Bajaj'dan 2 yeni model 400SS ve 400CS (Foto Galeri + Video)

Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
Arkadaşlar, 400 CS nezaman geleceği belli oldu mu?

hocam kuralkan'dan önce sonuçlar bende :)
bildiğiniz gibi 400cs ve 400ss adında iki motor var.beni ilgilendirmeyen 400ss modeli(hali hazırda tamamlanmış model) bu ayın sonunda yada temmuzda hindistan pazarında satılacak.bize gelmesini 2015 türkiye fuarından önce kimse beklemesin.
400cs modeli ise şuanda delhi otobanlarında test halinde.tamamlanmamış bir model,sene sonuna yetişecek deniliyor.kendisi 2015 hindistan fuarında bitmiş halde tekrar sergilendikten sonra satışa sunulacak.türkiye'ye şahsi fikrimce 2015 haziran veya temmuz'dan önce girmeyeceği.gelişmeleri ve motor bloklarının özelliklerini,ingilizceniz var ise aşağıda vereceğim linklerden takip edebilirsiniz.

http://www.xbhp.com/talkies/auto-expo-2014/28420-ae14-bajaj-pulsar-cs400-ss400.html

http://www.motoroids.com/news/close...treetfighters-finer-details-explained-images/

ayrıca bajaj auto yetkilisiyle yapılan röportajda kısaca önce 400ss piyasaya süreceğiz ardından 400cs piyasadaki yerini alacak diyor.daha yüksek hacimli motosiklet üretmek gibi planları da varmış.çift silindirli bişey güzel olurdu.

http://www.youtube.com/watch?v=TY-T-gqImrs
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
28
Sarı renk olan benım çok ciddi aklımı çeldi 11-12 Bine gelirse almayı düşünürüm sesini çok merak ettim
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
16-17 binden aşağı satılacağını düşünmüyorum malum ülkemizdeki vergiler. umarım yanılırım ve çok uygun fiyatlara satılır.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
16-17 binden aşağı satılacağını düşünmüyorum malum ülkemizdeki vergiler. umarım yanılırım ve çok uygun fiyatlara satılır.

Yanılıyorsunuz, Yamaha Mt-07 700cc'lik nakedi 18 bin sıfırı iken, 400cc Hind malları edeceği 11 max.

Aksi olur ise, ve Hind malı hemde 400cc motor 11.den yukarı iken satın alınırsa, ciddi anlamda toplum psikolojisi kötü demektir.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
11 bin'e satılması imkansız, 14 - 15 bin TL civarı olacaktır. Hint malı o parayı eder mi etmez mi tartışılır ama üzerinde yer alan KTM Duke 390 motoru sonuna kadar eder. Zaten muhtemelen parası olan adam bir kez sürünce almaya karar verecektir.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Motor'un tip/kalite kısmında mutabıkız, ancak fiatlandırmada bırakalım muadilini, üst perdesinde olan fiata yakın olması, işte bütün mesele bu, CS400 ne yalan söyleyeyim, kriterlere uyar ise kalıbı biraz hacimli olur ise örneğin, sulandığım bir model, ama dediğim gibi üst varyasyonun fiat yakınlığına ulaşıyor ise, motomot düz mantığım allem edip kullem edip üst segmentte ister istemez yönlendirir.

Unutmayınki pazar nabzı'nı bu tip forumlardan ediniyor çoğu firma:wiinkk:
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
496
Yanılıyorsunuz, Yamaha Mt-07 700cc'lik nakedi 18 bin sıfırı iken, 400cc Hind malları edeceği 11 max.

Aksi olur ise, ve Hind malı hemde 400cc motor 11.den yukarı iken satın alınırsa, ciddi anlamda toplum psikolojisi kötü demektir.


11 bin olsun islamiyetten hızlı yayılır:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pulsar ns 200 6.200TL ile satılması gerekirken 1000 TL pahalıya satılıyor. Bu modellerde yuksek fiyattan satışa çıkarılırsa akıbeti modialin yeni 650 lik motosikletleri gibi olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

Yaklaşık fiyatları buldum:
http://www.vicky.in/bike/upcoming-bikes-in-india/page/3/

Yani CS 400: 13.000 TL, ss400:15.000TL olacak. Gelirde Türkiye disturubitoru buna da 1000-1500 tl zam eklerse Pulsar NS'e yaptıgı gibi CS400:14 bin, ss400:16.500 olur. CS400 yerine MT07 alırdım. SS400 belki satar sonuçta race görünüme göre fiyat uygun kalıyor. CS400 satmaz
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
SS olanın tasarımını çok beyendim, herşeyiyle spr olmuş. Tr e gelirse 250-600cc arası güzel bir geçiş motoru olur bence
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pulsar ns 200 6.200TL ile satılması gerekirken 1000 TL pahalıya satılıyor. Bu modellerde yuksek fiyattan satışa çıkarılırsa akıbeti modialin yeni 650 lik motosikletleri gibi olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

Yaklaşık fiyatları buldum:
http://www.vicky.in/bike/upcoming-bikes-in-india/page/3/

Yani CS 400: 13.000 TL, ss400:15.000TL olacak. Gelirde Türkiye disturubitoru buna da 1000-1500 tl zam eklerse Pulsar NS'e yaptıgı gibi CS400:14 bin, ss400:16.500 olur. CS400 yerine MT07 alırdım. SS400 belki satar sonuçta race görünüme göre fiyat uygun kalıyor. CS400 satmaz

%37 ötv yi unuttum. Bu durumda:

CS400:15.500
SS400:17.500
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
önceden vermiş olduğum yanlış bilgiyi düzeltmek adına tekrar yazalım.önce 400ss,sonra cs çıkacak demiştim.buraya kadar tamam ama 400ss'in çıkış tarihi temmuz değil kasım olacaktı.önümüzdeki ay satışa başlanacak 400ss bizim fuara gelir bence ama 400cs adına çok beklenti içinde değilim.yani fuara gelir belki ama satış için çok bekleriz gibime geliyor.fiyatı herkes gibi ben de merak ediyorum.hani yol gösterici olur mu bilmem ama bajajın hindistan fiyat bilgilerini paylaşayım.ve evet 400cs,pulsar 200ns in 2 katından birazcık fazla.bizim yerli firma, bu motoru bize ucuz yedirmez bence.pulsar200ns 7350tl,buna mukabil 400cs 15bin'den fazla olur ki millet istikameti mt-07'ye çevirir.12-13 bekleyen arkadaş varsa uyandırayım.umarım yanılırım da 13bine falan alabiliriz.

hindistan fiyatları:

http://autos.maxabout.com/bikes/pricelist/bajaj
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
400SS'in tasarımı muazzam. ~13000 TL gibi bir fiyat ile piyasaya girmesini umuyorum açıkcası, daha sonra zamın dibine vuracaklarına emin olduğumdan dolayı. :queen: Bu motosikletler hakkında herhangi bir güncel bilgiye sahip arkadaş var mı aramızda acaba?
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
BEN / SEN / O / ŞU / BU / BİZ / SİZ / Global köyün Postahane'sinde herkesçe okunan yerlerde fiyat şöyle böyle olsun deriz, distribütör efendi'de Ooo taban oluşmuş, fiyat beklentileri budur der, ortalamayı alır HAŞIRTTTT.

Bu yüzden Bu serii 11.000 'den yukarı olur ise mümessibi hepimiz olmuş oluruz:wiinkk:

Fiyat 11.000 olsun , sürümden kazansınlar, Pulsar'da olduğu gibi, değilse nadide çiçek böcek reyonlarındaki gibi, camekanlar'da kalır motor demedi demeyin.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
BEN / SEN / O / ŞU / BU / BİZ / SİZ / Global köyün Postahane'sinde herkesçe okunan yerlerde fiyat şöyle böyle olsun deriz, distribütör efendi'de Ooo taban oluşmuş, fiyat beklentileri budur der, ortalamayı alır HAŞIRTTTT.

Bu yüzden Bu serii 11.000 'den yukarı olur ise mümessibi hepimiz olmuş oluruz:wiinkk:

Fiyat 11.000 olsun , sürümden kazansınlar, Pulsar'da olduğu gibi, değilse nadide çiçek böcek reyonlarındaki gibi, camekanlar'da kalır motor demedi demeyin.

Valla beklemedeyiz. Öyle 14 - 15 olursa hiç düşünmem bile.

12 - 13 arası alınır. (Naket olanı)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst