Yalnız 400cs'e bi aklım gitmedi değil. Tasarımlar uzay, motor blokları KTM. Fiyat da Duke390'dan biraz daha uygun olursa epey bir satış çizgisi yakalayacağını düşünüyorum. Vergi dilimi saçmalığı yüzünden 200 ns kadar satmasa da epey bir görürüz ortalıkta. ABS ise artık bence her motorda standart olmalı.