gibi bir seçeneği vardı sanırım. O seçimi değiştirip bir dene istersen.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Y.tub un yükleme sırasında "titreşimi azalt" gibi bir seçeneği vardı sanırım. O seçimi değiştirip bir dene istersen.

Youtube kendisi diyor zaten , videonuzu titrek bulduk değiştirmek ister misiniz diyor . Onuda seçsek yine aynı görüntü bir fark yok .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst