Bajaj'dan 2 yeni model 400SS ve 400CS (Foto Galeri + Video)

Katılım
25 Eyl 2011
Mesajlar
169
400SS yi gördükten sonra;

03pa.gif
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
sport olan transformerstaki bumblebee'nin motor versiyonu kalite malite valla tasarım çok hoşuma gitti bi tek o stop olmamış insan böle kafa tasarımı yaparda öle stop koyarmı ?

Valla lafı ağzımdan aldın.. Bumblebee değil mi o dedim ilk görüşte.. :) ama yakılıklı makineymiş ikiside..
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
46
dizaynlar harika olmuş.. anime çizimi gibi.. yalnız bu ss400 ün ön tarafına plaka takcak bunlar Hindistan da :), yazık valla güzelim motora :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Tasarım gerçekten başarılı.
Bajaj Türkiye Facebook sayfasında sorup durdum ''gelecek mi?'' diye ama cevap gelmedi :)

[YT]lSc_3SJoODk[/YT]

[YT]HmGm44kcb2Y[/YT]
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
SS olan buna benzemiyormu yahu http://www.hdwallpapers.in/walls/transformers_3_bumblebee-wide.jpg
 
Katılım
8 Eki 2013
Mesajlar
56
valla naked i çok güzelmiş. Ktm 390 motoru varsa üzerinde, tr fiyatı ktm den ucuz olacağı kesin. Marka fiyatını çok koymaz. Ancak 250 500 € cuk daha ucuz olur. daha fazlasını beklemek mantıksız. Yani kısaca bana göre alınması gene zor makinelerden biri olacak. Bajaj olmasına rağmen. Ama güzel alet param olsa alırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

Benim fikrim bajaj 2 3 sene ürettiği çoğu modeli getirir. bunlar da dahil. 125 cc lere çok karışmaz ama 200 cc ve üstü bütün motorlarını tr ye getirir diye düşünüyorum. Çünkü yeni bir pazara giriyor ve talep bu tarz motorlara çok. Akıllı olurlarsa burada güzel iş yaparlar. Motorları da güzele benziyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

Transformers serisi otomotiv sektöründe yeni akımı ortaya çıkarttığına eminim. tasarımlar hep bu yöne kaydı son 5 6 senedir. bana görede gayet güzel tasarımlar geliyor bu sektöre...
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Facebook resmi sayfasından cevap geldi 2014de gelmiyormuş bunlar,dağılabiliriz
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Gelse ne olacak.Motorun fiyatlandırma politikası keyfi fiyatlandırma.Emsali şu model şu kadarsa bizimkide şu kadar olur diye fiyat atıyor Türk milletimin distribütörü.
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
189
cs400 bayaa çekici duruyo, ss ise bildiğin sport touring gibi one biçim gidon la öle....
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
1
Arka lambasının dizaynıda mantıklı 400 SS de . Bii ye benzeten arkadaşlar renk ve keskin çizgilerinden dolayı benzetmiş olabilirler ama DİZAYN dikkat çekiçi EŞŞEK ARASI kafası on konsepte cukk oturmus arka Konsepti de Dikkatli İncelerlerse İGNE kısmı oldugu açık net ;) Her açıdan hoş.Alınabilitesi yüksek ama gelmeyecegi acık. ŞEkil güzel dayanıklılıkda iyidr sanırım
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
yabancı forumlar da dolaşan bajaj pulsar 400 cs nin tahmini hindistan fiyatı 246.000 rupi.yani 8.831,40 lira.türkiye ye gelir mi bilemeyiz lakin gelirse heralde 15bin den aşağıya olmaz.(örn.pulsar 200ns)
 
Katılım
9 Ocak 2014
Mesajlar
132
Bence 14 bin olursa bu sik tasarim e 400 cc icin naked modelini alabiliriz. Sonucta bi kore mali olan sym nin 400 luk scooteri bile 18 19 bin TL. Bence 14 hakki olabilir malzeme kalitesi iyi ise tabi. Gostergelere bittim mercedesin gostergeleri gibi vallaha :D
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Yamaha'nın 18bin papele MT-07 verdiği dünyada Bajaj cs400'e 14-15 isterse avucunu yalar gibime geliyor. O yüzden fiyat daha aşağıda olur ya da motoru hiç getirmezler. (Diye tahmin ediyorum)
 

orh

Katılım
17 Mar 2014
Mesajlar
269
Tasarımları çok güzel hepsinden önemlisi kimseden çalma değil kendilerinin tasarladığı modeller yani bu bile o üreticinin bu işe emek verdiğini ciddiye aldığını gösterir bu yüzden kalitelerinden benim şüphem yok bir fiyatlarından şüphem var işte bakalım 2015 te gelirse süper olur
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
Denildiği gibi mt 07 bu fiyata olduğu için 15 in üzerinde bir fiyat olacağını sanmıyorum. 12 - 13 olursa alınabilir düşünmeden 200 ns in kalitesi ortada bunlarında kaliteli oldukları video ve resimlerden belli.
SabıR
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst