valla naked i çok güzelmiş. Ktm 390 motoru varsa üzerinde, tr fiyatı ktm den ucuz olacağı kesin. Marka fiyatını çok koymaz. Ancak 250 500 cuk daha ucuz olur. daha fazlasını beklemek mantıksız. Yani kısaca bana göre alınması gene zor makinelerden biri olacak. Bajaj olmasına rağmen. Ama güzel alet param olsa alırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------
Benim fikrim bajaj 2 3 sene ürettiği çoğu modeli getirir. bunlar da dahil. 125 cc lere çok karışmaz ama 200 cc ve üstü bütün motorlarını tr ye getirir diye düşünüyorum. Çünkü yeni bir pazara giriyor ve talep bu tarz motorlara çok. Akıllı olurlarsa burada güzel iş yaparlar. Motorları da güzele benziyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
Transformers serisi otomotiv sektöründe yeni akımı ortaya çıkarttığına eminim. tasarımlar hep bu yöne kaydı son 5 6 senedir. bana görede gayet güzel tasarımlar geliyor bu sektöre...