Bajaj'dan 2 yeni model 400SS ve 400CS (Foto Galeri + Video)

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Naked olana 13 bin, diğerine de 14 bin ile başlayan fiyat iyi gider. Bunların 1000 TL aşağısına belki %50 daha fazla satacaktır. 15 bin TL üzeri dedin mi Duke 390 kadar satarsın. Bu kadar net...

Onu bırakın da yukarıda bir site linki verilmiş. Hindistan'da çıkacak modelleri sıralamışlar. Orada Hyosung RT250D'nin çıkacağını öğrendim. İnşallah bizde de satarlar.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Mt 07 nin 300-400 cc lik versiyonu olsa da alsam diyordum. Ekrem ata bey, 400cs yi getirdiginiz gun 1 adet bana sattiniz bilginize.. tabiki mt 07 ye yonlendirmeyen bir fiyata olursa.
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
11.500 Liraya " 2008 Kawasaki Er6 F ABS " aldık arkadaşıma, 8000kmde, resmen sıfır.

5 yıllık Kawasaki, 0km bir Bajajdan her zaman üstündür gözümde (5 yıllık Mercedes,BMW... 0km Tata' dan, Lada' dan... üstündür)

Ki birde arada iki katına yakın motor gücü, cc farkı var... ...

Yani Bu Bajaj ların 11.500 TL' den çok çok daha aşağıda bir fiyatı olması lazım ki bellllki satar.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
@ferdinanadd
2014 Kawasaki Er6 F 'ün bajaj tarafından yapıldığını biliyor musun? :D Hatta Japonya da Kawasaki altında satıldığını ?
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
hayallerde yaşıyorsunuz :p adam 200ss için 10000 fiyat vermiş, 400ü için 14 15 bekleyen var. çıplak olanı 15'den satarlarsa iyi :rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2013
Mesajlar
242
Bajaj 200ns ler piyasaya ilk girdiğinde ismi ekrem beydi sanırım o vardı yardımcı oluyordu baya o nerde şimdi acaba?
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Ben ki ss sevmem, bu ss'i alıp stopu değiştirip binesim geldi. Beni bile cezbetti alet :)
 
Katılım
5 Kas 2014
Mesajlar
132
CS modeline dikkat ettim arkada çift disk fren var önde tek. Neden böyle yapmış olabilirler ?
 
Katılım
23 Kas 2012
Mesajlar
121
bir siteden şu siteye ulaştım http://www.bikewale.com/bajaj-bikes/pulsar-ss400/
beklenen fiyat 180000 rupiymiş buda çeviride 6664 tl ediyor
şimdi bu fiyatın üzerine %kaç ney konuluyor hangi sıra ile kaç kere vergi alınıyor :D
neyse acaba bunun fiyatı kaç olacak bekleyip göreceğim :)
 
Katılım
25 Ara 2014
Mesajlar
911
Adamlar güzel yapmışta şu kırmızı motorun göstergesini hiç sevmedim hatta göstergesi öyle olan motarlarıda sevmiyorum
orya bir yere yuvarlak devir saati koymak çok mu zor
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Adamlar güzel yapmışta şu kırmızı motorun göstergesini hiç sevmedim hatta göstergesi öyle olan motarlarıda sevmiyorum
orya bir yere yuvarlak devir saati koymak çok mu zor

yuvarlak sanki böyle eskide kalmış gibi geliyor bana da. hani özenilmemiş böyle led ekran veya civalı ekranlar daha parlak daha hoş duruyor. benim de hoşuma gitmeyen yer depo üstünde takometre var. bakması çok zor. işlevsiz kullanışsız. o yüzden beğenmedim.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
CS 400 naked'e bayıldım, inmidir nedir değildir afaki, kabak gibi ortada olan ise fiyatı psikolojik sınırı 9000-10.000 olmalı'ki satış adedi başarısı yakalısın (bu'da muallak yaa neyse.)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Grenaj giydirilmiş pulsar 10 kağıt vayy.. , haklısın , forumlarda atılan postlarla , şukadar olur bu olur çıtayı nirvanaya taşırlar, sonra bu motor neden satmıyor , diye terlemeye başlar " beyaz yakalılar "

Yoruldum , bıktım usandım amma , söylesem tesiri yok sussam gönül razı değil
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
nerede bu Bajaj lar yaw. 200SS in Antalya da tanıtımı yapılalı aylar oluyor. Ortada ne motor var ne başka bişi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
200 rs gelmiş 10 bine

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:54 ----------

Dolar arttı bu durumda 15 'in ustunde gelir. mt07 varkende 400 luk bajaj alınmaz açıkcası

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:57 ----------

normal 200 bile 8.5 olmuş bu durumda honda 250 r ı bile 13.5 yaptı fiyatını. Bizim ulke çok karıştı ya malesef. Pulsar ns nin bugun bu dolar zamlarıyla satılması gereken fiyat maks. 7, 250 r honda ise 12 dir. Distrubitorler arası bir anlaşma var sanırım
 
Katılım
9 Eki 2014
Mesajlar
19
Bence Mükemmel,ortada ciddi mühendislik,ar-ge,özgün tasarım var bu modelleri mv agusta,ducati lanse etse yaygara kopardır,özellikle detaylara bayıldım,eminim canlı olarak daha da güzeldir.

M6b2jg.jpg
[/url][/IMG]
4L3QNG.jpg
[/url][/IMG]

YvapoZ.jpg
[/url][/IMG]
lk8pAJ.jpg
[/url][/IMG]

Bana pek özgün gelmedi... :silent:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
176
Hindistan gümbür gümbür her sektörde geliyor. Gelişmiş ülke seviyesine yaklaşıyorlar. Bizde ise, az iş - çok laf - çok böbürlenme ... Anca tüketici olarak ne alacağımıza karar vermeye çalışırız adamlar ise öyle ya da böyle ÜRETİYORLAR.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst